• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste x XTC

Denhaagg_15

Experimenterende gebruiker
Mijn eerste keer XTC.. om eerlijk te zijn 2de keer want de eerste keer had ik er niets van gevoeld en ik wou toch weten hoe het gevoel was.. (geen spijt van)

Een vriend van mij en ik gingen samen bij een vriend van ons pillen halen omdat een vriend van hem altijd thuis heeft liggen.. Die vriend van mij betaalde we hadden er 3 gehaald.. die vriend van mij is wel zwaar geflasht .. 6 euro per pilletje dus 18 euro voor 3 pilletjes !! Zwaar overdreven..
Maarja wij gehaald dus.. eerst naar benzinepomp gegaan om wat zuipe en wat kauwgom gehaald (dat was een tip die we meekregen.. neem kauwgom meE) Nouja zal wel allemaal dachten wij..
Wij naar madenstein lopen.. uiteindelijk dat we daar waren.. besloten we te gaan innemen.. ik nam een hele.. die vriend van mij halfje en na 10 min weer halfje..
Na een half uur inname dacht ik .. baggerzooi.. wedden dat ik deze keer er weer niets van voel?
We besloten rond kwart voor 11 terug te gaan lopen naar winkelcentrum..

We waren aan het lopen (we hadden het wel door, maar dachten dat het aan ons lag) en alles ging ontzettend snel gewoon.. alsof we turbo in onse reet hadde ofzo.. :confused: :P
Toen we in winkelcentrum waren gingen we roken als een stelletje kettingrokers.. neit normaal..
en knuffelbuien.. emotioneel doen.. alles mooi vinde.. super vet jonge

Nouja dat was me eerste keer dat ik em spacede nu daarna nog veel meer gespaced .. morgenavond ga ik weer spacen op 4 snoepjuhs .. Geselluuhhhg!

Spacese mensen :stoned:

Osi`

Bewuste gebruiker
Haha, turbo in uwen reet :')
M'n eerste keer xtc voelde ik ook nie echt iets van, maja, was een halfje maar!
Mss volgende keer as menne maat ook ies ene heeft ^^

Denhaagg_15

nouja morgenavond ga ik weer als een vriend van mij ken regelen... :smoke: whaa daar heb k nu zo'n zin in om m morge lekker te spacen!! :beer: :mrgreen:

Missg wel dat k reportje ofzo maak :P

Denhaagg_15

Ja ik weet t heel raar :rolleyes: .. maar morgen schoolfeest in de stad (paard van troje) .. en daarna ga ik lekkah snoepen.. :sunglasses: anders had ik dat niet gedaan als ik gewoon naah sgool moet.. ben dinsdag vrij dus .. Im so lucky... :P Mensen hebben dit weekend lekker gefeest en morgen ga ik lekker feesten! :stoned:

** Ben newbie in dit forum maah ik lees al paar weken vaak erin maar dus nu van plan om zelf ook veel te gaan schrijfen.. heb toch niets anders te doen.. whaha :grin: **

Denhaagg_15

nee ik snap het niet van mezelf.. wel van het effect.. maar zovaak doe ik het ook niet hoor :sunglasses: geef mij maar een paar biertjes of een dikke blow! :mrgreen:
Maar t effect van een snoepjuh overtreft t wel... :hearteyes: als t maar bij af en toe blijft he

Psykaholik

Wijs gebruiker
need^weed zei:
spacekonijn zei:
Shroomie zei:
Jeller zei:
Leuk hé, je hersens naar de kloten slikken..
Heel leuk zelfs :rolleyes:
als je behoefte hebt aan 5 pillen dan snap je echt niks van jezelf

waarom 5 pillen is toch niet veel voor een nachje door......
hangt er ook maar vanaf wat voor pillen.
heb je pillen met 60 mg mdma is dat niet veel.
heb je pillen met 160 mg mdma is dat wel veel.

Denhaagg_15

ik test mijn pillen niet en dus ik kan niet precies weten wat er in zit dus ik zou het niet weten..
ik weet wel dat kersjes heel licht zijn en sterretjes als een bom in slaan .. meestal heb ik sterretjes zodat ik er maar 1 of 2 nodig heb inplaats van 3.. :flushed:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
need^weed zei:
spacekonijn zei:
Shroomie zei:
Jeller zei:
Leuk hé, je hersens naar de kloten slikken..
Heel leuk zelfs :rolleyes:
als je behoefte hebt aan 5 pillen dan snap je echt niks van jezelf

waarom 5 pillen is toch niet veel voor een nachje door......
hangt er ook maar vanaf wat voor pillen.
heb je pillen met 60 mg mdma is dat niet veel.
heb je pillen met 160 mg mdma is dat wel veel.

160 mg is wel zeldzaam hoor, maar ik begrijp je punt.... Toch ookal heb je van die 'sterke' pillen kan je ze gewoon slikken voor verlenging van je trip. Bij ieder persoon is het anders bij de een word z'n serotonine niveau verbruikt bij 200 mg en bij de ander bij 350 mg, met andere woorden bij de een is het gelukstofje minder snel verbruikt als bij de ander, dus na een aantal mg(bij iedereen anders) is het gewoon over, en zal alleen het opgefokte snelheid effect meer worden en misschien het space effect doordat mdma omgezet word in mda.....

liv23

Newbie
is de moeite niet waar op 6 pillen teslikken of meer.
want de trip komt nooit meer zo terug als je eerste pil.
je slikt je eigelijk voor niks de rest van de pillen.

neem er gewoon meteen 2
voel je hem afzaken komt ie niet meer op.
das bij ieder ander de ene heeft het na 3 pillen de ander naar
4.bij het slikken van xtc komt stofje vrij van uit je hersene als dat stofje op is slaan er geen pillen meer aan.dus slik je voor lul!

wat wel help om je pil beetje gas tegeven
thee drinken. help ook niet bij iedereen.
maar bij mij helpte het wel altijd.

ik weet niet echt wat voor nieuwe pillen in omloop zijn
voor mij is het tijd geleden met me laatste pilllen avond!
hoor wel allemaal nieuwe soordten vet funny!
gaat kribbelen!!

Bovenaan