Eerste x

Anna2013

Belezen gebruiker
Ik wil voor de eerste keer keta nemen, hoeveel kan ik dan t beste nemen. In capsule. Hoop op reacties

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Wat je het beste kan doen voor je iets nieuws gaat uitproberen is je goed inlezen op dit forum. Uit je vraag blijkt dat je dat niet hebt gedaan.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Van mij voor jou:upsidedown:
@Natozlato inderdaad lol

Op Psychonautwiki staat wat meer info over dosis en tijdsduur etc.

En ik heb nog nooit iemand gehoord die keta in een capsule doet. Dat is echt iets wat je snuift.

Het ligt er ook aan wat voor effect je wilt bereiken. Bij een lage dosis is het wat oppeppend. Bij hogere iets trippy en bij nog hogere dosis meer dat lichamelijk verdovende en dat je in een k-hole terecht kunt komen.

Ik weeg m'n lijntjes nooit af, maar vind dat juist wel leuk om te zien wat voor effect het heeft dan. En ik neem ook niet 1 lijntje dan ofzo, vaak wel een stuk of 6 over een avond/nacht. Dan bouwt het ook op natuurlijk. Begint het wat oppeppend, dan begin ik waziger te worden en ik eindig lekker relaxed op de bank of in bed. Als je een hoge dosis neemt zou ik wel oppassen dat je dus gaat zitten of liggen, want anders is de kans groot dat je valt en dan kun je je lelijk bezeren zonder dat je het zelf echt voelt. Paar weken terug nog met een vriend meegemaakt en dat is toch wel ff schrikken.

Laatst bewerkt:

Anna2013

Belezen gebruiker
Het ligt er ook aan wat voor effect je wilt bereiken. Bij een lage dosis is het wat oppeppend. Bij hogere iets trippy en bij nog hogere dosis meer dat lichamelijk verdovende en dat je in een k-hole terecht kunt komen.

Ik weeg m'n lijntjes nooit af, maar vind dat juist wel leuk om te zien wat voor effect het heeft dan. En ik neem ook niet 1 lijntje dan ofzo, vaak wel een stuk of 6 over een avond/nacht. Dan bouwt het ook op natuurlijk. Begint het wat oppeppend, dan begin ik waziger te worden en ik eindig lekker relaxed op de bank of in bed. Als je een hoge dosis neemt zou ik wel oppassen dat je dus gaat zitten of liggen, want anders is de kans groot dat je valt en dan kun je je lelijk bezeren zonder dat je het zelf echt voelt. Paar weken terug nog met een vriend meegemaakt en dat is toch wel ff schrikken.
Kun je het met ghb vergelijken?

R

Revolutionair

Gast
Kun je het met ghb vergelijken?

Nee totaal niet!
Keta op lage dosis snuiven maakt alles grappig en leuk.
Ik heb altijd lachkicken met een paar meiden met wie we feesten.
Ga je de hele avond aan de keta dan op een gegeven moment vergeet je alles zelfs midden in een gesprek weet je ineens niet meer waar je het over had.

Wel leuk!
Wij proberen juist een k-hole te voorkomen of te veel te nemen zodat we actief zijn en kunnen dansen en lachen.

Maar geil worden net als ghb kan je vergeten.
Wat ik altijd merk is dat wanneer we aan de keta zijn er zit iemand bij die het niet neemt totaal buiten de boot valt en niet kan meekomen met de lol die we hebben..

benzzzy

Badass junkie
Begin gewoon eens met een sleutel puntje.
Wacht 15m en als je meer wilt dan pak je bij.

Wel van tevoren je ket goed crushen.
Zelfs met de fijnere suiker ket.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik woog bij mij eerst keta ervaring 75 a 80mg af en had dat in 4 lijntjes gelegd. Toen 2 genomen, ieder neusgat één. Even een kleine +-20min gewacht en toen er 1 lijntje bijgenomen. Toen dit ook nog licht aanvoelde nam ik na 20min weer een lijntje. Dit was voor mij echt een perfecte kennismaking met keta. Na het 4de lijntje ging ik me echt ontspannen en belande ik echt in zo'n keta roes. Uurtje of anderhalf a 2 en ik was weer zo goed als nuchter. Wellicht een mooie manier voor jou om voorzichtig en rustig kennis te laten maken.

Nee totaal niet!
Ga je de hele avond aan de keta dan op een gegeven moment vergeet je alles zelfs midden in een gesprek weet je ineens niet meer waar je het over had.

Wel leuk!
Wij proberen juist een k-hole te voorkomen of te veel te nemen zodat we actief zijn en kunnen dansen en lachen.

Wat ik altijd merk is dat wanneer we aan de keta zijn er zit iemand bij die het niet neemt totaal buiten de boot valt en niet kan meekomen met de lol die we hebben..

Met ghb is het meer echt ongeremde geilheid, maar met keta op word ik ook zeker wel geil hoor. En alle aanrakingen voelen ook 10x zo lekker als normaal dan.

En dat laatste klopt ook wel. Van het weekend bij ons 3 van de 4 aan de pep en daarna keta en 1 zat aan de mdma. Dan zit je toch in 2 verschillende werelden.

Chillax

Bewuste gebruiker
Nee totaal niet!

Wel leuk!

Gaan jullie dan naar een feestje (festival bijvoorbeeld?) en doen jullie dan alleen keta? Ik heb het laatst een keer gedaan en vond het vooral heel chill.... Maar of dat nou leuk is voor een feestje? Lijkt me zo rustig. Maar kan ook aan de dosering gelegen hebben.

R

Revolutionair

Gast
Gaan jullie dan naar een feestje (festival bijvoorbeeld?) en doen jullie dan alleen keta? Ik heb het laatst een keer gedaan en vond het vooral heel chill.... Maar of dat nou leuk is voor een feestje? Lijkt me zo rustig. Maar kan ook aan de dosering gelegen hebben.

Ja man zeker wel.
Doseren is lastig alleen omdat je het in de wc doet of snel tussen het publiek.
Soms net iets te veel en dan vind ik het niet leuk.

heyol

Bewuste gebruiker
Ik vindt keta een zeer moeilijke drugs om te doseren, zeker als het je eerste keren zijn.
Van keta heb je (als je geen tolerantie hebt opgebouwd door veel gebruik) niet veel nodig om goed kwijt te gaan,
pak je te veel kan je dus al snel een slechte ervaring hebben met ket.

Gebruik je te weinig ga je niks voelen.
Voor je eerste keer zou ik beginnen met 1 sleutelpuntje, wacht het uur af en bekijk je ervaring...
Voelde je niks? Pak iets meer. Ging je lekker goed? Pak dan hetzelfde opnieuw voor je 2e lijn (2e snuif komt harder aan dan 1e omdat je het soort van ophoopt op je 1e).

En keth snuif je gewoon... Geen capsules. Krijg je als kristalletjes in een zakje, crush deze in het zakje met je aansteker ofzo tot het suikerachtig is. Dan beetje nemen.

Veel plezier!

Zweevteev

Wijs gebruiker
Ketamine doen op een feestje waar mensen alleen drinken vind ik niet zo heel veel aan, maar als het echt een drugsfeestje is dan is het wel echt leuk (zowel hoge als lage doseringen imo).

In theorie kan je ook wel ketamine in capsules doen, maar dan moet je er veel meer van nemen om wat te voelen en duurt het ook langer voordat je wat voelt. Zonde van je geld, je kan het beter gewoon doen zoals iedereen het doet, dat maakt doseren ook makkelijker.

Laatst bewerkt:
Bovenaan