Efedrine

heroesss

Bewuste gebruiker
Heeft iemand dat weleens gebruikt?
Naar aanleiding van dat mijn vriend nu pillen slikt voor bij het afvallen. Niet dat daar efedrine in zit, die verkochten ze juist niet meer omdat dat tegenwoordig verboden is omdat het teveel op amfetamine leek?
Maar ik heb lopen googlen en volgens mij word het nog wel in een smartshop verkocht?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaring en naar jullie kennis over efedrine, wat het precies is enzo;.

Spor

Wijs gebruiker
Efedrine, ephedra is een plant die je inderdaad kan gebruiken als op peppend middel. Toen het legaal was (voor 2004) werd het voor allerlei toepassingen verkocht, feesten, afvallen, sporten, noem maar op. Je kan inderdaad van ephedrine (of pseudo-ephedrine ?) zonder al te veel moeite meth maken, al gebeurd dat hier geloof ik niet.

Zelf heb ik t wel eens gebruikt, maar vond het niet fijn. Kreeg wel energie maar gepaard met zweten, trillen, onrustigheid. Dit geld echter lang niet voor iedereen, genoeg mensen die het wel fijn vinden om te gebruiken. In de meeste smartshops is het niet meer verkijgbaar maar soms duikt het zo hier en daar nog wel eens op.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Deze mag naar de natuurlijke empathogenen...

Heb het vrij regelmatig gebruikt vroeger. Ik vond het altijd wel lekker als ik te veel gedronken had en weer wat nuchterder wilde worden. Zonder alcohol vond ik het overigens geen prettig middel en overheersten gevoelens van gejaagdheid en zenuwachtigheid.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Een voorspelling: zodra je vriend stopt met die pillen, zal hij binnen een paar weken weer op zijn oude gewicht zitten, en misschien zelfs wel daarboven. Maar goed dat is op zich geen nieuws dat er zoiets als het jojo-effect bestaat. Als je er bv 20 jaar over hebt gedaan om 15 kg overgewicht te kweken, dan kan het naar mijn idee nooit gezond zijn om dat er in een paar weken af te halen.

De reden dat ik juist ooit met die ephedra dingen stopte was omdat ze dat vet-verbrandende effect hebben, terwijl ik eerder te licht was. Dat wist ik nog niet toen ik ze voor het eerst kocht.
De werking vond ik echt geweldig: vrolijkheid in een potje! Ik kreeg inspiratie, begon gedichten te schrijven, ging mijn kamer opruimen, en zag het leven weer zonnig in. Soms werd de energie wel wat teveel, en dan moest ik gewoon even op en neer springen, of in een lantaarnpaal klimmen...

Maar ik zag dus dat het niet gezond was voor mij, en ben toen overgestapt op guarana. Dat heeft een veel stabielere werking, en is voor zover ik weet ook niet echt slecht voor je gezondheid. Maar dit is allemaal wel iets van 8 jaar terug. En nu drink ik al jaren alleen nog maar af en toe een kopje koffie. Soms een enkele keer (juiste tijd en gesteldheid) heeft dat zelfs hetzelfde effect als ephedra: zoemmmmm hihaaa... :grin:

heroesss

Bewuste gebruiker
kapitein-x zei:
Een voorspelling: zodra je vriend stopt met die pillen, zal hij binnen een paar weken weer op zijn oude gewicht zitten, en misschien zelfs wel daarboven. Maar goed dat is op zich geen nieuws dat er zoiets als het jojo-effect bestaat. Als je er bv 20 jaar over hebt gedaan om 15 kg overgewicht te kweken, dan kan het naar mijn idee nooit gezond zijn om dat er in een paar weken af te halen.

De reden dat ik juist ooit met die ephedra dingen stopte was omdat ze dat vet-verbrandende effect hebben, terwijl ik eerder te licht was. Dat wist ik nog niet toen ik ze voor het eerst kocht.
De werking vond ik echt geweldig: vrolijkheid in een potje! Ik kreeg inspiratie, begon gedichten te schrijven, ging mijn kamer opruimen, en zag het leven weer zonnig in. Soms werd de energie wel wat teveel, en dan moest ik gewoon even op en neer springen, of in een lantaarnpaal klimmen...

Maar ik zag dus dat het niet gezond was voor mij, en ben toen overgestapt op guarana. Dat heeft een veel stabielere werking, en is voor zover ik weet ook niet echt slecht voor je gezondheid. Maar dit is allemaal wel iets van 8 jaar terug. En nu drink ik al jaren alleen nog maar af en toe een kopje koffie. Soms een enkele keer (juiste tijd en gesteldheid) heeft dat zelfs hetzelfde effect als ephedra: zoemmmmm hihaaa... :grin:

Dat klinkt als de perfecte drug!
ik ga een x ff alle smartshops langs hier in de buurt, hopen dat het nog ergens word verkocht.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
heroesss zei:
Dat klinkt als de perfecte drug!
ik ga een x ff alle smartshops langs hier in de buurt, hopen dat het nog ergens word verkocht.

Als het niet van die nadelige lange termijn effecten zou hebben (extreme vetverbranding zou al een belletje moeten doen rinkelen) dan zou het idd wel een perfect middel zijn. Maar de werking neigt toch wel naar het amfetamine-achtige.

azerty1987

Belezen gebruiker
guarana is idd een stabielere "high" dan effedrine.. maar geen van 2 vind ik een "drugs" waar je van geniet.. ik word er alleen maar opgefokt van niks in vergelijking met speed, euforie ect..

Beeeb

Bewuste gebruiker
Als ik alleen ephedra of ephedrine neem, krijg ik een gejaagd, onrustig gevoel. Met een voldoende drank en een biertje rebij vindt ik het wel uitermate r :P elext.

Met een blowtje erbij ga ik lekker tintelen en heb ik zin om de hele nacht te dansen. Maar zonder drank wordt ik dus erg onrustig. Echt zwaar a-relext, ondanks dat het uit de natuur komt.

Beeeb

Angramar Temenos

Badass junkie
Heb maandenlang die dingen per dozijnen weg zitten werken.

Mijn advies: Het is de moeite niet waard voor een high.
Tenzij je van zenuwen en trillerigheid houdt.

azerty1987

Belezen gebruiker
check ook kolanoot.. is ook gewoon een natuurlijke stimulant.. maar ook meer opgefokt dan euforie ofzo... wel vaak lachen :P

iSmokex

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:

Hoezo heb je het dan eigenlijk zo lang gebruikt als je het effect niet chill vind? :flushed:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
iSmokex zei:
Angramar Temenos zei:

Hoezo heb je het dan eigenlijk zo lang gebruikt als je het effect niet chill vind? :flushed:

Afvallen maby..?

ik gebruik stacker 4 ook om wat kilo"s kwijt te raken en voor een steuntje in de rug voor het sporten.alleen heb gister om half 2 smiddags zon pil genomen voor het eerst,en merk niets van :(
zelf 10 uur na inname nog niets.heeft iemand dit ook??

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Zeker als je wat zwaarder bent heb je misschien behoefte aan een hogere dosis.
Probeer er eens 2, en zo voorzichtig en verantwoord opbouwen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Efedrine lijkt qua structuur op amfetamine.

Het heeft weinig nut om het te gebruiken, valt zelfs makkelijk in de apotheek te verkrijgen. Zonder voorschrift.

De meeste mensen die het kopen maken er meth van.

W.F.L.

Badass junkie
iSmokex zei:
Angramar Temenos zei:

Afvallen..

MissieNH

Newbie
Efedra mag nu alleen nog maar als geneesmiddel worden verkocht en mag dus niet meer in smartshops of drogisterijen worden verkocht. Ook niet in de apotheek dus zonder recept.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
MissieNH zei:
Efedra mag nu alleen nog maar als geneesmiddel worden verkocht en mag dus niet meer in smartshops of drogisterijen worden verkocht. Ook niet in de apotheek dus zonder recept.

Ik de apotheek is het pseudo-efedrine.

k00k

Bewuste gebruiker
Ik heb geen stackers maar wel andere afval tabletten. Deze werken eigenlijk best goed. Ik eet gezond en eet 3x per dag ipv ongezonde tussendoortjes zoals ik eerst altijd deed.

Ben binnen 2 weken bijna 4 kilo afgevallen.

Dit is de combinatie van de capsules:
60mg - pseudo efedrine hcl
Je voelt je helder,klaarwakker en actief.

60mg - coffeïne watervrij
Coffeïne stimuleert het lichaam en de hersenen: het geeft meer energie
en houdt wakker. Het laat spieren sneller en krachtiger samentrekken (7% toename)
door meer calcium de cellen in te sturen.

80mg - cascara ext sec
Laxeermiddel.

250mg - glucomannaan
Een eigenschap van Glucomannaan is dat het opzwelt als het in contact komt met vocht. Hierdoor neemt het volume toe in de maag. Er past daarna gewoon niet veel meer bij. Glucomannaan verlaagt bovendien de vet- en suikeropname.

250mg - fucus vesiculosus pulvis
Bevat natrium, kalium, calcium, magnesium, ijzer, broom, fosfor, koper, chroom, chloor, mangaan, silicium, selenium en zink. Deze inhoudsstoffen maken deze plant geschikt om in te zetten bij overgewicht in relatie met de schildklier. Het pectine-achtig slijm (polysacharide alginezuur) zorgt, door 25 tot 30 keer hun gewicht aan water op te nemen (zwellen), voor vermindering van het hongergevoel en bevordert sterk de darmwerking en peristaltiek. Daarnaast zorgt blaaswier voor een vermindering van vetopslag in het lichaam en is het gehalte aan jodium activerend voor de schildklier.

3x daags, 30 minuten voor het eten

clockcable

Bewuste gebruiker
Als ik dit zo allemaal lees en welke effecten er over het algemeen behaald willen worden is mijn advies toch om gewoon goeie speed te nemen. :grin:

no_obkiller

Experimenterende gebruiker
ephedra, dat was in mijn omgeving indertijd HET alternatief voor mdma/speed. Net zoals bij de rest, alleen prettig icm met drank en/of wiet. Echter, gruwlijke slapeloosheid, nervositeit en hartkloppingen, woog niet meer op tegen het, t moet gezegd worden, toffe effect (icm met alcohol/wiet).

En met alles schemerige RC's tegenwoordig ( 4mmc, methylone etc) zal ook geen enkele smartshop meer de moeite nemen dit in huis te halen.

Drientje

DF-koning
@kook 4 kilo in twee weken? En dat vind je fijn?

Ik ben nu 6 kilo kwijt in 3 maanden tijd en dat vind ik al snel.

Vroeger veel efedra geslikt omdat ik nachtdiensten draaide en je kon er altijd zo lekker op werken. Icm alcohol is het echt een zwaar relaxte drug maar ik prefereer toch speed als ik nu wakker wil blijven...

weyoun22

Bewuste gebruiker
Spor zei:
. Je kan inderdaad van ephedrine (of pseudo-ephedrine ?) zonder al te veel moeite meth maken, al gebeurd dat hier geloof ik niet.

salvation

Belezen gebruiker
Heb laatst wat efedrine gekregen en wil eens kijken of het van pas komt bij dingen als studeren. Welke dosis en manier van inname is hiervoor het meest geschikt?

Beeeb

Bewuste gebruiker
Even een aanvulling op mijn op mijn vorige post.

Ik ben sinds kort via mijn medicijn-man in het bezit van efedrine-poeder. En ik moet zeggen, dat dat wel uitermate relext is om te snuiven.

Echter bij een nieuwe bestelling was het poeder toch niet quite zoals het de vorige keer was. Echt niet de harden in mijn neus. Tering war brande dat zeg. Ik heb hem nog niet were gesproken, dus ik weet niet of het de eerste keer Efedrine was of wat anders of de tweede keer.

Dus jongens en meisjes. Wijze les. Laat je dope altijd testen :)

Beeeb

Bovenaan