efedrinedocalprazo

flogging

Newbie
hallo, ik heb even een vraagje.
Ik ben zelf even bezig met een experimentje, nu wil ik weten wat de gevolgen/bijwerkingen hiervan kunnen zijn. dus het volgende: ik ben van plan om docalprazo(Benzodiazepineprerataat in tabletvorm) te nemen icm efedrine.
met deze conbinatie zou ik het effect van xtc willen evenaren.

extra info efedrine:
Efedrine heeft een soortgelijk effect als amfetamine: je voelt je helder, klaarwakker en actief. Efedrine stimuleert het gedeelte van het zenuwstelsel dat het lichaam in staat stelt tot activiteit.

extra info docalprazo:
Psychotroop medicijn; middel dat op het centraal zenuwstelsel werkt. Het geneesmiddel vermindert angst en spanningen, werkt rustgevend en ontspant de spieren. Het middel heeft in veel gevallen een gunstige invloed op slaapstoornissen.

Everio

Bewuste gebruiker
flogging zei:
hallo, ik heb even een vraagje.
Ik ben zelf even bezig met een experimentje, nu wil ik weten wat de gevolgen/bijwerkingen hiervan kunnen zijn. dus het volgende: ik ben van plan om docalprazo(Benzodiazepineprerataat in tabletvorm) te nemen icm efedrine.
met deze conbinatie zou ik het effect van xtc willen evenaren.

extra info efedrine:
Efedrine heeft een soortgelijk effect als amfetamine: je voelt je helder, klaarwakker en actief. Efedrine stimuleert het gedeelte van het zenuwstelsel dat het lichaam in staat stelt tot activiteit.

extra info docalprazo:
Psychotroop medicijn; middel dat op het centraal zenuwstelsel werkt. Het geneesmiddel vermindert angst en spanningen, werkt rustgevend en ontspant de spieren. Het middel heeft in veel gevallen een gunstige invloed op slaapstoornissen.

Ik denk dat je op de bijsluiters het beste kan lezen wat voor bijwerkingen je zult krijgen :grin:

Vaak staat er ook in dat je het niet moet combineren met bepaalde andere medicijnen. En welke deze medicijnen dan zullen zijn.

Maja nu rest mijzelf nog een vraag. Hoezo zou je dit willen doen?

Zo moeilijk moet het toch niet zijn om aan XTC te komen of wel? :wink:

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Misschien heeft hij hoge tolerantie ofzo. Ik ben ook al 7 maanden gestopt met xtc en hou dit vol tot een jaar. Maar ik neem ook codeine etc :wink:

Maar waarom wil je de efedrine erbij nemen ? voor wakker te blijven, kan je zonder efedrine ook hoor. Als ik de bijwerkingen lees staat er halucinaties reken er niet op hoor. Staat bij xanax ook.
Je zal misschien niet hét echte xtc gevoel ervaren maar wel een warm benzo gevoel. Je zal erg slappe benen krijgen, het werkt namelijk spierverslappend. Reken niet op een mdma gevoel maar wel op een relaxed gevoel.

Bovenaan