effe clean blijve

flash kieke

Wijs gebruiker
ik ga vandaag(zaterdag dus) weg:en ik wil xtc pakken :mrgreen:

maar ik heb een probleem:ik moet maandag morgend bloed laten trekken :(

maar mijn moeder weet dak da is 2 keer gedaan heb :en het laatste keer dak xtc heb gebreukt was maandag:

maar mijn vraag was :kunnen ze zien oeveel je hebt gebreukt in de de laatste 2 maanden?en wat je allemaal hebt gebreukt de laatste maanden?en kunne ze ook zien wanneer je het laatst nog eens xtc hebt gebruikt? in je bloed

ik hoop dat jullie reageren

:wave:

jacey

Experimenterende gebruiker
ja, ze kunnen ook in je bloed zien WAAR je was op die bewuste maandagavond en met wie! Zelfs je pin code kunnen ze zien!

Sorry, ben een beetje maf aan het doen! Heb helaas geen antwoord op je vraag!

Himself

Belezen gebruiker
nou ... je kunt er op rekenen dat ze zien dat je de dag ervoor hebt gebruikt... er zit nog veel meer in je bloed.... de technologie is prima op dat gebied dus wat ze willen vinden vinden ze...

Bal0n

Badass junkie
Als je afgelopen maandag voor het laatst MDMA heb genomen (even tussendoor: waarom door de weeks MDMA?) zou ik het zeker niet vanavond weer nemen. Hoelang wacht je meestal tussen MDMA ervaringen?

En nee, ze kunnen het niet zien, het blijft ongeveer 3 to 4 dagen in je bloed aanwezig.

flash kieke

Wijs gebruiker
maandag:had ik gwn goesting om mdma te nemen:ik wou eens ervare oe het zou zijn om die andere pillen te laten opkomen van de vorige dag :mrgreen:

Mac...

Badass junkie
Ik zou als ik jou was gewoon pakken vanavond. Als ik je berichten zo lees denk ik dat het helemaal niet verkeerd zou zijn voor je als je ouders er achter kwamen. Misschien kun je nog net gered worden. :openmouth:

flash kieke

Wijs gebruiker
maar mijn moeder denkt dat da kei lang in u bloed blijft xtc:en ik d8 om 2 dagen voor de bloedtest 1 pilletje te pakken:

omdat zei denkt ja hij heeft het toch maar 2 keer gedaan;en als ze zeggen aan die bloedonderzoek dak inderdaad xtc heb gepakt: dan denk mijn moeder dat da van een half maandje geleden was :mrgreen:

ik zei ook dat da een half maandje geleden was dak da is geprobeert hebt:en ik wil haar dan wijs maken dak 2 dagen voor het onderzoek nix heb gepakt maar dat da van een half maandje geleden was :mrgreen:

maar ik hoop wel ni dat ze kunnen zien wanneer dat je het hebt gepakt :rolleyes:

salu :wave:

Bal0n

Badass junkie
Met alle respect hoor, maar ik vind je echt een sukkel. Je moeder belazeren, elke week MDMA pakken, belachelijk veel gebruiken, etc etc :(.

Mac...

Badass junkie
Nou nou Bal0n, ik probeer het nog een beetje netjes te verwoorden.
Kom op hè, we gaan geen ruzie maken :)

Steek een joint op, alles komt goed :stoned:

Bal0n

Badass junkie
Ik bedoel het ook niet negatief, maar ik kan in geen enkele optiek zien hoe hij het allemaal rechtvaardigt :).

Nu even geen joint, vanavond na het werken een hasje :).

Mac...

Badass junkie
Misschien leuk om als rankmod te gebruiken :tongueout:
Voor mensen die niet zo bijster slim zijn met hun gebruik.

jacey

Experimenterende gebruiker
Bitch vind ik bijvoorbeeld een hele lieve koosnaampje! Maar alleen vrienden die close zijn mogen me zo noemen....

hahahahahahah!

Bovenaan