Effect begon pas zeer laat =S

Flowkes

Belezen gebruiker
Hallo , Dit is me eerste post op dit forum . Dus ik ben een tijdje geleden begonnen met Xtc enzo , en laatste keer dat ik het deed was het echt raar ... ik nam dus me eerste pil en na uur voelde ik nog steeds niks , ik nam er dus nog een , halfuur later nog steeds niets , dus nam ik nog een halve , en ineens op mss 5 minuten tijd voelde ik me echt hard draaien , ik had gewoon zweet dat van me afliep enzo , na 30 minuten had ik wel zalige trip hoor , daarna de hele avond gedanst enzo ..

maar euh mijn vraag is dus , hoe komt het dat ik zoveel moest nemen en dat het effect pas zo laat begon? Dankje op vorand Doeii :grin: :wave:

takedown84

Belezen gebruiker
die 2.5 pillen zijn dus gelijk ingeslagen :), en het hangt van pil tot pil af wanneer hij inslaagt (heeft met heb bindmiddel te maken denk ik), ook van wat je gegeten hebt dacht ik.

Pikachu

Wijs gebruiker
Misschien had je een goede bodem ofzo

Mijn eerste keer sloeg pas in 10 minuten voordat alle clubs dichtgingen :P (avondklok in een uitgaansgebied =/)

Arenshi

Bewuste gebruiker
E

ja khad ongeveer het zelfde voor, ik denk dat het gewoon te maken heeft met de tyd die je maag nodig heeft om je eten + de pil te verteren voor het in je bloed komt.
Altyd lang genoeg wachten voor je nog een pil neemt anders kryg je mss een bad trip ^^

ciao

vogel

Bewuste gebruiker
de eerste deed bij mijn na 2uur nog niks'
dan nog maar ééntje die sloeg binnen een half uur in
en was snel uitgewerkt leek wel
nog maar ééntje
en toen 3 dagen wazig
het was iets teveel van die troep
volgende dag buikkrampen

tis denk beter gevoel als me ego oplost in de oersoep
alles opgelost door paddo,s alles ziet er zo vloeibaar uit

Freezing

Bewuste gebruiker
In t begin weet je vaak niet wat je moet voelen

Als je effect sneller wil kan je pil fijnmalen en in n glas cola ofzo gooien, werkt t sneller

Funky Monkey

Badass junkie
Dit is heel slecht voor je tanden beter breek je hem een paar keer met een mes ofzo en slik je de pil dan in een heleboel kleinere stukjes :)

Supervlieg

Wijs gebruiker
Mijn eerste keer duurde ook 2.5uur voordat ze insloegen. En jah ook ik heb bijgenomen omdat ik d8 dat t niet zou werken en ja ook bij mij sloegen ze tegelijk in :hearteyes:

Pikachu

Wijs gebruiker
Pff ik ben wel blij dat ik niet bij heb genomen, ik had al een stevige pil ^^

Als ik dit zo lees word ik eigenlijk wel benieuwd: zou het bij iedereen lang duren voor hij de eerste keer inslaat ofzo? :P

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Toen ik mijn eerste keer xtc nam had ik ook hetzelfde. Na een uur nog altijd niks, ik stond op het punt om bij te pakken, maar gelukkig was de kerel die nog pillen had ze allemaal kwijtgespeeld :), want 5 minuten daarna sloeg die ene pil opeens in als een bom...Ik was echt helemaal van de kaart en totaal in de war, na een tijdje kon ik er gelukkig wel mee leven :wink: .

3970

Wijs gebruiker
Ook hierzo hetzelfde probleem. Ik nam mijn eerste pil rond 11u 's avonds, viel na een half uurtje om van de slaap, en werd twee uur later lekker wazig wakker :rolleyes:

AnOniem:)

Experimenterende gebruiker
Mijn eerste keer was tijdens het uitgaan, had hem vn te voren in genomen, en voelde hem niet. (na 1 uur ongeveer)
Dus ik zei tegen mijn maat, regel er nog 1tje voor mij.
dus hij komt terug, ik neem hem in, na 30 seconde word ik kk wazig en draaierig, ik dacht dit gaat niet goed, ik naar buiten bij de discotheek, kzei dat ik teveel gezope had :P.

minuutje later komt mn maat naar mij toe, en ik keek hem aan, en zag hem helemaal anders:P overal waar ik keek een vage gloed.
daarna terug naar binne, en GAAN :P,

1e keer, was echt de beste keer :P.
en nu teveel gefreakd, en voel de pilletjes niet meer :(

hallotje

Bewuste gebruiker
Naja ik neem die dingen nooit met uitgaan ofzo maar gewoon thuis lekker op de bank. Lekker chill een avondje tv kijken met me wijfie.

Bij mij werkt het altijd na 30/45 minuten goed. Na 2 uurtjes word het meestal wat minder en neem ik er nog 1. Doe het ook niet vaak ongeveer 1 keer per 2 maanden. Dit houdt het effect wel het lekkerst!

Blackout

Belezen gebruiker
Tis altijd handig om je eige stash te hebben. Dan weet je altijd hoe je pillen inslaan en hoe ze bij jou werken. Persoonlijk heb ik altijd Mdma kristallen, dan weet ik zeker dat er geen andere zooi in zit.

J0rrit

Badass junkie
Blackout zei:
Tis altijd handig om je eige stash te hebben. Dan weet je altijd hoe je pillen inslaan en hoe ze bij jou werken. Persoonlijk heb ik altijd Mdma kristallen, dan weet ik zeker dat er geen andere zooi in zit.

Kun je nooit zeker weten, kan versneden zijn met alles. Ook laten testen dus.

Bovenaan