Effect van ghb een lachtertje?

Corleoné

Newbie
Heb nu al aardig wat ghb genomen of gbl, en moet zeggen dat het effect vrij zwak uitvalt.. Als je teveel neemt is het wel goed, maar dan kan je na 45 minuten amper je ogen nog openhouden, in normale dosis is het gewoon wat ontspannend voor armen en benen, meer vind ik er eigenlijk niet aan.. Wat voelen jullie allemaal van ghb, en vind je het de moeite waard om het te nemen?

Elfquest

Bewuste gebruiker
Voelt in hoge dosis hetzelfde als een orgasme maar dan in je hersenen. :grin:
Jammer dat jij dat nou moet missen. :wink:

Vigilante

Wijs gebruiker
Corleoné zei:
Heb nu al aardig wat ghb genomen of gbl, en moet zeggen dat het effect vrij zwak uitvalt.. Als je teveel neemt is het wel goed, maar dan kan je na 45 minuten amper je ogen nog openhouden, in normale dosis is het gewoon wat ontspannend voor armen en benen, meer vind ik er eigenlijk niet aan.. Wat voelen jullie allemaal van ghb, en vind je het de moeite waard om het te nemen?

Moet zeggen dat ik dit ook heb. Heb de perfecte dosis nog niet gevonden want als ik echt het lekkere ghb effect voel, krijg ik na 45 min inderdaad ook erg moeite met mijn ogen open houden. Lastig.. maarja snuifie doet wonderen en is nog lekker ook :tearsofjoy:

grinder

Newbie
ik heb dit enige tijd geleden in m'n glas gehad in een discotheek, dit was de eerste keer dat ik ghb binnen kreeg... ik weet niet veel meer van die avond, maar ik herkende zelfs mijn eigen vrienden niet meer, kon de lettertjes op m'n gsm niet meer lezen en ben in de grond gevallen na een schouderklopje, echt wel zwaar spul... voelt aan alsof je enorm dronken bent. maarja, ik ben nochal een stevige drinker de zaterdagavond ook, ik had het nog niet onmiddelijk door wat er aan de hand was, maarja, heb er gewoon het beste van gemaakt die avond, go with the flow, is denk ik het beste wat je kan doen...

grinder zei:
ik heb dit enige tijd geleden in m'n glas gehad in een discotheek, dit was de eerste keer dat ik ghb binnen kreeg... ik weet niet veel meer van die avond, maar ik herkende zelfs mijn eigen vrienden niet meer, kon de lettertjes op m'n gsm niet meer lezen en ben in de grond gevallen na een schouderklopje, echt wel zwaar spul... voelt aan alsof je enorm dronken bent. maarja, ik ben nochal een stevige drinker de zaterdagavond ook, ik had het nog niet onmiddelijk door wat er aan de hand was, maarja, heb er gewoon het beste van gemaakt die avond, go with the flow, is denk ik het beste wat je kan doen...

dat heb ik ook gehad... MIJN BESTE AVOND OOIT :rock:

Bij mij gooien ze nou nooit iets in mn drinken :(

Gerard is chill, ben een groot fan. Is idd wel moeilijk om de juiste dosis te vinden soms, maar als je goed zit is het ook heerlijk.

salvation

Belezen gebruiker
Vond het de eerste paar keren ook niet veel aan, tot ik het een keer nam na een avondje xtc, hemels! Sindsdien weet ik het een stuk beter te waarderen, ook zonder xtc.

LekkerDing

Experimenterende gebruiker
Gebruiken alleen maar G in combi met een snoepje (xtc) en dan alleen
maar in huiselijke kring. Om alleen maar G te nemen vindt ik echt nix aan.
Je voelt je alleen maar verdoofd vind ik en met een snoepje voel je de G
echt binnenkomen van uit je tenen naar boven toe en het kriebelt door je
hele lijf, je bent weer helemaal verliefd en alles is superdesuper. Het snoepje wordt
als het ware nog ff extra geactiveerd. Dit kun je om de anderhalf uur herhalen.

heroin91x

Newbie
Pixiedust7 zei:
Bij mij gooien ze nou nooit iets in mn drinken :(

Gerard is chill, ben een groot fan. Is idd wel moeilijk om de juiste dosis te vinden soms, maar als je goed zit is het ook heerlijk.

Heb jij ook te maken met dit probleem ?
Je wilt dat mensen drugs in je drinken doen , daarom zet je je beker op de toog van de discotheek en komt hem 5 minuten nadien leegdrinken op hoop dat je iets van drugs binnen hebt :grin:

Lizetteee

Newbie
down, rustig, had helemaal geen zin om te bewegen en toen ik naar huis liep werd alles draaierig en werd ik misselijk

meschien ligt het aan mij maar een vriend van me had ghb of dat wou proberen
nou ben ik iemand die alles wil proberen dus ik wat in drinken gedaan
wachten

en helemaal niks
nog een paar druppels

weer niks
nou werd ik dr een beetje chagi van want ik wou t graag voelen

dus heb ik een heel flesje flugel gevuld met ghb opgezopen
nou toen voelde ik t wel

zijn dr meer mensen die dit hebben gehad
want ik vond t zo vreemd

Elfquest

Bewuste gebruiker
Je hebt t ook niet erg handig aangepakt he.
Eerst een paar druppels - toen had je te weinig
Een heel flesje GHB - teveel.

Je moet het afmeten met een spuitje. 3 tot 5 ml voor een eerste keer en pas bijpakken als je na 3 kwartier tot een uur niets voelt, niet eerder. En dan niet nog eens een volle dosis pakken maar 1/2 ml erbij.

ZZZZZZZZZ

Newbie
Lizetteee zei:
dus heb ik een heel flesje flugel gevuld met ghb opgezopen

Das ook wel vreemd, normaal gezien als je nooit G hebt gedaan en je kletst een vol flesje weg ga je knal omgaan. Das echt wel veel te veel voor een eerste keer. Slechte kwaliteit vloei.

swingers

Newbie
Wij zijn begonnen een Gtje te nemen bij een snoepje, heerlijk effect

Lekker relaxed , ontspannen, tintelingen en meer

maar we kunnen alleen een snoepje nemen als we weekend hebben en geen kids in huis zijn, dus hadden we op een avond wel eens zin in een Gtja alleen.
heerlijk !! ook nu lekker relaxed, ontspannen en tintelingen.... jammie

Sindsdien gebruiken we zo af en toe door de weeks ook wel eens een Gtje en bevalt ons helemaal lekker , helemaal met een lekkere joint er bij ....... dan wordt ik zo geil als een konijn...

maar idd een flugel flesje vol lijkt me een behoorlijke overdosis , en Ghb gebruiken in combinatie met Alcohol zou ik al helemaal niet doen !!

LekkerDing

Experimenterende gebruiker
@Swingers,
Ik neem aan dat jullie de g ook doseren in een spuitje van de apotheek?
En alles noteren zodat je niet binnen 'de tijd' weer neemt?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Socialiteit, verliefdheid, appreciatie, relaxatie en plezier staat gelijk aan een juiste dosis G. Speel je met de verkeerde dosis dan treedt er moeheid, verwarring, sufheid en oncontroleerbare bewegingen op.
Smaken, geuren, geluiden, bewegingen, kleuren, vormen, sferen, enz. alles is een prikkel die een melow getinte vorm aannemen door de ghb.
Verwacht niet dat je gaat spacen maar accepteer dat ghb je alleen maar een extra toets wil geven, overdrijf er niet mee want ghb zal niet mals voor je zijn

Lizetteee

Newbie
Elfquest zei:
Je hebt t ook niet erg handig aangepakt he.
Eerst een paar druppels - toen had je te weinig
Een heel flesje GHB - teveel.

Je moet het afmeten met een spuitje. 3 tot 5 ml voor een eerste keer en pas bijpakken als je na 3 kwartier tot een uur niets voelt, niet eerder. En dan niet nog eens een volle dosis pakken maar 1/2 ml erbij.

Nou bedankt :wink:
de volgende keer zal ik t zo doen

Bovenaan