Effect van speed

clockcable

Bewuste gebruiker
Als ik pep neem dan voel ik me wel energiek, maar niet hyper of druk. Ook word ik eigenlijk heel rustig en tevreden in mijn hoofd. (Als ik me tenminste niet helemaal volsnuif) Is dit gebruikelijk of heeft pep een wat andere werking op mij dan op de gemiddelde gebruiker.

Ik vraag me namelijk af of ik mischien niet een milde vorm van ad(h)d heb. Want toen ik ergens las wat voor effect dex op adhdpatienten heeft herkende ik daar ook veel effecten bij mezelf in.

Dopezilla

Badass junkie
Het zou zomaar kunnen. Maar het effect verschilt sowieso per persoon heb ik het idee. Ook werd ik er nooit echt druk van als ik het in een rustige omgeving tot me nam. Op een feest voor de speakers werd ik er uiteraard wel weer zo hyper als een klein kind met minstens zes gedragsstoornissen van.

Olle

clockcable

Bewuste gebruiker
Hmm ja ik denk toch wel dat de omgeving heel erg veel uit maakt. Ik kan op speed lekker mn vrienden op de bank zitten, of helemaal wild worden met een lekker hardcore nummer. Ik heb speed nu het vaakst gebruikt buiten feesten, vandaar :grin:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De meeste mensen kunnen wel gewoon rustig blijven op speed, normale gesprekken voeren. Van een klein beetje pep wordt ik ook rustig.

KoxBox

Badass junkie
Ik word er ook totaal niet hyper van. Ik voel me dan gewoon goed, op m'n gemak en ja inderdaad "rustig".

Pep lijkt zich aan te passen aan de situatie vind ik.

Octogonapus

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
Ik word er ook totaal niet hyper van. Ik voel me dan gewoon goed, op m'n gemak en ja inderdaad "rustig".

Pep lijkt zich aan te passen aan de situatie vind ik.

ja inderdaad, maar als je veel heb gesnoven en je zit in het gras moet ik af en toe toch wel opstaan of een rondje lopen omdat mijn benen dan wel beginnen te tintelen :tearsofjoy:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Zou heel goed kunnen! Ik heb zelf ADD en ik ervaar ook altijd dat ik rustig in mijn hoofd word van stimulanten. Ik heb lange tijd ook speed gebruikt om deze reden, maar sinds kort heb ik medicatie voor mijn ADD (dexamfetamine) en ben ik inmiddels alweer een jaar clean van de pep. :)

W.F.L.

Badass junkie
Marla Singer zei:
sinds kort heb ik medicatie voor mijn ADD (dexamfetamine) en ben ik inmiddels alweer een jaar clean van de pep. :)

Goed dat je niet meer aan zelfmedicatie doet hoor, maar als je dexamfetamine neemt, of dat nou voorgeschreven is of niet, ben je niet echt clean van de pep hé.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
W.F.L. zei:
Marla Singer zei:
sinds kort heb ik medicatie voor mijn ADD (dexamfetamine) en ben ik inmiddels alweer een jaar clean van de pep. :)

Goed dat je niet meer aan zelfmedicatie doet hoor, maar als je dexamfetamine neemt, of dat nou voorgeschreven is of niet, ben je niet echt clean van de pep hé.

Ik zie zo'n pilletje nou niet echt hetzelfde als de speed in poedervorm, die ik jarenlang door mijn neus geboord heb. Het effect is ook nauwelijks voelbaar, ik ben nu beter geconcentreerd bij taken waar dat nodig is, maar strak staan doe ik er niet van hoor. Ondanks dat ik tijdens mijn speedgebruik ook maar steeds een heel klein beetje nam, merkte ik qua gevoel toch wel een wezenlijk verschil!

W.F.L.

Badass junkie
5 of 10mg pillen?

Of je nou een cap neemt met 73% dexamfetamine van 5 of 10 of een pil met bindmiddelen is niet echt een verschil vind ik. Maar goed, al snatste je nog pep, dat maakt geen fuck uit, zolang je je er maar goed bij voelt. Vind ik dan. Maar toch, beetje ironisch is het niet? :P

Bovenaan