effect xtc

J0rrit

Badass junkie
als k x gebruikt heb dan voel ik altijd van die super chille rillingen door me heen lopen en ik voel me heel licht. Verder voel k me altijd vol zelfvertrouwen en alsof k de king of the world ben. Maar ook als k ergens sta, lijkt het voor me gevoel dat ik hoger sta dan dat k eigenlijk sta, als k tussen mensen loop heb k altijd het gevoel dat k overal tussen uit stijg en n beetje hoger sta dan iedereen ( letterlijk). hebben meer mensen dit want heb t eig ng nooit gehoord

Jetjepretje

Experimenterende gebruiker
Haha ja klopt wel..
Vlak voordat ie inslaat voel ik ook altijd zo'n koude windvlaag, alsof d'r 1 windvlaag door de zaal gaat ghehe :sunglasses:

J0rrit

Badass junkie
Jetjepretje zei:
Haha ja klopt wel..
Vlak voordat ie inslaat voel ik ook altijd zo'n koude windvlaag, alsof d'r 1 windvlaag door de zaal gaat ghehe :sunglasses:

ja kvoel tijdens de trip altijd zon super chill gevoel door me heen gaan een soort super relaxte rillinge

Jetjepretje

DarkScope zei:
Jetjepretje zei:
Haha ja klopt wel..

ja kvoel tijdens de trip altijd zon super chill gevoel door me heen gaan een soort super relaxte rillinge

Ja klopt..
En ik moet ook altijd gapen :grin:

A

Anonymous

Gast
Je lichaam probeert je dan te vertellen dat het niet meer kan bij het gapen volgens mij. Maarja, jij voelt je nog super :xtc:

J0rrit

Badass junkie
kvind t love gevoel wel meevalle eigenlijk kwa effect, als k bijv in een discotheek ben heb k niet het gevoel dat ik van iedereen hou om me heen. Ma k merk wel dat k super aardig ben tegen iedereen, als k iemand per ongeluk n beetje hard aanstoot ben k al helemaal bezig van: oh gaat t wel alles goed gaat t egt wel nzo...ook kan k goed meeleven met andere en als iemand zich kut voelt vind k dat weer kut voor hem, wat k normaal nie zo erg heb. weet iemand hoe het komt dat je iedereen super aardig vind en de hele wereld mooi en fantastisch vind? komt dat door de serotonine of ergens anders door?

Bal0n

Badass junkie
Dat dat roze hartje van je 100x opnieuw gedrukt kan zijn met varierende hoeveelheden stoffen erin :wink:.

J0rrit

Badass junkie
DarkScope zei:
kvind t love gevoel wel meevalle eigenlijk kwa effect, als k bijv in een discotheek ben heb k niet het gevoel dat ik van iedereen hou om me heen. Ma k merk wel dat k super aardig ben tegen iedereen, als k iemand per ongeluk n beetje hard aanstoot ben k al helemaal bezig van: oh gaat t wel alles goed gaat t egt wel nzo...ook kan k goed meeleven met andere en als iemand zich kut voelt vind k dat weer kut voor hem, wat k normaal nie zo erg heb. weet iemand hoe het komt dat je iedereen super aardig vind en de hele wereld mooi en fantastisch vind? komt dat door de serotonine of ergens anders door?

iemand

Bal0n

Badass junkie
Ja, niet helemaal, maar daar komt het wel op neer. Zoals Parcival laatst neerztte, MTA is een potente serotonine agonist (een stof die zorgt voor meer serotonine afgifte of minder afbraak), maar MTA zorgde niet echt voor een love gevoel.

Er is nog zoveel mysterie in de neuropsychologie :).

J0rrit

Badass junkie
dus ze weten nog niet waarom je dat love gevoel krijgt?
en met het love gevoel, wordt hiermee bedoeld dat je de hele wereld prachtig en fantastisch vind of alleen dat je andere mensen mooier en leuker vind?

Bal0n

Badass junkie
Hoogstwaarschijnlijk is het wel serotonine, maar het is ook ene beetje een vaag verhaal nog.

J0rrit

Badass junkie
serotonine is een stof die meer afgegeven wordt door x in je lichaam waardoor je je euforisch voelt en je contact wilt met anderen mensen ( love gevoel )n nog wel meer

Jetjepretje

Speedwijffie zei:
daar heb k dus egt geen verstand van.. whaha.. maar wat houdt dat ........ {weet ff nie meer hoe dat heete) in dan..?! is dat spul wat er in zit of dat een stof is in je lichaam die gaat werke door X..?

snap er niks van.. hihi.. is nieuw :flushed: whaha..

Laat je je niet informeren over wat je gebruikt?
Je gooit wel zooi in je lichaam, zou ik persoonlijk ook willen weten wat het met je doet enzo..

caatje

Badass junkie
Jetjepretje zei:
Je gooit wel zooi in je lichaam, zou ik persoonlijk ook willen weten wat het met je doet enzo..
ik denk dat maar weinig mensen eerst heel internet afstropen om precies te weten wat drugs/alcohol met je doet. Je gaat af op de verhalen van andere en die vertellen je allen over het lekkere gevoel en gaan echt niet vertellen hoe het technisch in elkaar steekt. Mijn ervaring dan he!!

Jetjepretje

caatje zei:
Jetjepretje zei:
ik denk dat maar weinig mensen eerst heel internet afstropen om precies te weten wat drugs/alcohol met je doet. Je gaat af op de verhalen van andere en die vertellen je allen over het lekkere gevoel en gaan echt niet vertellen hoe het technisch in elkaar steekt. Mijn ervaring dan he!!

Tuurlijk, ik luisterde ook naar ervaringen van anderen, maar heb ook wel ff opgezocht wat het met je lichaam enzo doet. Zowel de positieve als de negatieve dingen. :)

Bovenaan