SpacingBen zei:ok ff vraagje, kan ephedra idd 36 uur lang werken?
ik weet alleen dat het bij speed zo is, dat hoe meer je pakt, hoe langer het door werkt.
heb geen ervaring met ephedra's, maar het zou me niet verbazen als het het zelfde werkt..:P
SpacingBen zei:ok ff vraagje, kan ephedra idd 36 uur lang werken?
JewCookie zei:SpacingBen zei:ok ff vraagje, kan ephedra idd 36 uur lang werken?
ik weet alleen dat het bij speed zo is, dat hoe meer je pakt, hoe langer het door werkt.
heb geen ervaring met ephedra's, maar het zou me niet verbazen als het het zelfde werkt..:P

SpacingBen
BerichtGeplaatst: 15 Apr 2006 15:27 Onderwerp:
Dags schreef:
Hmmm, stond wel ff te kijken dat er zoveel over ephedra te vertellen is!! Ik heb het vaak genoeg gedaan, en alleen een paar keer mee gestopt omdat het zo onwijs snel gewend!!Dat is echt extreem, de eerste keer was echt chill, ik was helemaal bezopen en had ech veel geblowed, en na 4 van die dingetjes was ik dat nog steeds!!!hehe alleen veel wakkerder en met tintelingen op m'n hoofd (zooooeeem zoooeeeem zoeeeem, voelt ech net als dat je millimeter haar heb en iemand er dan doorheen gaat met ze hand)
Maar iig nemen wij het echt juist om pillen te vermijden Razz , ik had geen idee dat het zo slecht was. (Ojah dope ervaring : 2 ephedra's, 2 E's(xtc vervanger van de smartshop en 2 ritalin.......whoooooeeesjjjjj)
Waaruit maak je op dat het zo slecht is? Weet wel zeker dat je het beter kunt gebruiken dan pilletjes Smile
En gewenning is idd kut, of naja, mss juist niet! Daardoor had ik na een paar weken al zoiets van, schiet ook niet op, kan er net zo goed ff mee stoppen... Dus puur omdat het geen effect meer heeft er mee stoppen...
Dat lijkt me toch wel ook weer een positief puntje (ten opzichte van je gezondheid dan, niet je portemonnee of de behoefte iets sterkers te proberen Razz)
Dags zei:SpacingBen
BerichtGeplaatst: 15 Apr 2006 15:27 Onderwerp:
Dags schreef:
Hmmm, stond wel ff te kijken dat er zoveel over ephedra te vertellen is!! Ik heb het vaak genoeg gedaan, en alleen een paar keer mee gestopt omdat het zo onwijs snel gewend!!Dat is echt extreem, de eerste keer was echt chill, ik was helemaal bezopen en had ech veel geblowed, en na 4 van die dingetjes was ik dat nog steeds!!!hehe alleen veel wakkerder en met tintelingen op m'n hoofd (zooooeeem zoooeeeem zoeeeem, voelt ech net als dat je millimeter haar heb en iemand er dan doorheen gaat met ze hand)
Maar iig nemen wij het echt juist om pillen te vermijden Razz , ik had geen idee dat het zo slecht was. (Ojah dope ervaring : 2 ephedra's, 2 E's(xtc vervanger van de smartshop en 2 ritalin.......whoooooeeesjjjjj)
Waaruit maak je op dat het zo slecht is? Weet wel zeker dat je het beter kunt gebruiken dan pilletjes Smile
En gewenning is idd kut, of naja, mss juist niet! Daardoor had ik na een paar weken al zoiets van, schiet ook niet op, kan er net zo goed ff mee stoppen... Dus puur omdat het geen effect meer heeft er mee stoppen...
Dat lijkt me toch wel ook weer een positief puntje (ten opzichte van je gezondheid dan, niet je portemonnee of de behoefte iets sterkers te proberen Razz)
Jah hehe, eigenlijk is dat best dom!, ik heb ephedra's gewoon altijd gezien als "dieetpilletjes, daar zal toch niks mis mee zijn". Daarom sta ik er ook zo van te kijken dat er zoveel over te vertellen is
.
En die gewenning is eigenlijk ook wel weer een goede rem idd (hoewel ik tegenwoordig dan ipv ephedra soms ritalin of concerta neem, zal niet veel beter zijn)
SpacingBen zei:Miss-Behaviour zei:Ik gebruik af en toe wel eens ephedra, maar ik daar ben IK nu echt klaar mee.
Heb zelf nog wat pillen liggen met ephedra erin van de kruidvat, van voor het verboden was. Er zit nauwelijks wat in, maar toch.. ik kan er te hevig op reageren.
Al vanaf het begin raakte ik er soms zwaar opgefokt van, niet altijd da's het rare. Druk, trillerig, veel en snel praten en echt een beetje zenuwachtig gedoe. Maar soms heb ik er ook nauwelijks wat van.
Heb nu ook een paar keer meegemaakt dat ik er gewoon serieus aggro van werd. Laatst nog, gecombineerd met wat (vodka)redbull en iets teveel alcohol, geen strak plan... Schreeuwen, vloeken, ruziemaken met mijn vriend. Voor de lol een fles kapotgooien op straat. Ik was mezelf gewoon niet.
Ik had om een uurtje of 9 zo'n kruidvat pil ingenomen, met 335mg ephedra en wat guarana en ginseng. Toen we om half2 's nachts thuiskwamen was mijn opgefoktheid op z'n top... uiteindelijk om half 3 een joint gerookt en gaan slapen, maar 2 uurtjes later was ik dus weer klaar wakker. Jointje uitgewerkt, ephedra blijkbaar niet.
Uiteindelijk heb ik zo'n 4 uurtjes geslapen![]()
Weet dat XTC pas echt slecht voor je is, maar ik houd het liever bij af en toe een pilletje dan die rotzooi die ik notabene nog legaal bij de drogist heb gekocht!
Opzich niet zo wonderbaarlijk dat jij zo reageert op ephedra...
Het is opzich niet zo heel sterk, maar je kan het zo sterk laten reageren als je zelf wil! Opgefokt kun je er zeker van worden, zeker als je combineert met alcohol! (Vraag me werkelijk af waarom mensen dat in godsnaam doen, dat is echt niet de bedoeling met dit natuurproductje!)
Waar je mee moet leren kunnen omgaan als je Ephedra wil gebruiken is zelfbeheersing... Je zult sneller agressief (bij meer assertief.) willen reageren dan normaal... En tsja, als je op dat moment niet tot 10 kunt tellen krijg je idd wat jij nu hebt gehad... Wat je zou kunnen is regelmatig je spieren ontspannen... (relaxtherapie)
Wat je ook zou kunnen doen. (maar dan moet je ook meteen een goed mens willen worden.) Is de volgende site lezen en je bewust worden van het feit: Waar komt deze agressie/opgefokt vandaan en hoe ga ik hier mee om? Het is niet zomaar dat deze er is...
http://www.fonteine.com/nieuwe_bewustzi ... ijn14.html
En tsja verder... Je blowt dus kan ik het je best aanraden... Probeer de volgende keer ephedra eens te mengen met een grote plak spacecake? (dat werkt zo'n 6 uur, bijna net zolang als ephedra dus!)
En je eigen oplossing: Nooit meer ephedra nemen is natuurlijk altijd de beste oplossingMaarja, je gebruikt ook pillen dus tja...
Wat wil ik nu eigenlijk zeggen?
Het klinkt misschien lullig of hard, maar die opgefoktheid ligt in eerste instantie niet de ephedra... Het ligt aan je omgeving, waar jij nu gewoon anders(opgefokter bij jou dus.) op reageert...
Daarom zou ook niet zomaar iedereen ephedra moeten gebruiken
Dzy zei:Ik ken een jongen die jarenlang verslaafd is aan de ephedra. Elke dag 3 pillen.
Overigens Ben, kun je ook een week zonder ook maar IETS? Dus geen alcohol, geen wiet, geen ephedra, of gebruik je elke dag wel iets?
SpacingBen zei:Pol: Wat vinden jullie van deze oranje kleur lettertype?
A-->Geweldig!
B-->Verschrikkelijk!
Anders, maak de kleur:
C-->Rood
D-->Donkerrood
E--> Bruin
F--> Geel
G-->Groen
H-->Olijf
I--> Cyaan
J--> Blauw
K-- Donker Blauw
De kleur met de meeste stemmen wordt de eindkleur! =D
Einde pol: 1 september 2006!
SpacingBen zei:Heeft iemand trouwens ooit een onderzoek gelezen over de effecten van Ephedra?!
Robdebob zei:Maar het is toch helemaal niet te krijgenOf woon je in belgie?
Ik heb het hele topic eens doorgelezen en ik vroeg me af of je zelfvertrouwen nu echt beter is geworden door efedra? Als dat zo is zou het voor mensen wel een goede drug zijn, denk ik. Ik zou het zelf ook wel willen proberen, maar dan vooral om overdag meer energie te hebben. Maar aangezien het in NL niet meer te krijgen is ga ik misschien wat anders proberen. Heeft er iemand ervaring met guarana?
Robdebob zei:PRECIES
Ik ben ongeveer 30 smartshops langs geweest en heb nu eindelijk efedra capsules gevonden. Ik heb er 2 uur geleden eentje genomen, maar ik heb niet zo onwijs veel effect. Ik heb nog steeds erge honger en de hoeveelheid energie is te vergelijken met een paar koppen koffie...
Ben ik nu afgezet? Ik hoor van verhalen dat efedra meestal altijd wel lekker aanslaat![]()
Het zijn deze trouwens:
![]()
SpacingBen zei:Mac... zei:met alle uppers wel volgens mij, een verhoogde hartslag zorgt er juist ook voor dat je geen rust in je lijf hebt.
Hoe verklaar jij dan mijn hoge hartslag als ik in mijn bedje lig te spacen op wiet? Normaal gesproken zou je hartslag in bed sowieso al wat lager moeten zij niet? En je gaat me toch niet vertellen dat ik half dromend/spacend geen rust in me lijf heb?:P
Vrije Geest zei:SpacingBen zei:Mac... zei:met alle uppers wel volgens mij, een verhoogde hartslag zorgt er juist ook voor dat je geen rust in je lijf hebt.
Hoe verklaar jij dan mijn hoge hartslag als ik in mijn bedje lig te spacen op wiet? Normaal gesproken zou je hartslag in bed sowieso al wat lager moeten zij niet? En je gaat me toch niet vertellen dat ik half dromend/spacend geen rust in me lijf heb?:P
Nogal offtopic maar,
Een hoge hartslag is zeker een teken dat je lichaam onrustig is, anders zou je niet zo snel bloedrondpompen he![]()
Geestelijk voel je je mischien wel chill en afgevlakt,
maar je hart gaat tekeer, thc geeft je lichaam zeker geen rust...
Edit:
Whoops, niet op datum gelet![]()