TechNora zei:Ja, van coke kun je erg geil worden, van mdma krijg je eerder het gevoel dat je urenlang wilt knuffelen, en voorspel enz. maar niet die pure beestelijke sexdrang. Tenminste zo werkt het in het algemeen.
Je 'zag' een meisje?Stoneboot zei:Wat voor effecten heeft Coke precies? Want ik zag een meisje dat coke had gesnoven en die was niet normaal geil en ik dacht altijd dat Coke je dat strakke effect gaf wat MDMA ook geeft. Dus hoe zit het nou?![]()
Jaja, ik vroeg me alleen af of je haar alleen 'gezien' had, of dat ze daadwerkelijk geil met jou deedStoneboot zei:Ja? Ik zie een meisje, ik zag een meisje? Is gewoon goed ABN toch?

Did: Nicotine, Alcohol, Coke, XTC, Hasj, Cannabis, Magic Mushrooms!
BigBadWeirdo zei:Did: Nicotine, Alcohol, Coke, XTC, Hasj, Cannabis, Magic Mushrooms!
Waarom vraag je de werking van coke als je het toch al gedaan heb?![]()
Stoneboot zei:ik kreeg er een bloedneus van. Ik had dus troep
meisje20 zei:Neuken, batsen, rampetampen, van bil gaan, de liefde bedrijven, ballen, bonken, ketsen, naaien, palen, paren, pompen, seksen, soppen, wippen, vrijen, de olie pijlen..
OT: Sommige mensen worden idd geil van cocaine, maar de behoefte om met IEDEREEN te willen neuken komt bij mij niet erg bekend voor. Wel erg stijlloos idd.
meisje20 zei:de olie pijlen..
cocaineaddict zei:Bij mij snuiven speed achtig effect
roken: een goeie flash
maar spuiten is gewoonweg de ultieme flash die er is niks kan er aan voor even dan natuurlijk de eerste spuiten zijn fantastisch nadien valt het dal wat wil zeggen :neveneffecten de belanrijkste even op een rijaranoide, extreem zenuwachtig, achtervolgingswaanzin ,controle verlies die neveneffecten gelden ook voor het roken greetz plus het is heel gevaarlijk natuurlijk te spuiten zelf al paar keer heel heel veel geluk had (dosering te hoog)en veel geld kwijt natuurlijk plus en das het ergste de schade die je berokkent aan je familie greetz