Efficientste manier van wiet te nuttigen

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Hey iedereen,

Ik zie opvallend veel amerikanen zweren bij een bong. Is dat dan echt zoveel beter dan een joint?
Wat is eigenlijk voor jullie de meest effectieve manier van wiet te nuttigen? Eten en drinken buiten beschouwing gelaten dan.
Ik heb het dan vooral over de grote verschillen tussen de bong/vapo of de good old joint

Discussie!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Met een joint gaat ruim de helft de lucht in, zonde dus. Een bong werkt ook prima, maar laat dan geen rook ontsnappen want dan is het nog niet echt efficiënt. En wat klaas zegt klopt, dat is het meest efficiënt.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Nou, met een pijp/bong word je door een kanon afgeschoten in thc space en met een joint vlieg je rustig je space in op een vliegend tapijt.

En als je met tabak rookt dan word je stoned en dat is gewoon lame.

Maar vaporizer heb ik zelf nooit gerookt. Dus dat kan ik je niet vertellen.

duimpje

Belezen gebruiker
Het gebruik van een bong is handig wanneer je snel knetterstoned wil worden, een jointje roken geeft een milder effect en is meer ontspannend vind ik.

cropp

Badass junkie
NorthernLightBE zei:
En wat zijn jullie ervaringen? Verschilt de high?
zeker, maar naar mijn idee hangt dat ook vooral af of je je jointje met shag of peuken draait, puur of in een bong...

tabak heeft naar mijn idee een toevoegende waarde aan de smaak en de chill...

Oom Klaas

Badass junkie
Een vaporizer is naar mijn idee gewoon een pure thc joint.
Je rolt rustig maar zwaar high je space in.

Leuk spul zo'n vaporizer, alleen jammer dat een goede al gauw duur is.

Wietje

Belezen gebruiker
Jep, zeker die volcano's..

ik vraag me dan ook af, 190graden, is toch 190 graden, of je dat nu op de 1 of andere manier verwarmd.. maakt toch niet uit? :)

Lood

Experimenterende gebruiker
Wietje zei:
Jep, zeker die volcano's..

ik vraag me dan ook af, 190graden, is toch 190 graden, of je dat nu op de 1 of andere manier verwarmd.. maakt toch niet uit? :)

Ja klopt maar je wilt de temperatuur erg constant hebben en ook nog kunnen aanpassen aan de wiet en hoe hard je er aan suckt enz. verder heb ik zelf er ook wel eens aan gedacht om zelf een vapo te maken maar ben toch te lui en bang dat het toch niet goed gaat werken.

Bovenaan