Backflip2007
Newbie
Hallo
Ik lees al een tijdje info, tripreports etc op dit forum maar heb nooit een account ofzo aangemaakt. Maar nu heb ik deze nacht toch iets meegemaakt waar ik wat vragen bij heb.
Ik ben 18 en blow bijna dagelijks voor ongeveer 2 jaar nu, 2 weken geleden heb ik voor het eerst XTC genomen, geweldige ervaring gehad
. Gisteren voor het slapen dacht ik nog even rustig een pure joint te smoren van men laatste beetje weed. Daarvoor had ik deze weed nog niet puur gesmoord en werd altijd verrassend snel stoned van een relatief kleine hoeveelheid.
Ik smoor dus men jointje, met wat chille funky/glitchhop muziek (Koan Sound). Ik zat op een balkon 1ste verdieping. Alles was chill enkel werd ik plots een beetje paranoide, en leek mensen te zien wandelen in mijn ooghoek die er niet waren
Toen men jointje op was besloot ik meteen naar binnen te gaan,ik verloor men evenwicht een beetje, dus ging ik maar op bed liggen. Nu gebeurde er iets enorm vreemd, wat ik nog nooit met weed heb gehad. Eerst was ik gewoon aan het chatten op men gsm (het was donker) en ik typte maar men vingers raakte het scherm precies niet
toch kwam er wel tekst op, enkel was het bijna onmogelijk om iets deftig te typen. Vervolgens werd de muziek super intens en had ik totaal geen controle meer over mijn lichaam en kon niet meer rechtstaan (oké stoned, wel al gehad) maar de muziek had me totaal in de ban. Naarmate het ritme gingen er prikkels over heel mijn rug en achterhoofd waardoor ik nogal eigenaardig lag te trillen
Men ogen waren gewoon gesloten en ik besloot me maar gewoon te laten gaan met de muziek en niet te freaken. Echter toen ik men ogen open deed leek ik een zwarte hond/wolf te zien (zonder ogen), het was niet bepaald een helder beeld, eeder flikkerend, toen de hond naar me toe leek te liepen sloeg ik ernaar. Op dit moment was ik eigenlijk redelijk bang. Ook leek ik buiten mensen te zien. Ik besloot men ogen maar gewoon terug toe te doen en er niet aan te denken. Ik liet me gewoon terug gaan met de muziek. Ook merkte ik opeens op dat ik met men tanden aan het knarsen was en op men kaken en tong aan het bijten was maar ik voelde het niet (nu, de volgende dag is men lip beetje kapot) Uiteindelijk heb ik men kleren met veel moeite uitgekregen en ben ik in slaap gevallen.
Ondanks dat dit misschien niet zo prettig lijkt, heb ik er wel degelijk van genoten, op het paranoide gedeelte na.
Nu heb ik 2 vraagjes:
1) Hoe is dit mogelijk van weed? Ik heb nog nooit eerder zoiets gehad en ik dacht dat je niet echt kon "trippen" van weed of is er misschien iets mis met de weed die ik had?
2) Ik heb wel al eens gehoord van een XTC-backflash, zou dit zoiets kunnen zijn? Is het mogelijk dat dit niet was gebeurd als ik geen XTC had genomen?
Alvast bedankt voor het lezen, dit is de eerste keer dat ik zoiets schrijf, ik hoop dat het een beetje duidelijk is
Ik ben 18 en blow bijna dagelijks voor ongeveer 2 jaar nu, 2 weken geleden heb ik voor het eerst XTC genomen, geweldige ervaring gehad
Ik smoor dus men jointje, met wat chille funky/glitchhop muziek (Koan Sound). Ik zat op een balkon 1ste verdieping. Alles was chill enkel werd ik plots een beetje paranoide, en leek mensen te zien wandelen in mijn ooghoek die er niet waren
Ondanks dat dit misschien niet zo prettig lijkt, heb ik er wel degelijk van genoten, op het paranoide gedeelte na.
Nu heb ik 2 vraagjes:
1) Hoe is dit mogelijk van weed? Ik heb nog nooit eerder zoiets gehad en ik dacht dat je niet echt kon "trippen" van weed of is er misschien iets mis met de weed die ik had?
2) Ik heb wel al eens gehoord van een XTC-backflash, zou dit zoiets kunnen zijn? Is het mogelijk dat dit niet was gebeurd als ik geen XTC had genomen?
Alvast bedankt voor het lezen, dit is de eerste keer dat ik zoiets schrijf, ik hoop dat het een beetje duidelijk is