• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eindelijk GHB "ten volle benut"...

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
En laat me zeggen, ik voel me dubbel :rockband:

U weet misschien nog dat mijn druggebruik 80 a 90% van de keren voor "de sex" is. Maar, mijn nieuwsgierigheid voor GHB was té groot, dus probeerde ik het uit toen ik rustig in m'n eentje thuiszat.

De eerste keer voelde ik na ongev. 20 min (en 3ml ingenomen te hebben) wel een opgewerkt gevoel: ik was gaan wandelen (de eerste echte zomerdag) en opeens leek ik wel 10 dodentochten te kunnen doen!

Dus... de week erna stond een date op het programma en ik nam exact dezelfde hoeveelheid. Whoa, als dat sexuele opwinding was... :rolleyes: Sorry mensen, ik hou het wel bij C en poppers voor mijn uitstapjes (lol).

Dan, nog één keer genomen, twee volle weken nadien en toen was ik er gewoonweg ziek van. Let op, dit was ongeveer 4 ml...

Conclusie: snap echt niet wat hier zo speciaal aan is, en geloof me, het was weldegelijk GHB, niet té stroperig wel.

Wat denken jullie?

Bovenaan