Eindwerk

KaO

Newbie
Hey,
Ik zit in mijn laatste jaar en mijn eindwerk gaat over jongeren en drugs. Ik moet hiervoor 5 interviews afnemen van ouders die een kind hebben met een drugsprobleem (wel harddrugs) als iemand mij zou kunnen helpen...?
:wave: :wave: :wave:

cunt

Wijs gebruiker
KaO zei:
Hey,
Ik zit in mijn laatste jaar en mijn eindwerk gaat over jongeren en drugs. Ik moet hiervoor 5 interviews afnemen van ouders die een kind hebben met een drugsprobleem (wel harddrugs) als iemand mij zou kunnen helpen...?
:wave: :wave: :wave:
ik denk dat de meeste mensen hier niet vinden dat ze een probleem hebben met drugs, en denk dat de meeste ouders niet van het gebruik van hun kinderen af weet. dus kan nog moeilijk worden.

KaO

Newbie
Moest ik niet genoeg ouders vinden, zou ik het wel eens willen proberen. Als je dit wil. Toch al bedankt. en ik weet dat er veel ouders zijn dat het niet weten en als je er dan vindt, dat ze er niet altijd over willen praten. maar ik blijf proberen. :P de aanhouder wint :tongueout:
GrEeTtTzZz

needlefreak

Bewuste gebruiker
Mijn ouders weten alles. Ze kunnen er heel veel over vertellen. De vraag is alleen of ze dat ook willen doen. Ik vrees ervoor..

KaO

Newbie
ik begrijp het volledig als ouders hierover niet meer willen praten, het is voor hun ook niet gemakkelijk geweest. moesten ze het wel willen (en er tijd voor hebben) wil ik de vragen gerust doorsturen. ze zouden mij allesinds al een heel eind verder kunnen helpen. Toch al bedankt.

Bovenaan