Els Noorlander

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Misschien begrijp ik je verkeerd maar beweer je nou echt dat ze haar kennis van een cursusje heeft ?!

Deze vrouw is psychiater en binnen dit beroep verslavingsdeskundige; dat wordt je inderdaad niet even door middel van een cursusje lol. :’) Dan heb je echt wel wat meer kennis over waar je informatie vandaan moet halen. Ze heeft ook meegeschreven aan een boek over dit onderwerp.

Ik ken deze presentatie geloof ik, ooit gezien. Straks na werk eens terugkijken. Ik meen me inderdaad te herinneren dat ze niet bepaald de beste spreker was, dat kan natuurlijk.

reDStone

Bewuste gebruiker
Misschien begrijp ik je verkeerd maar beweer je nou echt dat ze haar kennis van een cursusje heeft ?!

Nee maar, ik kende die Els Noorlanders' presentatie en ik vond het een heel ongemakkelijk verhaal en irritant ook. En met een paar aanbevelinging die mij toen heel slecht bevielen. Ze is psychiater, maar verder weet ik niks van haar.

Toen deed ik eens die masterclass van het andere linkje en toen herkende ik het verhaal. Els doet daar een samenvatting van op z'n Els'. Daarom denk ik dat ze het daarvandaan heeft en ze het soms slecht heeft vertaald naar het Nederlands. Want ze zegt 'vierkantjes' met een grafiek met 'blokjes/kubusjes' en dat soort, vertaalmissers, denk ik.

Laatst bewerkt:

Kordie

DF-koning
Even een schopje, maar misschien hebben meer mensen het filmpje in de openingspost niet gezien.

Wat is dit interessant om te zien!
Vindt de uitleg van de werking van de hersenen / middelengebruik echt super duidelijk

Bovenaan