heeft iemand hier weleens ge emmerd? ik deed het vroeger soms en het was best lachuh.
je pakt:
1 emmer (gevuld met water)
1 fles cola
1 (liefst dikke) joint
Je snijdt de onderkant van de fles zodat je een fles hebt met alleen een dop. in de dop maak je een gaatje zodat er een jointje in past.
als je nu de dop van de fles haalt .
de fles met de bovenkant naar boven in de gevulde emmer steekt
en vervolgens de dop (inclusief joint) op de fles draait en de fles omhoog trekt, zuigt de fles vacuum en het enige plek waar hij lucht kan krijgen is door de joint.
hierdoor trekt de hele fles vol met rook.
als je het goed doet kan je in 1 keer een hele joint in de fles trekken
nu haal je de dop eraf zet je mond aan de fles en drukt de fle terug de emmer in
waardoor alle rook jou tere longetjes in word geblaze
ik heb het meerdere keren gedaan toen ik net blowde en dat was toen heel wat. egt iets voor de beginnende blowers. die krijgen dat echte heerlijke gevoel nog die bij ons hardcore weed junkies zelden is terug te vinden.
mocht het je bevallen en het proberen , post dan ff een reportje kben benieuwd hoe had je is bevallen
ik ga een jonko roke laterss
je pakt:
1 emmer (gevuld met water)
1 fles cola
1 (liefst dikke) joint
Je snijdt de onderkant van de fles zodat je een fles hebt met alleen een dop. in de dop maak je een gaatje zodat er een jointje in past.
als je nu de dop van de fles haalt .
de fles met de bovenkant naar boven in de gevulde emmer steekt
en vervolgens de dop (inclusief joint) op de fles draait en de fles omhoog trekt, zuigt de fles vacuum en het enige plek waar hij lucht kan krijgen is door de joint.
hierdoor trekt de hele fles vol met rook.
als je het goed doet kan je in 1 keer een hele joint in de fles trekken
nu haal je de dop eraf zet je mond aan de fles en drukt de fle terug de emmer in
waardoor alle rook jou tere longetjes in word geblaze ik heb het meerdere keren gedaan toen ik net blowde en dat was toen heel wat. egt iets voor de beginnende blowers. die krijgen dat echte heerlijke gevoel nog die bij ons hardcore weed junkies zelden is terug te vinden.
mocht het je bevallen en het proberen , post dan ff een reportje kben benieuwd hoe had je is bevallen