Emotieloos uit je doppen kijken...

Mindgamer

Badass junkie
Gister kreeg ik van een vriend te horen, dat ik enorm emotieloos uit mijn ogen kan kijken. Hij zei: het is dat ik je ken, want ik kan het wel begrijpen; dat mensen je een rare snuiter vinden:tongueout:
Maar ik vroeg me af of meer mensen hier last van hebben ??

Flameon

Badass junkie
Ben je vanuit binnen ook emotioneel?
Het kan inderdaad kloppen dat je aan iemands blik kan zien hoe hij of zij in haar vel zit (hoeft lang niet altijd overigens).

Mindgamer

Badass junkie
hannus zei:
als ik heb geblowt ben heb ik het ook, gewoon leeg van binnen.

Jaa, maar ik heb het daarna heel erg. Als ik dagen lang geen joint heb gerookt en dat er weer emoties binnen schieten. Volgens mij, probeer ik dat proces te onderdrukken of zo.

OF: ik ben continue over gefocused en denk veel na, waardoor ik zo'n emotieloze blik in mijn ogen krijg. Dat kan namelijk wel kloppen, want als ik me begeef in een sociale omgeving, dan analyseer ik veel. Dat zou dit fenomeen perfect kunnen verklaren.

Ewie

Belezen gebruiker
Ja ik heb dat ook wel, maar is wisselvallig, soms heb je het erg naar je zin in de shop (of waar dan ook) en lach je erop los, soms heb je dat ook niet...

Als we gaar zijn word al snel gezegt "Wat heb je een vuile blik" of "Boh je ziet eruit..." dus ik zou me daar niet zo druk over maken wat ze zeggen :wink:

Suntablet

Bewuste gebruiker
mss was je vriend ook stoned en dat het daarom zo een beetje leek voor hem
of hij wou je mss een beetje para maken :beer:

Mindgamer

Badass junkie
Suntablet zei:
mss was je vriend ook stoned en dat het daarom zo een beetje leek voor hem
of hij wou je mss een beetje para maken :beer:
We waren niet stoned, maar dit had prima gekund inderdaad.

Volgens mij komt het: omdat ik heel erg gedreven kan zijn en over gefocust kan zijn.

Mindgamer

Badass junkie
Flameon zei:
Ben je vanuit binnen ook emotioneel?
Het kan inderdaad kloppen dat je aan iemands blik kan zien hoe hij of zij in haar vel zit (hoeft lang niet altijd overigens).
Nee, dat heb ik aardig ver weg geschoffeld :stoned:

Hylke

Belezen gebruiker
Ik heb tijdens mijn laatste paddotrip voor het eerst echte emoties gevoeld, en nu vraag ik me af of anderend dit continue hebben...meestal kan ik mijn emoties eenvoudig rationaliseren, of komen ze puur voort uit mijn lichaam (bijv. wanneer ik zenuwachtig ben, dan is mijn geest dat niet alleen mijn lichaam begint te stotteren en te trillen).

maxrelax07

Belezen gebruiker
Ik weet niet zeker heb ik ook uit gelezen dat je last van psychische klachten (was het nu ADHD ofzoiets??? :confused: )
Ik zit dus met hetzelfde probleem alleen als er THC actief is zijn mijn emoties (en daarmee mijn gezicht) in de hemel-glimlach...
Het emotieloos kijken wijst bij mij op een autistische wortel, ik ben dan ook een stil type/onverschillig. Zo ziet de wereld mij toch... In mijn ogen heeft iedereen ergens psychische onvolmaakheden. Misschien moet je eens kijken wanneer je je wel goed in je vel voelt en wanneer niet... onlangs zo een test gedaan en ik merkte dat ik wat emotielozer was als ik minder goed in mijn vel zat...
Het medisch gebruik van weed is nogal raar... onderdrukken van emoties
Het is misschien handig om je geest eens te ontleden
Soms kan je die emotieloosheid ook gebruiken in bepaalde situaties :wink:
Ga puur met een ellesdeetje opzoek naar het binnenste vanjezelf

ps: autistische wortel is echt overdreven hoor, ooit zij een psycho-therapeut eens dat er wat kenmerken overeenstemden...
:wave:

Dutchy

Experimenterende gebruiker
Zeker herkenbaar.

Mijn ouders vonden het na een tijdje ook eng worden dat ik zo emotieloos/onverschillig uit mijn ogen kijk. Maar toen ik nog heel veel blowde was ik ook echt heel erg onverschillig... Heb jij dit ook ?

Denk idd dat het wel wat te maken heeft met blowen. Kan het niet verklaren maar je ziet voortdurend bij mensen die veel blowen dat ze toch iets meer van een zombie hebben dan mensen die niet ( veel ) blowen.

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
Ik heb dit ook heel vaak, maar meestal ben ik dan gewoon zo diep in men gedachten verzonken dat ik ook echt niets meer van mijn omgeving waarneem. Daarom kijk ik dan ook zo raar (zelfs eng volgens sommigen) uit mijn ogen waarschijnlijk.

Plimu

Bewuste gebruiker
ik kijk ook meestal emotieloos uit me ogen wanneer ik stoned ben, vooral omdat ik mijn omgeving dan ga opmerken en iedereens denk patroon wil analyseren en hun lichaamstaal wil vertalen,

Bovenaan