En toen ging het mis met de paddo's

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Ik doe redelijk vaak trippende middelen. Minimaal 1 keer per maand LSD en twee keer per maand Keta. Maar echt... die fuckin paddows. Ik had geen paddo's meer gedaan sinds ik 15 was en het ging echt mis, dit gold ook voor mijn 2 vrienden die ook niet bepaald onervaren zijn als het gaat om tripmiddelen en behoorlijk stevig in de schoenen staan.

Vriend 1: draaide trippend een peertje uit een lamp en stak het in zijn mond en begon er in te bijten. Wel weer goed gekomen niks doorgeslikt, wel dikke snee op zijn tong en gehemelte.

Vriend 2: rende gillend naar mijn tafel toe en deed een flying kick op de verzameling vazen die er op stonden. Tevens spoelde hij zijn verzameling zilveren ringen door het toilet.

Ikzelf: dacht dat mijn huis compleet kapot was en dat ik dakloos was geworden en ben huilend op mijn bank geklommen en viel er af en kneusde toen mijn voet.

OJa.. vriend 1 piste in zijn broek en we zijn er gewoon alle drie meermaals doorheen gelopen.

Kijk zo kan het dus ook gaan. Dus in het vervolg maar een nuchter persoon er bij die de boel een beetje in de gaten houdt.

Het was btw niet eens super veel, ieder 1,5 portie gedroogde.

Solidius

Badass junkie
Ketaboy zei:
Vriend 1: draaide trippend een peertje uit een lamp en stak het in zijn mond en begon er in te bijten. Wel weer goed gekomen niks doorgeslikt, wel dikke snee op zijn tong en gehemelte

Lekker sappig.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Op zich zou ik wel eens zo debiel hard willen trippen (buiten het lampen eten en sieraden doorspoelen uiteraard xD), het gekste wat ik met paddo's doe is hardop tegen mezelf praten :)

azgaza

Badass junkie
Wat een idioot die 2e, al je dure spullen vernietigen. Jezus. Wat een idioot. En de eerste slaat wel echt alles, een lamp proberen te eten en in zen broek pissen? Jézus.
Ik heb véél ervaring met paddo's en ik weet gewoone cht niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen, hoe doe je dat? Echt, hoe?!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
azgaza zei:
Wat een idioot die 2e, al je dure spullen vernietigen. Jezus. Wat een idioot. En de eerste slaat wel echt alles, een lamp proberen te eten en in zen broek pissen? Jézus.
Ik heb véél ervaring met paddo's en ik weet gewoone cht niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen, hoe doe je dat? Echt, hoe?!
Ik dacht precies hetzelfde! Maar eerst:
ExceptionalInsight zei:

Doodkapje

Wijs gebruiker
nou dat broekpissen daar kan ik inkomen.. ik bedacht ook 2 dagen geleden bij men eerste echte trip van bwah zou ik? (het gewoon laten lopen...) maar de primaire regels zitten te diep bij mij, dus maar opgestaan en gaan piesen

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ik heb het wel een paar keer gehad dat ik dacht dat ik constant een loopneus had, waardoor ik mijn hele trip onder mijn neus zat te vegen.

Maar eigenlijk had ik geen loopneus.

Weednator

Bewuste gebruiker
Dissonant zei:
Ik heb het wel een paar keer gehad dat ik dacht dat ik constant een loopneus had, waardoor ik mijn hele trip onder mijn neus zat te vegen.

Ik dacht altijd dat ik aan het wenen was, had constant men zakdoek vast maar eigelijk was ik totaal niet aan het wenen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Weednator zei:
Dissonant zei:

Ik dacht altijd dat ik aan het wenen was, had constant men zakdoek vast maar eigelijk was ik totaal niet aan het wenen.
Snot, tranen, kwijl, het hele verhaal!:grin: Mits het hard genoeg gaat

nutsss

Wijs gebruiker
een vriend die zijn verzameling zilveren ringen doorspoelde? Uit de c1000-automaat dan zeker?

1,5 portie is best veel. Het heet daarom ook 1,5 portie.

Verder noem je een paar details maar een trip verloopt en kent allerlei stadia. Hoe was dat dan?

enneh:

Ik ga vrijdag naar een feestje met 3 vrienden. 1 van die vrienden en ik zelf zijn redelijk ervaren op drugs gebied maar de twee andere totaal niet.
Dit wordt dan ook de eerste keer iets anders dan weed of 1 keertje keta voor die twee vrienden.

Nu ben ik er vrij zeker van dat we vrijdag ons redelijk gaan bezatte op dat feestje. Als we dan thuis komen wilde we die paddo's gaan doen. In hoeverre is het verstandig die paddow's in combinatie met redelijk want drank achter de kiezen te eten? Wat zijn zoal de effecte in combinatie met drank?

zijn dat die ervaren vrienden? :grin:

paupie

Bewuste gebruiker
anderhalf portie... niet zoveel? lol :grin: . Als ik 1,5 portie hawaiaanse eet, weet ik ook niet meer wat boven en onder is.

azgaza

Badass junkie
paupie zei:
anderhalf portie... niet zoveel? lol :grin: . Als ik 1,5 portie hawaiaanse eet, weet ik ook niet meer wat boven en onder is.

Van één portie hawaiiaanse raak ik tegenwoordig nauwelijks van in de war, ook niet als ik er maanden tussen laat. (Wat voor mij één portie is is qua psilcobyine hoeveelheden in je hersenen voor de meeste mensen toch wel 1.5 portie, omdat ik maar net 50 kilo weeg en vrouw ben en dus heel weinig lichaamsvocht heb).
Maar ik heb nu ook al heel vaak paddo's gedaan; de verwarring is nu alsof het kneedbaar is; ik kan er mee doen wat ik wil, het als het ware sturen. Maar ik weet nog wel mijn eerste trip; ook een portie hawaiiaanse. Ik dacht dat ik 5 armen had, 3 benen, en ik wist niet zker waar ik ophielt en de kamer begon, daarna egodeath; letterlijk niet weten wat dag en nacht waren, of welke dag van de week het was. Maar ik heb zelfs toen geen idiote dingen gedaan; niks stuk gemaakt en zeker mijzelf niet stuk gemaakt.

bas410

Experimenterende gebruiker
azgaza zei:
paupie zei:

Van één portie hawaiiaanse raak ik tegenwoordig nauwelijks van in de war, ook niet als ik er maanden tussen laat. (Wat voor mij één portie is is qua psilcobyine hoeveelheden in je hersenen voor de meeste mensen toch wel 1.5 portie, omdat ik maar net 50 kilo weeg en vrouw ben en dus heel weinig lichaamsvocht heb).
Maar ik heb nu ook al heel vaak paddo's gedaan; de verwarring is nu alsof het kneedbaar is; ik kan er mee doen wat ik wil, het als het ware sturen. Maar ik weet nog wel mijn eerste trip; ook een portie hawaiiaanse. Ik dacht dat ik 5 armen had, 3 benen, en ik wist niet zker waar ik ophielt en de kamer begon, daarna egodeath; letterlijk niet weten wat dag en nacht waren, of welke dag van de week het was. Maar ik heb zelfs toen geen idiote dingen gedaan; niks stuk gemaakt en zeker mijzelf niet stuk gemaakt.

off topic: in hoeverre kun je met weinig paddo-ervaringen nog lopen en doen na 1 portie? heb nu 2 x halve portie genomen (1 x haw, 1 x mex) namelijk en wil binnenkort een hele nemen met iemand en dan eventueel nog wat rondlopen en doen (bos/stad/whatever)

azgaza

Badass junkie
In hoeverre je nog functioneerd? Ik weet zelf nog dat die keer dat ik een hele portie hawaiiaanse nam.. mja ik kwam veilig en levend op mijn kamer en ben daar uit gaan trippen wat uiteindelijk goed kwam..
Het verschil tussen een hele portie mexicaanse en een hele hawiiaanse is wel aanwezig; reken iniedergeval als je weinig ervaring hebt op redelijke verwarring, een loskoppeling van de realiteit.
Ik ben zelf in die eerste trip van uit het park naar mijn huis gekomen; ik had ze namelijk beuiten genomen, maar die plek werd ineens onprettig. Dat is gewoon gelukt. Misschien deels geluk maar het is iniedergeval wel te doen om naar buiten te agan in een trip.
Maar hou rekening met het feit dat je dan wel behoorlijk afwijkend zal denken van normaal, en dat het in het begni van de trip erg chaotisch aanvoelt.
Na een stuk of 5 á 10 trips kan je de trip zodanig sturen dat de chaotische verwarring niet meer komt.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ketaboy zei:
Vriend 1: draaide trippend een peertje uit een lamp en stak het in zijn mond en begon er in te bijten. Wel weer goed gekomen niks doorgeslikt, wel dikke snee op zijn tong en gehemelte.

Vriend 2: rende gillend naar mijn tafel toe en deed een flying kick op de verzameling vazen die er op stonden. Tevens spoelde hij zijn verzameling zilveren ringen door het toilet.

Ikzelf: dacht dat mijn huis compleet kapot was en dat ik dakloos was geworden en ben huilend op mijn bank geklommen en viel er af en kneusde toen mijn voet.

OJa.. vriend 1 piste in zijn broek en we zijn er gewoon alle drie meermaals doorheen gelopen.

Hoe zou dat nou toch komen... :beer:

DreamWeaver

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
azgaza zei:
Ik dacht precies hetzelfde! Maar eerst:
ExceptionalInsight zei:

:grin:

Heb me echt duchtig kapotgelachen om je 'tripreport' :mrgreen:

DreamWeaver

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
DreamWeaver zei:
Heb me echt duchtig kapotgelachen om je 'tripreport' :mrgreen:
Van mij? Van afgelopen weekend bedoel je? Ik had het daar ook wel naar mn zin ja :grin:

Had het eigenlijk over de TS, maar dat tripreport van jou deed me ook veel goed :) Zo'n feestje lijkt me wel ruig, check je PM eensch :wink:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Misschien hadden jullie teveel op ? Het blijft een heftig verhaal, maar dat van die flying kick vond ik hilarisch!

The Used

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Op zich zou ik wel eens zo debiel hard willen trippen (buiten het lampen eten en sieraden doorspoelen uiteraard xD), het gekste wat ik met paddo's doe is hardop tegen mezelf praten :)

Wat dan ook wel erg gek is :grin:

Oh ja zo had ik ook een ervaring
met 2 andere vrienden
vriend 1 dacht dat hij helemaal de werkelijk heid kwijt zou raken en nooit meer de realiteid terug zal vinden .
hij dacht zelfs dat wij hem probeerden gek te maken enz. enz.

vriend 2 liep naar buiten om even op spinnen te jagen ( het is immers onze hobby ) terweil wij in de fietsenschuur waren waar nogal veel spinnen zitten ging hij ineens onderuit en kwam met zijn hoofd op een fietsenstal rayling terecht wij waren echt even goed bang dat hij dood ging
maar hij kwam even later weer bij en even later ging hij weer out we dachten dat hij er iets aan over zou houden ofzo. maar dat kwam allemaal weer goed.

ikzelf was de hele avond bang bang en nogeens bang terwijl de muziek in me zat en mij contraleerde en dat ik dacht dat de omgeving in mij zat en dat ik de omgeving zelf was.
ik dacht ook dat ons verblijf in dat tehuis tevens werd beéindigd .
en dat elke medebewoner kwaad was op dat moment.
maar ze lagen in bed te slapen.

maar alles op alles kwam het weer goed we gingen rondspoken op het kerkhof en kregen hetvanoudsheer tripgevoel weer terug.

maar we waren goed geschrokken op de hawaiaanse psylo's+truffels

nou ja We gingen altijd op het kerkhof ronddwalen tijdens een trip
soms raakten we nogal de weg kwijt daar lol

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
we moesten er vaak om lachen.
maar wat belangrijk is is dat je nooit alleen bent
anders zou ik helemaal doorfippen

ProjectXX09 zei:
nou ja We gingen altijd op het kerkhof ronddwalen tijdens een trip
soms raakten we nogal de weg kwijt daar lol

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
we moesten er vaak om lachen.
maar wat belangrijk is is dat je nooit alleen bent
anders zou ik helemaal doorfippen

BTW hoe verschaf ik een afbeelding in mijn profiel ?

ik heb het geprobeert om een afbeelding in te voeren van de datura plant
ik krijg de afbeelding hellaas niet onder de 9 kb :confused:

:confused: [/img]

Ik ga vanavond
maar eens uit m'n dak met hawaiaanse

Maar wordt ook de allerlaatste keer

Groetjes en Tot kijk

PS ik hoop dat ik geen FLYING KICKS uit hoef te delen naar mijn papier maché kunst werken

:beer: CHEERS MATES[/img]

ilove_paddo

Experimenterende gebruiker
ben 1 keer van de 888888 keer bad gegaan op hawaiaanse,
na 3 uur stevig getript te hebben had ik zin aan een dikke joint waar ik ongeveer 1 uur mee bezig was geweest.
toen ik die aan het roken was begon ik ineens te zweten en ging ik out,
en het leek alsof ik door een tunnel werd gezogen en kwam na 1 minutje weer bij,
en telkens als ik mijn ogen dicht deed zach ik 2 puntjes en als ik dan mijn ogen weer open deed zag ik overal waar ik keek die kerel van scream met dat masker en een lange zwarte cape op, maar het gekste van al was dat ik amper bang was, echt super vaag :smoke:

Bovenaan