hoi, ik had ff zin om eens te posten over hoe het er aan toegaat bij sommige van dit forum. Je hebt een bepaalde hoeveelheid speed liggen, niet veel, maar tog, als je zo eventjes alleen thuis bent, en er ligt goeie muziek op, krijg je toch gwn zin om dat lijntje te leggen, of bv op school, een saaie dag, met alle kutste vakken samen, lijntje om het door te komen, en zo vindt je voor elke gelegenheid een excuus om dat 1ne lijntje te leggen, te genieten terwijl die bangelijke smaak door je keel lekt...
dan komt de afkick of het *bluh* gevoel zoals ik het noem, wel daar moete we iets aan doen hé, lijntje.
mijn vraag was, zijn er zo nog mensen die dit hebben ? dat ze bijna heel de dag op speed aka pep doen, op werk, school, alleen thuis op lekker muziek, bij wat vrienden, gwn bij alles waar het zou kunne passe en als je je daar veilig voelt...
dan komt de afkick of het *bluh* gevoel zoals ik het noem, wel daar moete we iets aan doen hé, lijntje.
mijn vraag was, zijn er zo nog mensen die dit hebben ? dat ze bijna heel de dag op speed aka pep doen, op werk, school, alleen thuis op lekker muziek, bij wat vrienden, gwn bij alles waar het zou kunne passe en als je je daar veilig voelt...