enig idee iemand?

JunkieEyes

Experimenterende gebruiker
Hallo,
Heeft nog iemand last met naar het toilet te gaan tijdens of na het gebruik van speed. Hiermee bedoel ik constipatie door het onregelmatig en weinig eten tijdens je gebruik en de dag na je gebruik best veel voedsel ineens enzo.. Bij mij was dit geen vreemd gebeuren. Alleen zit ik nu echt wel verstopt vanbinnen, hievoor neem ik nu poederoplossing, MOVICOLON, dus hopelijk wordt dit beter. Wat ik nu wel heb sinds gisteren is dat als ik heb gegeten (ben nu ook een beetje aant gebruiken) ik steken scherpe, hevige steken krijg in mijn maag, zij en blaas, vooral die blaas is het ergst.. ik word wakker van de pijn, ga met veel moeite plassen, en na het plassen wordt mijn hoofd heel heet, zweterig, begin ik misselijk te worden en begint mijn beeld zo donker uit te slaan alsof ik ga flauwvallen, als ik mij ff concentreer en ga liggen is dit beter... het lijkt me geen normale blaasontsteking..
Mss heeft iemand wel een idee, van de speed ga ik nu zeker afblijven en morgen fzo eens naar de dokter

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
Ja ik heb wel enig idee wat dat is man... :(
-schijten zal je minder moete doen omdat je nu eenmaal niets eet (dus doe dat alvast, je lijkt het wel uit te moeten kotsen tijdens het kauwen maar je maag is je dankbaar achteraf)

-pissen kan je best zittend doen omdat je dan telkens je blaas volledig ledigt en er minder speedresten telkens op blijven liggen tov rechtstaand zeiken..
Maar vanaf het punt dat je het gevoel hebt dat je constant dringend moet, maar er komt maar een zielig druppeltje uit...tja dan heb je je "aanbevolen dagelijkse hoeveelheid" al bereikt en hou je je voor de rest van de dag met nuttigere dingen bezig..

-de klachten waar je het over hebt zijn dus de volgende stap want blijkbaar heb je niet goed genoeg geluisterd naar je lichaam toen je pietje al niet meer wou plassen en hebt nog meer bijgesnoven..Even logisch nadenken zou je tot de conclusie moeten brengen dat nu alle organen die te maken hebben met afvalstofverwerking (nieren, blaas, lever, darmen, etc.) wel eens zouden kunnen gaan steken.
Ook je bloeddruk weet het even niet meer want breekt plots alle records dus daarom wordt het even zwart voor je ogen telkens je rechtstaat en kan je even duizelig zijn..

oplossing:
- neem 12mg bromazepam zodat je je niet zo veel meer aantrekt van de steken en 20mg diazepam voor te slapen en ga in je bed liggen tot morgevroeg..

- denk dan morgevroeg es goed na of en hoe je gaat omgaan met je speed want het is dus blijkbaar toch gevaarlijker dan je dacht

- Als je besluit door te gaan ermee eens je terug onder de levenden kan komen, hang dan niet de overmoedige held uit en zoek je dosis uit door niet te snel bij te nemen en lijn per lijn te zien hoelang het werkt...

vergeet niet: zolang je je goed voelt ( ook al rusht de speed niet meer zo als net na het snuiven) is alles toch in orde, toch? pak niet meteen bij want denk dan maar eens even terug aan al die lekkere steekjes en krampjes overal..

komaan joh, nu lekker naar de dokter lopen en als een junkie aanbellen omdat je absoluut valium nodig hebt GO GO GO!!!!!!!!

oh ja..veel geluk met minderen my friend!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Klinkt als een hele heftige blaasontsteking, misschien zit je al tegen een nierbekkenontsteking aan zelfs!! Direct een afspraak met je huisarts maken iig, zeker als je dat nog niet gedaan hebt. Op een ziekenhuisopname zit je niet te wachten lijkt me...

En zoals de rest hier ook al aangegeven heeft: raak die vieze pep maar even niet aan, eerst maar eens helemaal weer gezond worden lijkt me!!

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Flunitrazespeed zei:
oplossing:
- neem 12mg bromazepam zodat je je niet zo veel meer aantrekt van de steken en 20mg diazepam voor te slapen en ga in je bed liggen tot morgevroeg..

Voor de rest een goed verhaal. Maar om nou iemand benzos aan te raden terwijl zijn lichaam het al hendig zwaar heeft met de afvalverwerking. Gewoon een hele tijd kappen met speed en zo gezond mogelijk te leven.

Natuurlijk wel nog naar de doktor gaan morgen.

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
hahaha ja kijk...het is dat ik het zelf zo zou doen...of nee beter...ik heb het zo gedaan toen ik mijn lessen over speed nog niet getrokken had...
enja..wat is beter? de hele dag liggen paniekerig rondlopen en je lichaam op die manier nog meer verneuken of je lichaam verneuken door angstremmers en slaappillen te slikken en meteen de nodige rust op te zoeken..

ach ik hou ook zo veel van benzo's dat mijn mening subjectief is daarover maar verneukt is ie toch al met zn hoeveelheden...een beetje medicijnen hier en daar gaat het nu ook niet meer maken :grin:

f*cking hell man ik zit hier vandaag veel te veel rond te lullen op DF gewoon omdat men dealer paar dagen neits van zich laat horen en ik zo pissed ben als een paardenlul zodoende dezer dagen niemand beter iets verkeerd zegt tegen mij of ik breek alles af...

daarom neem ik nu 50 a 60mg diazepam per dag afgelopen 3 dagen gewoon voor me rustig te houden..JA IK SNUIF HET ZELFS hoe idioot is dat...

dan realiseer je je pas hoever je staat met je speedverslaving en hoe zielig je bent als je het niet hebt ook al neem je een goede dosis... :kots:
zo erg is het nog nooit geweest...mensen uitkakken is niet fijn maar op het moment zelf gadver kan het zo een release zijn
soit...ik heb dringend terug speed nodig dan hou ik mn negatief bakkes

Carlitos

Badass junkie
Door Flunitrazespeed durf ik niet meer te snuiven je maakt me bang.
Ik ga naar de dokter vragen voor iets angstremmend.

Je mag je dealer wel bedanken mischien als je het een week of 2 niet krijgt gaat het je nog alles meevallen en denk je mischien ooit wel is aan stoppen.

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
ja..wat moet ik er op zeggen..je hebt natuurlijk gelijk, maar daarom raad ik ook niemand aan te beginnen met speed als je je graag eens vermaakt met xtc, weed, ket, benzo's,...het is eigenlijk pas als de speed erbij komt dat je een ijzeren karakter moet hebben om vanaf het begin te matigen ermee en het op incidenteel gebruik te houden...hoe meer je aanleg hebt voor verslavingen hoe gevaarlijker pep (zou zelfs zeggen dat het heroïne kan bijhouden wat betreft de noodzakelijkheid) (tot zover mijn persoonlijke ondervindingen na zeeer veeel vallen en opstaan)

anyhow, vandaag is alles terug in orde met men dealer en steekt het blokje netjes in de diepvries, klaar om beetje bij beetje afgeschraapt te worden en ice cold door het neusje te gaan 's ochtends bij de koffie :smoke:

En dan stap ik elke morgen in de auto en rij ik naar de les op de universiteit! ooh wat is het lekker toch nog een leven te hebben ook zeg :wave:

Carlitos

Badass junkie
Je bent er echt aan he.
Heb je wel is je pep laten testen (zal is niet gevraagd worden tegenwoordig) ?
Als je het bijna elke dag tot je moet nemen,neem ik aan dat je weet wat je snuift ?

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
+/- 60% waar ik dan ook graag 10 euro/gr voor betaal
...lekker nat, bijna olie eerst..meteen de vriezer in...lekkere shit

wie me 70-73% pure weet zijn, is mijn held maar dat heb ik nog niet gehad..

Carlitos

Badass junkie
Minder schandalig om daaraan verknopt te zijn dan aan de caffeineballen in ieder geval :tearsofjoy:
Nee,als deze dealer stopt krijg je het wel zwaar met zoeken naar weer zulke pep van 60%..
Prijs jezelf gelukkig met zo'n score. :wave:

speedjunky69

Bewuste gebruiker
ik heb wel altijd dat ik onbewust mn urine op ga houden. zal wel te maken heb met de adrenerge effecten denk ik....

Ketaboy

Bewuste gebruiker
speedjunky69 zei:
ik heb wel altijd dat ik onbewust mn urine op ga houden. zal wel te maken heb met de adrenerge effecten denk ik....

ik had altijd van die korte momenten dat ik me er weer bewust van werd te moeten pissen.. alleen ben dan met een minuut alweer zo afgeleid dat ik uiteindelijk pas na een uur daadwerkelijk langzaam aan aanstalten maak te gaan pissen :tearsofjoy:

Bovenaan