• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Enorme dosis MDMA

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
-wat info-
gewicht: -/+ 90 kg
lengte: 1.89 cm
begin tijd : 7 uur savonds
niks gegeten vanaf 3 uur smiddags

hallo
Een tijdje geleden hadden we een avondje puur mdma geplend dat een groot succes was geworden. Ik had een volle gram in geslagen..
ik had twee flinke likken genomen en ben met smart gaan afwachten., toen ik na twee uur nog geen kick voelde heb ik de rest van mijn zakje mdma op mijn tong gegooid en weg gespoeld met flink wat water. er zat nog ongeveer 7/10 mdma in het zakje dus redelijk over de halve gram.

Omdat ik al heel wat mdma en xtc heb gebruikt en ik niet de lichste en de kleinste persoon ben wist ik zeker dat ik het wel aankon...
na 30 min knalde hij als en antoombom in zoiets hat ik nog nooit megemaakt.
de hallucinaties die ik toen zach waren zo ongeloofelijk realistich!!!!!! dat ik me echt om de minuut kapot schrok. eehkorentjes vielen uit de boom ,struiken kregen armen, hopengras waren krokodillen, enz.... alhoewel het idee achter de halucinatie's niet echt heel vrolijk waren voelde ik me er ongelofelijk goed bij.

Omdat de halucinaties zo heftig en realistisch waren, is er de volgende disscussie onstaan onder mijn vriendengroep en anderen mensen die ik ken.

kwam het door de groote hoeveelheid dat ik zo hard halucineerde of omdat het troep was??????
hopelijk kunnen julli de discussie beeidigen!.

sorry voor het niet echt plaatsen van een trip report , als er veel belangstelling naar is kan ik er alsnog een report maken, als je dat wilt plaats dan even een bericht.

Gr. Cc

Paperplane.

Wijs gebruiker
Omdat je een gram naar binnen had. Echt niet raar dat je daar van gaat hallicuneren. Als ik een zware pil(180+) in een keer naar binnen doe ga ik al hallicuneren.

Wappie7

Experimenterende gebruiker
Tel mij mee als 1000:P
Dat betekent bij deze dat je 1000 stemmen hebt om de trip report te plaatsen ben er echt benieuwt naar!! het begon al grappig xD
Ik zag het al helemaal voor me dat het gras op een krokodil leek whuahau.

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
ja ik had net geen hele gram ik had nog een goeie lik aan een vriend van mij uigedeeld die er na 3 kwartier wel van ging trippen.

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
wat ik echt heel vreemd vond is dat ik niks voelde van de eerste dosis , in mijn opzicht is dit onmogelijk om te verklaren, als iemand wel een verklaring weet , die is meer dan welkom.

Meepo

Newbie
dat je gaat hallucineren ligt niet aan de MDMA. Als je teveel MDMA neemt dan kan je lichaam het niet snel genoeg afbreken. Als dat gebeurt dan wordt MDMA omgezet in MDA en van MDA ga je hallucineren. Ik weet 99% zeker dat het goede MDMA was, maar dat je gewoon teveel hebt genomen. De volgende keer een stuk minder en je voelt je geweldig zonder die hallucinaties.

_SG_

Experimenterende gebruiker
ja dat komt gewoon zoals hierboven word gezegd dat je lichaam de mdma omzet in mda.
ik nam eerst hele beige hartje (150mg) een uur een jointje en daarna nog een halve rooie eekhoorn (heel 180 half dus 90mg) en vanaf toen hallucineerde ik fkng hard... al na 240mg dus ^^ + jonko

<3 hallucineren

Paperplane.

Wijs gebruiker
Wat veel mensen vergeten is dat mdma ook een psychedelisch middel is, en het hallicuneren vooral door de mdma word veroorzaakt, aangezien maar 9% word omgezet naar mda, zou je meer dan een gram mdma moeten nemen om een lichte mda trip te krijgen.

Peace,

Bovenaan