envelope

flash kieke

Wijs gebruiker
Is het slecht om coke in een envelopke te steken.
Ik bedoel hier mee dat de kwaliteit of zo weg gaat als je het er in steekt. :)

Deranged

Badass junkie
Doe maar snel voor de coke jou en je hele leven door de plee spoelt zonder dat je ook maar iets doorhebt, geef hem de kans niet.

flash kieke

Wijs gebruiker
Heb coke 4keer geprobeert,en vindt er nix aan.
Heb vandaag coke gekocht omdat er niets anders was om te fixe.

Dus ik betwijfel dat ik er verslaafd aan ga geraken.

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
Het gaat sneller als juh denkt.. bij mij eerste en 2e x zat ook lange tusse poos en tusse 2e x en 3e x ook.. maar opgegeve moment ga juh tog vaker probere, ookal zijn effecte ni altij zo bijzonder maar hoe dan ook wil juh het gewoon hebben.. tenminste da heb ik.

flash kieke

Wijs gebruiker
Mona toetje zei:
Het gaat sneller als juh denkt.. bij mij eerste en 2e x zat ook lange tusse poos en tusse 2e x en 3e x ook.. maar opgegeve moment ga juh tog vaker probere, ookal zijn effecte ni altij zo bijzonder maar hoe dan ook wil juh het gewoon hebben.. tenminste da heb ik.

Ik heb na een lijn coke,nooit een verslavend gevoel.

Coke is niets voor mij.Dan vond ik pep verslavender dan coke.

spacekonijn

Badass junkie
Deranged , dit is een drugsforum .. we weten jou mening over coke nu wel .
antwoord gewoon op zijn vraag of antwoord niet.

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
Mona toetje zei:

Coke is niets voor mij.Dan vond ik pep verslavender dan coke.

True.. tis per persoon verschillend. maar tog blijft et geestelijk verslavend.. en da zege ze tog ni voor niets..

shakes

Belezen gebruiker
flash kieke zei:

Ik zei precies hetzelfde toen ik begon, en heb nu veel spijt dat ik naar niemands advies heb geluisterd.

In het begin snap je niet hoe iemand aan coke verslaafd kan raken omdat het effect waarschijnlijk veel minder heftig en gewoon anders was dan je had verwacht, en zo boeiend is coke ook weer niet denk je dan. Pas dan maar op want zo denkt iedereen in het begin! Helaas merkt iedereen het pas te laat hoe verslavend die zooi is.

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
Frenky zei:
flash kieke zei:

Ik zei precies hetzelfde toen ik begon, en heb nu veel spijt dat ik naar niemands advies heb geluisterd.

In het begin snap je niet hoe iemand aan coke verslaafd kan raken omdat het effect waarschijnlijk veel minder heftig en gewoon anders was dan je had verwacht, en zo boeiend is coke ook weer niet denk je dan. Pas dan maar op want zo denkt iedereen in het begin! Helaas merkt iedereen het pas te laat hoe verslavend die zooi is.

Goed gezegt! :)

Jeller

Badass junkie
ik heb er na 3 keer gesnoven te hebben toch geen drang naar

en zeker het geld niet voor over :)

en enveloppe is volgens mij niet zo goed, kdenk da er dan beetje vocht ga verloren gaan in da papier, dus sneller oud

Bovenaan