Ephedra plant ?

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Hey mijn liefste DF'ers ,

Ik was net wat aan het lezen over ephedra , en ontdekte dat je hiervan gewoon een plantje kan zetten. Het zou erg simpel zijn om te onderhouden en dergelijk. Nu heb ik me niet verder verdiept in de effecten van ephedra omdat het nieuw is voor me , maar het zou je energie geven ? en je allerter maken ?
Nou als dit zo is zie ik het zeker zitten om een plantje te zetten, maar hiervoor zou ik eerst jullie kennis willen weten...
En hoe gebruik ik de plant dan juist ?

MVG steven

Qocaïne

Badass junkie
Efedrine - de werkzame stof van de Ephedra plant - is een natuurlijke vorm van Amfetamine.
Je krijgt een opgepept gevoel van, en kan er heerlijk wat nachtjes op doorgaan.

Heb zelf ook nooit negatieve bijeffecten van Ephedra gehad.. buiten een beetje buikpijn?! :confused:

Daarnaast heb ik Ephedra ook veelal gebruikt tijdens het maken van verslagen, waarbij ik nachtenlang moest doorwerken. Het is ten zeerste af te raden om ephedra systematig te gaan gebruiken om te presteren voor bijvoorbeeld school. Al is het alleen al door de 'geestelijke' afhankelijkheid. Denken dat je niet meer kunt presteren zonder...
Maar in ieder geval om aan te geven dat je je goed kan concentreren/presteren wanneer je het gebruikt.

De takjes van de plant zou Eferine bevatten, de werkzame stof. Maar hoe je dit zou moeten verwerken weet ik niet!
Ik haal meestal gewoon caps, welke ik dan in een periode gebruik totdat het op is... dan is het weer ff mooi geweest! :)

Succes, en wellicht zijn er genoeg mensen die je kunnen vertellen hoé deze plant te verwerken =)

Bovenaan