epileptische aanval

derpson90

Newbie
hey mededfers.

Ik had een vraagje ik ben al 2 keer toen ik xtc ophad neer gegaan nadat ik ongeveer 2 pillen ophad.
Als ik neer ga zie je van te voren niks raars bij me maar dan opeens val ik achter over en lig dan een paar minuten helemaal te spartelen en al me spieren staan dan ook strak. naderhand weet ik er niks van dat ik ben neergegaan.

Dus nu is mijn vraag hoe komt dat nu want het was niet op plekken waar stroboscoop lichten waren dus daar kan het ook al niet doorkomen.

ik ben inmiddels al een paar maande gestopt met xtc en ben het ook niet meer van plan om te doen maar wou toch graag weten hoe het komt.

onlypills

Experimenterende gebruiker
Een epileptische aanval is niets meer of minder dan een 'kortsluiting' van een groep cellen in je hersenen. Hierbij gaat een groep hersencellen veel te snel achter elkaar signalen afgeven. Er zijn talloze oorzaken bekend van epilepsie en deze verschillen dus ook van persoon tot persoon

In jouw geval wordt deze kortsluiting veroorzaakt door de MDMA of door de verhoogde concentratie serotinine in je hersenpan. Dit zal in de toekomst niet snel minder gaan worden, dus veel opties hou je niet over. Je moet of veel minder op een avond gebruiken, of helaas helemaal niet meer gebruiken. De kans dat het de volgende keer weer mis gaat is in ieder geval groot.

derpson90

Newbie
dankje onlypills voor de nuttige informatie ik ben ook niet meer van plan mdma te nemen ik vind het risico niet waard. ik heb nu een paar keer 4fmp gedaan en dat gaat wel goed dus ken ik er weer tegen aan op feesten.

Bovenaan