Gewoon doorslikken met drank als het pellets/pillen zijn.pellets platte dingen
Gewoon onder je tong leggen tot het oplost.heb gekeken blotters zijn het
oke bedankt!DE anderen ook bedankt!Gewoon onder je tong leggen tot het oplost.
Een blotter lost niet op.Gewoon onder je tong leggen tot het oplost.
Ik laat ze gewoon in me mond tot ze oplossen. Duurt wel even.Een blotter lost niet op.
Ik sabbel er 10 minuutjes op en rol een bolletje met men tong , en slik ze dan door.
Je kan een blotters ook gewoon doorslikken , scheelt 20/30 minuutjes ofzo in come up
Nog bij geen enkele blotter gebeurd bij mij, mss heeft men geduld er wel met met maken :dIk laat ze gewoon in me mond tot ze oplossen. Duurt wel even.
Slaap je er goed op?Zijn er bijwerkingen?Een blotter lost niet op.
Ik sabbel er 10 minuutjes op en rol een bolletje met men tong , en slik ze dan door.
Je kan een blotters ook gewoon doorslikken , scheelt 20/30 minuutjes ofzo in come up
Nee , ik heb heb hoge tolerantie en vind eti 1 van de slechtste benzo's die er zijnSlaap je er goed op?Zijn er bijwerkingen?
nou slik ze al 20 jaar......weet je dat er veel vrouwen van mijn leeftijd zijn die al heel lang bezo slikken.Heb contact met enkele.maar die slikken bromazepam clonazepam lormetazepam erg he zijn wij...Nee , ik heb heb hoge tolerantie en vind eti 1 van de slechtste benzo's die er zijn.
En ja als je ze lange tijd neemt met regelmaat krijg je nasty sides.
Ik raad je dus aan niet met benzo's te beginnen , of mocht je al bezig zijn.
Het zo min mogelijk te doen.
Is dan ook niet voor nix het meest voorgeschreven middel van de jaren 70 en genaamd the housewife drug in Amerika (benzos in het algemeennou slik ze al 20 jaar......weet je dat er veel vrouwen van mijn leeftijd zijn die al heel lang bezo slikken.Heb contact met enkele.maar die slikken bromazepam clonazepam lormetazepam erg he zijn wij...
ja uit de tijd van valiumIs dan ook niet voor nix het meest voorgeschreven middel van de jaren 70 en genaamd the housewife drug in Amerika (benzos in het algemeen).
Nou als je ze al 20 jaar slikt hoef ik je geen verdere dinge meer uit te leggen.
Hopelijk krijg je zo tot je sterft dan van je arts.
Want afkicken na 20 jaar is het dubbele van mij , en ik vind mijn taper al geen pretje.
Niet alleen vrouwen slikken ze hoor.
wat is een taper?De blotter hielp nietja uit de tijd van valium
Google is je vriend.wat is een taper?De blotter hielp niet
Is dan ook niet voor nix het meest voorgeschreven middel van de jaren 70 en genaamd the housewife drug in Amerika (benzos in het algemeen).
Nou als je ze al 20 jaar slikt hoef ik je geen verdere dinge meer uit te leggen.
Hopelijk krijg je zo tot je sterft dan van je arts.
Want afkicken na 20 jaar is het dubbele van mij , en ik vind mijn taper al geen pretje.
Niet alleen vrouwen slikken ze hoor.
Ik proefde niks was net een stukje kartonMijn ervaring met RC-benzo’s op blotters is dat ze vaak heel bitter smaken. Vooral flunitrazolam herinner ik me als zo vies dat onder mijn tong houden echt geen optie was, etizolam heb ik al een tijd niet meer op blotters gehad. Maar zoals hierboven al gezegd door @inner_search, je kunt ze ook gewoon direct doorslikken. Werkt net zo goed, inderdaad een wat tragere come-up maar alsnog vaak wel binnen een half uur / drie kwartier. Ik deed het zo altijd met die bittere zegeltjes. Succes.![]()
Ik proefde niks was net een stukje karton
Ik heb ze voor de eerste keer en ze zijn wit.Maar ga het doorgeven dat ze niet werkenOké, beter dan.Ik weet ook niet of het echt de stof zelf was die zo bitter was, kan ook goed met de gebruikte inkt op de zegels te maken gehad hebben.
Eti is niet niet bitter , smaakloos eigenlijk.Oké, beter dan.Ik weet ook niet of het echt de stof zelf was die zo bitter was, kan ook goed met de gebruikte inkt op de zegels te maken gehad hebben.
Moet je niet doen , is je eigen schuld.Ik heb ze voor de eerste keer en ze zijn wit.Maar ga het doorgeven dat ze niet werken
True story. Etizolam smaakt nergens naar. Ik ga mijn vendor mailen, ik stop elke avond een taper in mn muil en merk er niets van. Totdat ik een kleiner stukje karton onder mn tong leg, dan krijg ik pijn in mn kop. Dus ik ben eigenlijk afhankelijk van ‘niks’Eti is niet niet bitter , smaakloos eigenlijk.
Ja krijg ze van de arts en blijf ze slikkenMoet je niet doen , is je eigen schuld.
Je slikt 20 jaar benzo's en verwacht dat 2mg je iets doet.
Slik er gewoon geen meer , je brengt je zelf gewoon meer in de problemen.
Zie onder ogen dat je een probleem hebt zoals ik en ga verder met je jarenlang van voorgeschreven benzo's.
Ja dat weten we al dat je eigenwijs bent.Ja krijg ze van de arts en blijf ze slikken
Eti is niet niet bitter , smaakloos eigenlijk.
Vooral fluni , flualpra en flubroma zijn erg bitter , zowel op blotter als met poeder opgelost.
Moet poederoplossing neem ik speciaal iets van grapefruitsap om dat het al wat bitterder is zelf.
Ja idd , ik had eerst pellets clona als eerste rc , die konden op men tong smelten en waren smaakloos.Oh toch wel de stof zelf dus. Het viel me bij flunitrazolam echt heel erg op, gedverdemme. De eerste RC-benzo die ik ooit in huis had was etizolam op zegels, en inderdaad heb ik het toen niet opgemerkt. Apart dat dit blijkbaar zo verschilt voor stoffen die op elkaar lijken!
Dat is ook de reden waarom ik ze alle 150 in een 50/50 water/ethanol mix gestoken heb en in een sapje deed , men blotters waren 0.25mg en moest elke avond 1mg voor het slapen.Vooral flunitrazolam herinner ik me als zo vies dat onder mijn tong houden echt geen optie was, etizolam heb ik al een tijd niet meer op blotters gehad.
Dit zit mij dwars.Ik hoop niet dat je boos op mij bent maar idd heb ik een probleemJa dat weten we al dat je eigenwijs bent.
Nu ga ik je negeren voor het escaleert.
👋