epizolam

benzzzy

Badass junkie
Ik neem ze vaak gewoon bucaal gezien de blotter Dan goed op zijn plek blijf en niet zo irritand rond zwerft in je mond.

Dit hoeft trouwens niet je Kunt ze gewoon oraal nemen en zullen Dan even goed werken als bucaal/sublinguaal.
Sublinguaal/bucaal komt wel wat sneller op maar dat maakt niet veel uit.
 

inner_search

Badass junkie
Slaap je er goed op?Zijn er bijwerkingen?
Nee , ik heb heb hoge tolerantie en vind eti 1 van de slechtste benzo's die er zijn :).

En ja als je ze lange tijd neemt met regelmaat krijg je nasty sides.
Ik raad je dus aan niet met benzo's te beginnen , of mocht je al bezig zijn.
Het zo min mogelijk te doen :wink:.
 

joetsie

Badass junkie
Nee , ik heb heb hoge tolerantie en vind eti 1 van de slechtste benzo's die er zijn :).

En ja als je ze lange tijd neemt met regelmaat krijg je nasty sides.
Ik raad je dus aan niet met benzo's te beginnen , of mocht je al bezig zijn.
Het zo min mogelijk te doen :wink:.
nou slik ze al 20 jaar......weet je dat er veel vrouwen van mijn leeftijd zijn die al heel lang bezo slikken.Heb contact met enkele.maar die slikken bromazepam clonazepam lormetazepam erg he zijn wij...
 

inner_search

Badass junkie
nou slik ze al 20 jaar......weet je dat er veel vrouwen van mijn leeftijd zijn die al heel lang bezo slikken.Heb contact met enkele.maar die slikken bromazepam clonazepam lormetazepam erg he zijn wij...
Is dan ook niet voor nix het meest voorgeschreven middel van de jaren 70 en genaamd the housewife drug in Amerika (benzos in het algemeen :wink:).
Nou als je ze al 20 jaar slikt hoef ik je geen verdere dinge meer uit te leggen.
Hopelijk krijg je zo tot je sterft dan van je arts.
Want afkicken na 20 jaar is het dubbele van mij , en ik vind mijn taper al geen pretje.
Niet alleen vrouwen slikken ze hoor.
 

joetsie

Badass junkie
Is dan ook niet voor nix het meest voorgeschreven middel van de jaren 70 en genaamd the housewife drug in Amerika (benzos in het algemeen :wink:).
Nou als je ze al 20 jaar slikt hoef ik je geen verdere dinge meer uit te leggen.
Hopelijk krijg je zo tot je sterft dan van je arts.
Want afkicken na 20 jaar is het dubbele van mij , en ik vind mijn taper al geen pretje.
Niet alleen vrouwen slikken ze hoor.
ja uit de tijd van valium
 

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Mijn ervaring met RC-benzo’s op blotters is dat ze vaak heel bitter smaken. Vooral flunitrazolam herinner ik me als zo vies dat onder mijn tong houden echt geen optie was, etizolam heb ik al een tijd niet meer op blotters gehad. Maar zoals hierboven al gezegd door @inner_search, je kunt ze ook gewoon direct doorslikken. Werkt net zo goed, inderdaad een wat tragere come-up maar alsnog vaak wel binnen een half uur / drie kwartier. Ik deed het zo altijd met die bittere zegeltjes. Succes. :)
 

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Is dan ook niet voor nix het meest voorgeschreven middel van de jaren 70 en genaamd the housewife drug in Amerika (benzos in het algemeen :wink:).
Nou als je ze al 20 jaar slikt hoef ik je geen verdere dinge meer uit te leggen.
Hopelijk krijg je zo tot je sterft dan van je arts.
Want afkicken na 20 jaar is het dubbele van mij , en ik vind mijn taper al geen pretje.
Niet alleen vrouwen slikken ze hoor.

Echt wel! Benzo’s zijn exclusief voor vrouwen hoor! xD
 

joetsie

Badass junkie
Mijn ervaring met RC-benzo’s op blotters is dat ze vaak heel bitter smaken. Vooral flunitrazolam herinner ik me als zo vies dat onder mijn tong houden echt geen optie was, etizolam heb ik al een tijd niet meer op blotters gehad. Maar zoals hierboven al gezegd door @inner_search, je kunt ze ook gewoon direct doorslikken. Werkt net zo goed, inderdaad een wat tragere come-up maar alsnog vaak wel binnen een half uur / drie kwartier. Ik deed het zo altijd met die bittere zegeltjes. Succes. :)
Ik proefde niks was net een stukje karton
 

inner_search

Badass junkie
Oké, beter dan. :) Ik weet ook niet of het echt de stof zelf was die zo bitter was, kan ook goed met de gebruikte inkt op de zegels te maken gehad hebben.
Eti is niet niet bitter , smaakloos eigenlijk.
Vooral fluni , flualpra en flubroma zijn erg bitter , zowel op blotter als met poeder opgelost.
Moet poederoplossing neem ik speciaal iets van grapefruitsap om dat het al wat bitterder is zelf.
 

inner_search

Badass junkie
Ik heb ze voor de eerste keer en ze zijn wit.Maar ga het doorgeven dat ze niet werken
Moet je niet doen , is je eigen schuld.
Je slikt 20 jaar benzo's en verwacht dat 2mg je iets doet.
Slik er gewoon geen meer , je brengt je zelf gewoon meer in de problemen.
Zie onder ogen dat je een probleem hebt zoals ik en ga verder met je jarenlang van voorgeschreven benzo's.
 

joetsie

Badass junkie
Moet je niet doen , is je eigen schuld.
Je slikt 20 jaar benzo's en verwacht dat 2mg je iets doet.
Slik er gewoon geen meer , je brengt je zelf gewoon meer in de problemen.
Zie onder ogen dat je een probleem hebt zoals ik en ga verder met je jarenlang van voorgeschreven benzo's.
Ja krijg ze van de arts en blijf ze slikken
 

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Eti is niet niet bitter , smaakloos eigenlijk.
Vooral fluni , flualpra en flubroma zijn erg bitter , zowel op blotter als met poeder opgelost.
Moet poederoplossing neem ik speciaal iets van grapefruitsap om dat het al wat bitterder is zelf.

Oh toch wel de stof zelf dus. Het viel me bij flunitrazolam echt heel erg op, gedverdemme. De eerste RC-benzo die ik ooit in huis had was etizolam op zegels, en inderdaad heb ik het toen niet opgemerkt. Apart dat dit blijkbaar zo verschilt voor stoffen die op elkaar lijken!
 

inner_search

Badass junkie
Oh toch wel de stof zelf dus. Het viel me bij flunitrazolam echt heel erg op, gedverdemme. De eerste RC-benzo die ik ooit in huis had was etizolam op zegels, en inderdaad heb ik het toen niet opgemerkt. Apart dat dit blijkbaar zo verschilt voor stoffen die op elkaar lijken!
Ja idd , ik had eerst pellets clona als eerste rc , die konden op men tong smelten en waren smaakloos.
Maar de fluni pellets blotter en poeders zijn enorm enorm bitter.
Als ik even rap wou zijn voor men taper en spoot 1ui (1mg) in men mond proefde ik het nog een half uur.
Blotters tot een uur na hebt sabbelen en Door slikken.

Bij mijn rc's benzo's zijn.
Enorm bitter*
Fluni met uistek
Flualpra
Flubroma
Pyra
Clona
En die nieuwste die sinds kort in omloop is ( ben de naam even kwijt)

En smaakloos*
Eti.
Bromazepam
En diclazepam.

Men voorgeschreven diazepam van eg is ook zeer bitter als ik de pil op men tong laat liggen.
Terwijl men bromazolam , tetrazepam (waar is de tijd dat ik 19 was :grin:)
En dormicum en noct (stofnaam vergeten)
Ook gewoon smaakloos als voorgeschreven pil op men tong lagen.
 
Laatst bewerkt:

inner_search

Badass junkie
Vooral flunitrazolam herinner ik me als zo vies dat onder mijn tong houden echt geen optie was, etizolam heb ik al een tijd niet meer op blotters gehad.
Dat is ook de reden waarom ik ze alle 150 in een 50/50 water/ethanol mix gestoken heb en in een sapje deed , men blotters waren 0.25mg en moest elke avond 1mg voor het slapen.
Ik houde die 4 blotters nog geen minuut uit en moest ze doorslikken 🤣 .

Nu gelukkig een een dicla slow taper die me echt goed af gaat 🥳
 

joetsie

Badass junkie
Ja dat weten we al dat je eigenwijs bent.
Nu ga ik je negeren voor het escaleert.

👋
Dit zit mij dwars.Ik hoop niet dat je boos op mij bent maar idd heb ik een probleem
Ik ben verslaafd ja
Ik ben alleen bekend met pam
Daarom ben ik hier gaan kijken om ervaring op te doen
Ben nooit bekend geweest met blotters,taper enz
Zie dat je een man bent en mannen slikken ze dus ook
Dat ik navraag ga doen vind ze juist fijn,heeft zelfs gevraagd of ik reclame wil maken bv op facebook,wat ik niet ga doen.
Ben jij aan het afbouwen?
Nou als je kinderen hebt fijne vaderdag straks
 
Bovenaan