Er zat iets extra bij bestelling

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Doe jezelf dan een plezier en kap die mdphp gewoon weg. Het is momenteel de sterkste legale stimulant op de markt. Enkel MDPV is sterker maar illegaal ondertussen. MDPHP heeft 80% potentie van MDPV.

Als je speed geen mooi zicht vindt, keer MDPHP dan de rug, want het is stukken erger en heb genoeg gebruikers gezien die heel erg diep gingen.
Speed zou eens leuk zijn als ik net als vandaag de 2de nacht op een rij niet kan slapen, straks vroeg aan de slag moet en het vroeg genoeg neem in de vorm van een heel bescheiden lijn. Maar 's middags of zo zou ik er niet aan beginnen. Niet te lang geleden ben ik ernstig ziek geweest en hoe weinig ik ook in huis had (van verschillende stofjes dan), ik liet ze gewoon liggen, een dikke maand. Not that much of an issue for me.

Neem m'n cola zero en tabbak af however.... GRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Once I sleep I'll snore you to death (dat was idd die grrrrrrrr) en moet ik effectief afkicken, vooral van de cola. Zielig he.

.058Leeuwarden058.

Experimenterende gebruiker
Handje vol mdma gehaald oudjaaradag dus lekker Watze en genieten is veel beter dan hier niet voor kiezen 🤣🤣

Bijlagen

• 20221231_155340.jpg
    20221231_155340.jpg
    101,9 KB · Weergaven: 22

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
HCl lost vaak ook slecht op in water tho...

Dat ziet er niet opgelost uit imo.

Toch, als ik van het uiterlijk uit mag gaan, lijkt het veel meer op de HCl dan op freebase.
De lichtbruine variant is altijd wat tussen hcl en fb geweest. Heeft een lage damp temperatuur maar vaped veel moeilijker dan oranje freebase.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
De lichtbruine variant is altijd wat tussen hcl en fb geweest. Heeft een lage damp temperatuur maar vaped veel moeilijker dan oranje freebase.
Klopt. Smaakt wel beter als je het mij vraagt 😂

Dat vluchten voor de hitte blijft een raar fenomeen.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Als ik het goed begrijp, zeker gezien snuffelaar opbracht dat het door de kleur net iets tussen freebase en hcl is, dat het nog altijd te roken/vapen valt ipv snuiven? ik ben roken niet gewoon, enkel 1x dmt. Hoe doe ik dat het best en vanaf welke dosis.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Als ik het goed begrijp, zeker gezien snuffelaar opbracht dat het door de kleur net iets tussen freebase en hcl is, dat het nog altijd te roken/vapen valt ipv snuiven? ik ben roken niet gewoon, enkel 1x dmt. Hoe doe ik dat het best en vanaf welke dosis.
HCl en freebase zijn allebei te roken van MDPHP.

Zoals ik eerder al aangaf, heb je niets meer nodig dan aluminium folie, waxinelichtjes en een aansteker. Ohja en een buisje om door te inhaleren. Gewoon zoals je ze in films heroïne ziet roken (hier noemen we dat Chinezen, maar geen idee of je vertaler dat goed vertaalt).

Vapen vanuit die skull pijpjes zal ook prima werken.

Probeer eerst eens 25mg ofzo. En wees voorbereid op hoe fiendish dit spul (en andere pyro's) zijn. De initiële rush kan heftig zijn. Daarn blijft er lange tijd een kille stimulatie over. Waardoor het heel moeilijk is niet constant bij te pakken.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
HCl en freebase zijn allebei te roken van MDPHP.

Zoals ik eerder al aangaf, heb je niets meer nodig dan aluminium folie, waxinelichtjes en een aansteker. Ohja en een buisje om door te inhaleren. Gewoon zoals je ze in films heroïne ziet roken (hier noemen we dat Chinezen, maar geen idee of je vertaler dat goed vertaalt).

Vapen vanuit die skull pijpjes zal ook prima werken.

Probeer eerst eens 25mg ofzo. En wees voorbereid op hoe fiendish dit spul (en andere pyro's) zijn. De initiële rush kan heftig zijn. Daarn blijft er lange tijd een kille stimulatie over. Waardoor het heel moeilijk is niet constant bij te pakken.
Dank voor de uitleg! Zal ik dan ook proberen met de restjes eutylone en a-pihp. De vlam direct op de stoffen of de folie van onderaan verwarmen? MEt zon een torchaansteker et blauwe vlam (zoals bij dmt en crack, dan wel. vanaf onderaan) en wat afstand houden met het vlammetje om ze langzaam te laten smelten of onmiddellijk brute kracht? KRistallen op zich laten of eerst fijn crushen?

Dat zijn m'n laatste vragen. Alvast veel dank, ik kom hierop terug hoe m'n ervaring is geweest (en schrijf mss m'n eerste tripreportje als er daar een publiek voor is).

Cheerz, Fenrir

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Dank voor de uitleg! Zal ik dan ook proberen met de restjes eutylone en a-pihp. De vlam direct op de stoffen of de folie van onderaan verwarmen? MEt zon een torchaansteker et blauwe vlam (zoals bij dmt en crack, dan wel. vanaf onderaan) en wat afstand houden met het vlammetje om ze langzaam te laten smelten of onmiddellijk brute kracht? KRistallen op zich laten of eerst fijn crushen?

Dat zijn m'n laatste vragen. Alvast veel dank, ik kom hierop terug hoe m'n ervaring is geweest (en schrijf mss m'n eerste tripreportje als er daar een publiek voor is).

Cheerz, Fenrir
Van onderen verwarmen, zoals je ze in films heroïne van folie ziet roken.

Geen torch! Een lichte vlam, zoals die van een kleine kaars of een normale aansteker. Zowel mdphp als a-pihp hebben hebben een heel laag kookpunt en hebben dus geen sterke vlam nodig. Je verbrand het al heel snel. Je moet voorzichtig te werk gaan om het juiste effect te krijgen. Wordt het te heet, dan verbrand je het in plaats van dat je het verdampt. En verbrandde a-pihp en mdphp geven alleen bijwerkingen, geen rush effect.

Ik zou eutylone niet verdampen. Het is helemaal geen pyro en heeft dus niets te maken met a-PiHP en mdphp.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Van onderen verwarmen, zoals je ze in films heroïne van folie ziet roken.

Geen torch! Een lichte vlam, zoals die van een kleine kaars of een normale aansteker. Zowel mdphp als a-pihp hebben hebben een heel laag kookpunt en hebben dus geen sterke vlam nodig. Je verbrand het al heel snel. Je moet voorzichtig te werk gaan om het juiste effect te krijgen. Wordt het te heet, dan verbrand je het in plaats van dat je het verdampt. En verbrandde a-pihp en mdphp geven alleen bijwerkingen, geen rush effect.

Ik zou eutylone niet verdampen. Het is helemaal geen pyro en heeft dus niets te maken met a-PiHP en mdphp.
Tried with skull pipe, waar je van uitging dat het ging werken. Het deed me eigenlijk niets.

Last try: foil method. Daarna geef ik het weg. Iets waar ik op moet letten? Verdampt gewoon? Of neemt een andere vorm aan die begint te fumen?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Tried with skull pipe, waar je van uitging dat het ging werken. Het deed me eigenlijk niets.
Raar... Wat was de dosering? Verdampte het soepel?
Hield je veel residu over? Ik hoef niet te vragen of je wel over je longen inhaleert toch?

Anders kan alleen je drugs laten testen uitsluitsel geven.

Last try: foil method. Daarna geef ik het weg. Iets waar ik op moet letten? Verdampt gewoon? Of neemt een andere vorm aan die begint te fumen?
Het verdampt gewoon. Met folie neem je mogelijk iets kleinere hits. Beetje afhankelijk van hoe goed je erin raakt. Maar je hits zijn wel sneller klaar. Met een pijp ben je al snel een paar minuten bezig om een paar.goede hits te nemen.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Raar... Wat was de dosering? Verdampte het soepel?
Hield je veel residu over? Ik hoef niet te vragen of je wel over je longen inhaleert toch?

Anders kan alleen je drugs laten testen uitsluitsel geven.

Het verdampt gewoon. Met folie neem je mogelijk iets kleinere hits. Beetje afhankelijk van hoe goed je erin raakt. Maar je hits zijn wel sneller klaar. Met een pijp ben je al snel een paar minuten bezig om een paar.goede hits te nemen.
Thank you! In gezelschap enkele keren geprobeerd. Ik voelde bijzonder weinig tot niets, m'n gezelschap was vanaf eerste hess onmiddellijk van de kaart. Hij omschreef het als elk gevoel dat op dat moment in je lichaam aan het rollen is, zich plots allemaal tegelijk laten voelen. Als dat klopt, zeker niet aan te raden bij mensen die zich op dat moment niet al te best in hun vel (of in deze wereld) voelen.

Nog 2x gedaan, dubbele dosis van eerste keer. Deed me helemaal niets.

3xd keer terug starterdosis bij gezelshap, opnieus helemaal weg.

Eentje die voor add'ers soms niet doorkomt blijkbaar.

Bovenaan