Erectie op coke

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Is het mogelijk nog een erectie te krijgen op coke

Want van de een hoor ik dat je dan echt een paal krijgt en van de andere hoor ik dat het een wurmpje wordt....

4 fmp

Belezen gebruiker
Hangt af van hoe geil je bent, hoe strak je staat en hoe goed je je kunt concentreren.

Hoe meer coke je op hebt des te moeilijker het wordt.

Dutchy

Experimenterende gebruiker
Als je een beetje ophebt kan je de nacht van je leven krijgen... maar des te meer je neemt des te moeilijker het word om em omhoog te krijgen.

4 fmp

Belezen gebruiker
raizeredge zei:
hoe meer ik neem hoe kleiner die word :grin:

En je ego des te groter waardoor je zelfoverschatting rechtevenredig mee groeit en de teleurstelling daardoor des te dieper valt zodat je de volgende dag een nog groter minderwaardigheidscomplex van jezelf hebt :confused:

In andere woorden: veel coke nemen, krijg je veel zelfvertrouwen van :wink:
Of was het nou juist andersom :grin:

tomz0r

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
4 fmp zei:
ExceptionalInsight zei:
Ik kan het altijd en overal.. sucks voor jullie dus.
sure
Haha, hoe moet ik daar nou op reageren.. You wanna give it a go? :þ Ik heb geen reden om te liegen, ik heb namelijk niets te bewijzen tegenover dit stelletje junkies.. in tegenstelling tot sommigen?

Als je maar niet gaat vertellen dat je ayahuasca met je vader gaat doen of wiskunde met je vader gaat maken op metylone. :stoned:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
tomz0r zei:
Als je maar niet gaat vertellen dat je ayahuasca met je vader gaat doen of wiskunde met je vader gaat maken op metylone. :stoned:
Godverdomme gast, ga naar Angramar zn huis, neuk m stevig in zn kont en get over yourself.

4 fmp

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Weet ik. Krijg je al een erectie van mn posts of zit je aan de coke? We moeten wel ontopic blijven namelijk.

Nee wel van die gedachte dat je AG in z'n bek ging schijten ofzo,

hoezo ontopic.

Bartyo

Bewuste gebruiker

Mr. Decay

Belezen gebruiker
fuck man, maakt me niet uit hoeveel coke ik in mijn neus heb hangen, maar als ik mijn chick langs me heb kan ik uiteindelijk zeker ultieme droomsex hebben die je normaal niet zo heftig beleeft! En als je hem niet omhoog krijgt neem dan de tijd en begin met voorspel en lik haar zo heftig dat ze niet meer weet waar ze het moet zoeken en je beleeft inderdaad de nachten van je leven! Neem met mate en "god" betaald het driedubbel aan je terug met ultieme momenten waar je echt lang voor moet zoeken om deze te beleven.. Beste is, neem je moment en als je langs mekaar ligt, pak dan een lijn goeie sos en val in mekaars armen en heb mekaar lief want dat is uiteindelijk waar we voor gemaakt zijn en de rest is vrijetijdsinvulling.. (ontopic)

Peace out :smoke:

natachadb

Newbie
Hier dezelfde ervaringen zoals reeds beschreven. Een klein lijntje geeft mijn maatje extra geilheid met keiharde erectie tot gevolg. Maar wordt dat klein kleintje een paar lijnen, dan krijgt tie inderdaad een kleine wurpje. Geilheid ondertussen nog steeds in overvloed aanwezig waardoor er hevig gewerkt dient te worden :)
Gewoon zalig moment om dan op dat punt te komen dat het wurmpje dan toch terug stijf wordt. Overwinning laat ons zeggen ..

Sunrise77

Newbie
Hangt het van de kwaliteit van de C af, of van de iname tussentijden (met mate of 25 min/lijn ) ?

Ik weet het niet, maar soms kom ik thuis na nachtje stappen, glij direct onder de lakens.
En lik en kus ik mijn vriendin wakker alsof ik een 300-jarige KamaSutra Grootmeester ben met een angstaanjagende onverzadigbare honger naar vrouwlijk vocht en mals vlees,geen enkel, teen, oksel of aars overslaand; om na twee uur in schoonheid te eindigen met een vulgaire vunzige harde neukbeurt ( met getuite lippen )...

En soms kom ik thuis, plof ik neer in bed , zonder zelfs te beseffen dat ik nog een elfde ledemaat heb hangen....(en het mij ook geen bal interesseert :grin: )

Zou er nochthans graag wat regelmaat in krijgen, want op den duur krijg je bij de eerste lijn al faalangst en gruwlijke regenworm visioenen.... :rolleyes:

Jokkelshizzle

Belezen gebruiker
Als je een beetje coke neemt, krijg je vaak meer zin in seks. Je wordt opgefokter en geiler. Je komt minder snel klaar. Bij een grotere dosis houd je ook langer een stijve pik. De euforie door het gebruik van coke maakt seks soms fantastisch. Hierdoor kan ‘gewone’ seks minder aantrekkelijk worden.
Door de extra afgifte van bepaalde stoffen in je hersenen, raken op langere termijn de eigen voorraden echter uitgeput. Als je langdurig coke gebruikt, is het lastiger om van seks te genieten. Je komt steeds moeilijker klaar en je kunt zelfs impotent worden.

hier staat dat je bij een grote dosis langer een stijve pik houdt. maar jullie nemen zeker zoveel dat je niet meer weet wat een stijve is ofzo? want dit snap ik niet en spreekt jullie ervaringen een beetje tegen

Mees

Newbie
Ik nam eergister voor de eerste keer coke, ik had minder dan een halfje gehad.
1 uurtje later, met m'n chick, kreeg ik em telkens maar even omhoog, en toen zakte die weer :confused:
iemand hier ervaring mee? :openmouth:

Martin

Newbie
Ik heb gisteren wat sos gesnoven, ik denk ongeveer een gram en heb bij gebrek aan een vriendin een aantal malen gemasturbeerd in pakweg twee uur. Opmerkelijk detail is dat de geest op een bepaald moment geiler is dan het lid zelf. Dus coke heeft zeker wel een fysieke uitwerking op het lid, al is dat voor iedereen verschillend denk ik.

Voor een lekkere neukpartij zou ik het meer doseren, en samen met het meisje genieten van een super zwoele nacht..

Bovenaan