Ervaring 6apb en keta

jdlovesx

Newbie
halloo

ik ga morgen avond 6apb proberen . Nu hebben we er ook keta bij , omdat ik die combi keta x erg chill vind . Zijn er mensen die de combi 6apb en keta al eens geprobeerd hebben en zo ja wat was jullie ervaring ??

fijne avond

Laatst bewerkt:

Boyman

Bewuste gebruiker
Ik sluit me hierbij aan, binnenkort voor het eerst 6-APB proberen en in de toekomst lijkt dat me ook wel een leuke om de after met wat keta door te komen. Hoor graag of mensen hier ervaring mee hebben :grin:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Denk dat het ongeveer wel hetzelfde effect zal geven dan met X. Met 6-apb ga je mischien wel iets meer helder zijn.

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Veel plezier!

Gisteren avond een kleine dosis van 75mg genomen + keta. Vond de come-up erg lang duren en bovendien werd ik er erg ongemakkelijk van.. pas een paar uur later tijdens de piek wel genoten, vooral de manier waarop ik muziek ervaarde was echt magisch. Hier en daar wel wat lichamelijke ongemakken gehad tijdens de piek en comedown, voornamelijk mijn hartslag en bloeddruk die erg veel schommelde die ik soms moeilijk kon negeren en enorme kou aanvallen. Ik vind MDMA toch iets meer mijn ding..

jdlovesx

Newbie
Nou wij gaan hier al goed hoor haha
En, hoe was je avond?
Jaa was top! Wij namen m redelijk vroeg in . Denk rond kwart voor 6, we hadden anderhalve pil genomen . Omdat er werd verteld dat t wel 10-12 uur kon werken. Nou dat was ook zo . We voelden m al ongeveer na een uurtje denk ik . En t gevoel bleef constant . Heerlijk vaag . T enige verschil met x is denk dat die piek wat hoger is maar voor de rest kan ik dit zeker aanraden . Ook met de combi keta er bij . Dat maakt t nog iets vager

Bovenaan