ervaring gevraagd

dana

Newbie
Hoi hoi,
Ik mag graag naar housefeesten gaan en daar wat xtc gebruiken,t is misschien slecht om te zeggen maar zonder dat mis ik toch echt teveel heerlijke dingen en ervaringen. Ik heb wel s wat wiet gerookt en op n feest slik ik misschien 1 of 1,5 pilletje. Niet meer omdat vooral de naweeen bij mij erg heftig zijn, ik heb n wat gevoelig lijf zeg maar..
Ik ga eigenlijk alleen in de zomer naar feesten, er heeft nu bijna een jaar tussen gezeten,dus ik ben geen heavy gebruiker. Ik vraag me af of er toch nog andere middelen zijn waar je die lekker energie van krijgt en die misschien nog minder belastend zijn voor je lijf. Van blowen word ik erg loom na een uurtje, dus dat is ws geen optie,maar verder heb ik niet zoveel ervaring en zit ik ook niet op een super trip te wachten dat hoeft voor mij allemaal niet. Is pure MDMA misschien wat,heb gehoord dat je dat beter kan doseren en er verder geen zooi inzit. Het is natuurlijk allemaal slecht voor je dat snap ik, maar er zit denk ik wel verschil in t een of ander en ik hoef niet alles uit te proberen.
Ik lees wel of iemand nog wat weet,thanks! :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Pure mdma en xtc zou het zelfde moeten zijn.
Van speed wordt je de dag erna niet echt heel erg gelukkig minder brak dan op de XTC.
Drink je er ook veel bij ?

Stonie

JewCookie

Wijs gebruiker
Je zou speed kunnen nemen maar ik ben bang dat je daar nog brakker van word.. Het voldoet wel precies aan je omschrijving.. (energie, opgepept). Je word wel 'anders' brak, maar helemaal de eerste keer kan je jezelf de volgende dag opvegen.. Speed is wel echt een 'house party drug', je komt het er ook steeds meer en meer tegen.

Als je niet brak wil worden zou je coke kunnen proberen, hoewel ik niet weet in hoeverre dit voor een house party geschikt is. Heb het nooit op zo'n feest ofzo gebruikt. Brak word je er niet van, maar pas op als je meer gaat gebruiken!

MDMA kristallen zou inderdaad een oplossing kunnen zijn maar je word hier net zo brak van als een pilletje. Het is immers hetzelfde stofje die dezelfde reservers opmaakt..

EDIT: Om de brakheid zo klein mogelijk te houden; vitamine pilletjes, eten en drinken! Zoveel mogelijk reserves weer aanvullen! In sommige smartshops word soms 'after-X' ofzo verkocht, een cocktailtje met verloren reserves. Deze schijnt ook te helpen tegen de brakheid, heb er zelf geen ervaring mee.

Vince_

Experimenterende gebruiker
Ik voel me de dag na speed persoonlijk veel slechter dan van xtc of mdma.
Misschien komt dit ook omdat ik van speed helemaal niet kan slapen, en als de xtc wat uitgewerkt is kan ik dat wel. Nuja, sowieso weten wat je neemt, aan mensen vragen die er ervaring mee hebben en die je vertrouwt.

Ik voel me de dag erna ook veel beter als ik de dag ervoor goed gegeten heb. Zorg dat je een uur of 3 voor gebruik een stevige maaltijd hebt gehad, en probeer misschien tijdens of net voor gebruik ook iets kleins te eten, al is het tegen je zin. Ik probeer dat altijd, maar ik moet ook niet overgeven van xtc, als jij dat wel hebt, is vlak ervoor eten misschien niet zo'n goed idee.

Isotone drankjes helpen ook goed tegen de uitdroging, AA drink of Aquarius is best handig! En zoals gezegd, vitamines. Ik geloof dat het vooral de reserve aan vitamine C is die aangevuld moet worden, maar ik kan mis zijn.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Van mdma krijg ik meer buikpijn van, echt vrij heftige pijnscheuten zelfs, maar van speed ben ik in z'n algemeenheid wat brakker de dag erna. Je zou gewoon net als 'normaal' een pilletje kunnen pakken, en een erg klein lijntje speed.. dat kleine lijntje ga je zonder twijfel merken! Je danst nog meer alsof je vleugels hebt, en zo hou je de brakheid ietwat beperkt.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je zou GHB kunnen doen. Als ik (55 kilo), 3 ML neem, dan krijg je een gelukzalige gevoel, je voelt je superlekker en hebt alle zelfvertrouwen om uit je dak te gaan. Niet veel drank bij drinken trouwens, dat kan gevaarlijk zijn. Ik voel me ook altijd wat draaierig, beetje dronkenachtig gevoel, maar dat is ook fijn. Maar zolang je niet zoveel neemt, is het echt heel relaxt, én een groot voordeel: niet brak de volgende dag.

Maar wat je ook nog zou kunnen doen, want in jou geval, als je al een jaar geen xtc hebt gedaan, dan is dat gevoel toch veeeel intenser...Dus toch op de xtc gaan. En dan heel goed gezond eten al de hele week voor je neemt, met extra vitamine, en tijdens veeeeeel water drinken, en geen alcohol. De dag erna weer vitamines, en steeds allerlei bananen,kiwi, mango enz achtige drankjes wegklokken. Je kunt nog aan after e denken die haal je bij de smartshop.

En dan moet het denk ik wel goed gaan. Oja ook nog belangrijk: niet teveel nadenken bij je gevoel, want als je verwacht dat je je kut gaat voelen, gebeurt het vaak ook. En jezelf wat bezighouden, door gezellig met vrienden af te spreken.

Good luck :wave:

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Coke vind ik niet echt iets voor een party, ik word er zo lui van.

Speed zou ik persoonlijk niet kiezen vanwege het 'langwakker' gehalte, de hele nacht wakker is niet echt iets voor mij (paranoia volgende dag.)

Ik zou toch gaan voor één goed 'schoon' XTC tablet'je of gewoon alcohol.

Groetjes Kees :wave:

teebo

Bewuste gebruiker
herbal xtc,
Ik voelde er niets van maar was wel volmaakt gelukkig, helemaal in balans met alles, vond iedereen aardig en heb toch een uur of 4 veel energie gehad.
verwacht gewoon geen mdma

Wacky

Badass junkie
coke kan prima werken voor een party. Er zijn hoopjes mensen die dat doen. Zelf heb ik het 1 keer geprobeerd en het werkte kort maar prima.

Met XTC of Speed houd je het een uurtje of 6 echt goed vol waarna je nog uren lang goed wakker blijft om pas de dagen erna de nadelen te voelen.

Met Coke krijg je energie, na 2 uur is die op, dan komt de down tenzij je bijneemt. Ik heb niet veel geprobeerd, ik weet niet hoe anders die down voelt na een paar keer een lijntje dan na 1 lijntje. Maar ik denk wel dat die down sneller erna komt maar korter en minder hevig is. (na 1 lijntje was ik alleen erg moe, maar ik voelde me helemaal niet beroerd ofzo en ben lekker gaan slapen wat nog best redelijk ging toen)

Het is natuurlijk wel een dure hobby. (30 tot 50E / gram, ongeveer een halve gram nodig om de nacht door te komen) En het is veel meer verslavend dan de andere genoemde drugs. Als je het thuis hebt liggen moet je er maar zeker van zijn dat je er thuis niet aan gaat beginnen.

Jan janssen

Bewuste gebruiker
coke is wel relex op een party :mrgreen: ma kost veel geld een gram is er zo doorheen na een paar uur feesten :hearteyes: Ik vind xtc/MDMA echt nog steeds nr 1 :mrgreen: :hearteyes: :smoke: ... Ik vind dat er niks beters is als xtc op een party :P

-spaceman-

Badass junkie
sinds ik l-tryptofaan heb gevonden ben ik nooit meer brak van de xtc... nu de alcohol nog....

koop een potje aan ga gewoon aan de x is mijn advies!

Bovenaan