Ervaring met 10.000+ mg LSD

therealburningman

Experimenterende gebruiker
Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met het trippen op 100x de normale LSD dosis. Mag ook minder zijn, maar ik zoek echt mensen die een overdosis ervaring hebben gehad. Ik zou ze graag een aantal vragen willen in voorbereiding op mijn 100x experiment.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
10.000 mg is 100.000 keer een normale dosering. :wink:

Heb dat nog niet gedaan... Maar je bedoelde 10.000 ug/mcg natuurlijk en dat heb ik ook niet gedaan. Ken hier ook niemand die dat wel gedaan heeft, maar wie weet. Dat tripreport wil ik dan graag lezen!

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met het trippen op 100x de normale LSD dosis. Mag ook minder zijn, maar ik zoek echt mensen die een overdosis ervaring hebben gehad. Ik zou ze graag een aantal vragen willen in voorbereiding op mijn 100x experiment.
Wat is het experiment? Hoop niet dat je van plan bent 10 mg LSD te nemen

transformated

Badass junkie
Lol wtf. Ik ken iemand die 1000ug heeft gedaan maar 10000ug lijkt me wel gestoord.
Denk dat je dan een mindfuck of een bad trip heb, dat je nog eerder met een mes in je buik zit.
Op 300ug ging ik ff naar buiten en ik kwam vastzitten op het 3e verdiep omdat ik dacht dat ik op het 2e verdiep zat. Heb toen me pa gebeld en gezegd van doe het slot zo open van de deur maar ik zat gewoon op het 3e. Uiteindelijk met de trap 1 verdiep lager geweest en toen was de deur open. Maar als ik binnenging twijfelde ik hard van zie dat ik nu in een ander appartement zit.

• Like
Waarderingen: Kwak

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik ken niemand die in een keer 10 gram lsd nam en die zal ik ook nooit ontmoeten en jij ook niet.

De LD50 van LSD (dat is de hoeveelheid waarvan de helft van de proefdieren sterft) ligt tussen de 0,3 en 50mg per kilo licghaamsgewicht, dat is nogal afhankelijk van de diersoort. Bij ratten is die 16,5mg/kilo, en als je dat om zou rekenen naar mensen zou dat betekenen dat een mens van 80 kilo 80 x 16,5mg = 1320mg, en dat zou betekenen dat je 50% kans hebt om te overlijden als je 1,32 gram LSD zou nemen. En dan lijkt me 10 gram LSD vrijwel zeker dodelijk. In de link staat overigens dat wetenschappers schatten dat 14mg LSD dodelijk is voor mensen.

Er is het overbekende verhaal van de vrouw die 550 keer een normale dosering nam omdat ze dacht dat het een andere drug betrof, maar daarmee heb je het wel gehad op wat stunters na die 10 tot 20 keer een normale dosering namen.

https://edition.cnn.com/2020/02/27/health/lsd-overdoses-case-studies-wellness/index.html

Zelf zit ik op 2 keer de normale dosering, en ik ken er die tot 5 keer de normale dosering namen en dan houd het toch echt een heel eind op.

Laatst bewerkt:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Lol wtf. Ik ken iemand die 1000ug heeft gedaan maar 10000ug lijkt me wel gestoord.
Denk dat je dan een mindfuck of een bad trip heb, dat je nog eerder met een mes in je buik zit.
Op 300ug ging ik ff naar buiten en ik kwam vastzitten op het 3e verdiep omdat ik dacht dat ik op het 2e verdiep zat. Heb toen me pa gebeld en gezegd van doe het slot zo open van de deur maar ik zat gewoon op het 3e. Uiteindelijk met de trap 1 verdiep lager geweest en toen was de deur open. Maar als ik binnenging twijfelde ik hard van zie dat ik nu in een ander appartement zit.
Hij heeft het niet over 10.000 microgram maar over 10,000 milligram.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hij zegt eronder ook dat hij 100x een normale dosering bedoeld, dus hij zal 10.000 microgram bedoelen.

Er zijn ook de beruchte lsd fingerprints, maar wat daar echt van waar is...

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Hij zegt eronder ook dat hij 100x een normale dosering bedoeld, dus hij zal 10.000 microgram bedoelen.

Er zijn ook de beruchte lsd fingerprints, maar wat daar echt van waar is...
100ug is geen normale maar een lichte dosering.

Kans dat ie over 3 weken komt vragen hoe je van HPPD af komt:

@therealburningman
Ik zal je ook alvast verwijzen naar het volgende topic voor na je stunt:

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
100ug is geen normale maar een lichte dosering.
Of je dat nu wel of niet een normale dosering vindt, duidelijk is dat hij dat bedoeld met normaal, want 100 mg is een absurd hoge dosering en absoluut niet normaal. 100-150 ug is normaal voor de meeste mensen.

De 10.000 mg is dus overduidelijk een typo.

Dirkdirk

DF-koning
Is het niet zo dat er een bepaalde grens aan de effecten van LSD zit waardoor de trip niet versterkt wordt maar alleen verlengd?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Is het niet zo dat er een bepaalde grens aan de effecten van LSD zit waardoor de trip niet versterkt wordt maar alleen verlengd?
Dat wordt wel gezegd ja. Onder andere door mensen die zogenaamd lsd fingerprints (vinger nat maken en in de LSD dippen) hebben genomen. Dat er een 'plafond' is aan de LSD ervaring en dat je vanaf een bepaalde dosering niet nog heftiger gaat trippen. Dat plafond is bij psilocybine nog nooit gevonden.

transformated

Badass junkie
Je zit nog lang niet bij het plafond met een paar honderd microgram. :wink:
Dat denk ik ook niet.
Ben toch wel benieuwd met de werking van een vial.
Als ik die ooit bemachtig dan doe ik wel een paar druppels lol.
Fack zit weer teveel aan het lullen, wat wil je ook. Heb vanochtend voor de 1x 2mg DOC genomen. Lekker uittesten.
Slaap zal er wel niet van in huis komen.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik ken niemand die in een keer 10 gram lsd nam en die zal ik ook nooit ontmoeten en jij ook niet.

De LD50 van LSD (dat is de hoeveelheid waarvan de helft van de proefdieren sterft) ligt tussen de 0,3 en 50mg per kilo licghaamsgewicht, dat is nogal afhankelijk van de diersoort. Bij ratten is die 16,5mg/kilo, en als je dat om zou rekenen naar mensen zou dat betekenen dat een mens van 80 kilo 80 x 16,5mg = 1320mg, en dat zou betekenen dat je 50% kans hebt om te overlijden als je 1,32 gram LSD zou nemen. En dan lijkt me 10 gram LSD vrijwel zeker dodelijk. In de link staat overigens dat wetenschappers schatten dat 14mg LSD dodelijk is voor mensen.

Er is het overbekende verhaal van de vrouw die 550 keer een normale dosering nam omdat ze dacht dat het een andere drug betrof, maar daarmee heb je het wel gehad op wat stunters na die 10 tot 20 keer een normale dosering namen.

https://edition.cnn.com/2020/02/27/health/lsd-overdoses-case-studies-wellness/index.html

Zelf zit ik op 2 keer de normale dosering, en ik ken er die tot 5 keer de normale dosering namen en dan houd het toch echt een heel eind op.
Voor mensen lijkt de stof LSD niet erg 'giftig' te zijn, niet op een directe manier in ieder geval. In het boek van Hoffman zelf staat:
The minute doses that cause death in animal experiments may give the impression that LSD is a very toxic substance. However, if one compares the lethal dose in animals with the effective dose in human beings, which is 0.0003-0.001 mg/kg (0.0003 to 0.001 thousandths of a gram per kilogram of body weight), this shows an extraordinarily low toxicity for LSD. Only a 300- to 600-fold overdose of LSD, compared to the lethal dose in rabbits, or fully a 50,000- to 100,000fold overdose, in comparison to the toxicity in the mouse, would have fatal results in human beings. (…) To my knowledge, there have not as yet occurred any casualties that are a direct consequence of LSD poisoning. Numerous episodes of fatal consequences attributed to LSD ingestion have indeed been recorded, but these were accidents, even suicides, that may be attributed to the mentally disoriented condition of LSD intoxication. The danger of LSD lies not in its toxicity, but rather in the unpredictability of its psychic effects.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Thumbprinting LSD heeft mij lange tijd gefascineerd. We hebben het dan over een dosering van LSD in milligramen of soms zelfs grammen ipv microgram. Ik betwijfel of ik het ooit zou doen maar de verhalen laten me nooit echt los.

Over het bereiken van een plafond:
"There is a massive difference between 500mcg and a thumbprint. They're not even comparable trips. As for saturation effect this is from medical research in the 50's comparing doses of LSD. There may not be a noticeable difference between 1000 and 2000 mcg. There is a huge difference between 1000 mcg and 40 or 50 mg. Of course the researchers never ventured into this dosage range."

Dit verhaal heeft mij mateloos gefascineerd. Het klinkt eigenlijk een beetje zoals sommige ervaringen op 5-MeO-DMT: sterven, eenwording met God en alles en nooit meer hetzelfde terugkomen. Behalve dat dit dagen duurt. Heb ook wel reports gelezen van mensen die in het begin compleet de weerstand in gaan en kotsen en uren in paniek schreeuwen en hun hoofd tegen de grond rammen voordat ze eindelijk egodood en één met alles zijn geworden. Maar meestal gaat het proces sneller.
"As for the experience I just couldn't do it justice to describe it. You're never the same again. A thumbprint doesn't open the door of perception it blows it off the hinges. You melt into eternity. You let go and die into the moment which is all. There is no you anymore only all. The intensity of this can't be described, but you realize as you're slipping away that it's familiar. This is because it becomes quite clear this is exactly what happens when you die. After an eternity you slowly start to come back in pieces. You feel reborn and a completely different person. You don't ever come completely down or back."

transformated

Badass junkie
Dit topic is gewoon BS.
10000mg LSD is gewoon een overdosis.
Er is al een groot verschil tussen 250ug naar 300ug.
Ik denk wel dat je 1000ug neemt dat dit niet veel verschilt van 2000ug.

therealburningman

@therealburningman
Mag ik vragen waarom je LSD wil overdoseren? Je bent nog een groentje, ik las een post van je net van nog geen jaar geleden waarin je aangaf dat je pas 1 keer LSD gedaan hebt.

Omdat:
1. Omdat er antwoorden liggen die mijn bovengemiddelde interesse en nieuwsgierigheid hebben.
2. Hier heb je een verhaal, als je het na kan vertellen uiteraard.
3. algemene psychedelische fixatie.

therealburningman

Dat wordt wel gezegd ja. Onder andere door mensen die zogenaamd lsd fingerprints (vinger nat maken en in de LSD dippen) hebben genomen. Dat er een 'plafond' is aan de LSD ervaring en dat je vanaf een bepaalde dosering niet nog heftiger gaat trippen. Dat plafond is bij psilocybine nog nooit gevonden.

Psilocybine platform nooit gevonden. Staat op het lijstje nu.

therealburningman

Dit topic is gewoon BS.
10000mg LSD is gewoon een overdosis.
Er is al een groot verschil tussen 250ug naar 300ug.
Ik denk wel dat je 1000ug neemt dat dit niet veel verschilt van 2000ug.

De reden dat ik ervaringsdeskundigen opzoek is omdat ik inderdaad wil voorkomen dat het mijn laatste trip gaat worden. Ik heb genoeg redenen om in deze dimensie nog even te blijven hangen. Ik heb nu zo'n 200x DMT gedaan, aantal keren paddos/truffels en zo'n 20x (19 zegels, 1x druppels) LSD. Mijn natuurlijke gaves worden er alleen maar zuiverder van (healing, viewing).

therealburningman

Vooralsnog ga ik een 400 mcg (ja was idd verkeerde maateenheid!) dosis proberen. Oftewel 2,5x wat ik normaal gesproken doe. En ondertussen ga ik een manier zoeken om het purposefull overdosis scenario te bereiken. Dank allemaal voor jullie reacties! En mochten jullie iemand tegenkomen die een X aantal keer dosis gedaan hebben. Ik kom graag in contact.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik heb nu zo'n 200x DMT gedaan, aantal keren paddos/truffels en zo'n 20x (19 zegels, 1x druppels) LSD.
Wat is de maximale dosering die je tot nu toe genomen hebt van die stoffen?
Vooralsnog ga ik een 400 mcg (ja was idd verkeerde maateenheid!) dosis proberen. Oftewel 2,5x wat ik normaal gesproken doe.

Ik wil geen spelbreker zijn of zo, maar het is verstandig om beetje bij beetje op te hogen, 50ug verschil maakt qua sterkte van de trip wel heel erg veel uit. Als je van 150ug komt zou ik gewoon stapjes van 50ug nemen en dan kom je met een paar trips vanzelf bij 400ug uit, dat wil zeggen, als je al niet onderweg afgehaakt bent omdat het je te heftig is geworden.

Laatst bewerkt:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik begrijp dat altijd maar meer meer meer willen niet hoor. Ik heb juist steeds minder nodig voor betekenisvolle trip. Moet iedereen zelf weten verder hoor maar in mijn ogen erg onnodig. Verder ben ik benieuwd naar de tripreport.

therealburningman

Ik begrijp dat altijd maar meer meer meer willen niet hoor. Ik heb juist steeds minder nodig voor betekenisvolle trip. Moet iedereen zelf weten verder hoor maar in mijn ogen erg onnodig. Verder ben ik benieuwd naar de tripreport.

nieuwsgierigheid (verwondering). verwachtingen (ego).

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Als ik er maar niet naast zit als ik het inneem. Zou niet best zijn.
Je zult echt niet zomaar per ongeluk je vergissen met microgrammen en milligrammen. In welke vorm heb je je LSD, op blotter? Dan neem je nooit per ongeluk in milligrammen.

Psilocybine platform nooit gevonden. Staat op het lijstje nu.
Ga je de uitdaging aan om het plafond te vinden? :tonguewink: Let wel, er zijn mensen die meer dan 20 gram droog (paddo's) genomen hebben, wat gelijk staat aan 200 gram vers. Voor mij was 70 gram vers wel genoeg. Het hoeft voor mij niet intenser dan dat! Hoge doseringen psilocybine zijn geen grap... Je kunt mogelijk zeer traumatische ervaringen hebben. Zelf bracht die trip mij in steeds terugkerende zogenaamde timeloops. Als je daar in zit, denk je dat je er nooit meer uitkomt.

Het is interessant om te zien wat hoge doseringen doen, maar op het laatst wordt het ook zo heftig en intens dat het moeilijk is om er nog wat van te begrijpen of überhaupt mee terug te nemen. En je neemt er veel grotere risico's mee.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
hermala extract (thee) + canabisopsis kruiden (thee) en een DMT 70mg hit. Zittend. Heb nacht in dag zien veranderen. En van dorp naar stad naar woestijn.
LSD (max150mcg, niet zoveel dus) lees mijn laatste post.
Truffels (35gram), gedroogde paddos (5gram)
Nogmaals, verhogen doe je met stapjes, je hebt alle tijd in dit leven, geen enkele reden voor haastwerk. Het is echt niet zo dat als je gaat overdoseren met psychedelica dat je dan ineens van iedereen zijn gedachten kan lezen of alle ziektes in de wereld kan genezen of zoiets. Overmoed komt voor de val, is het gezegde, zo ook hier.

LSD is mijn top 350ug, ik ga een dezer dagen 400ug proberen. Truffels kwam ik tot 45 gram + pegannum harmala, en daar voelde ik dat ik mijn persoonlijke grns wel bereikt had, meer heeft denk ik alleen maar negatieve invloed op de trip. De visuals zijn dan zo snel en vloeibaar dat je er een beetje zeeziek van wordt zeg maar.

Laatst bewerkt:

therealburningman

moet eerlijk bekennen dat ik ZEER OPGELUCHT was terug te zijn hier na die 70mg DMT met remmers. Kwam overigens door de setting (was niet perfect). Een goede begeleider doet wonderen. Ik heb van mijn DMT trips er veel alleen gedaan en dat blijft trickie.

therealburningman

Nogmaals, verhogen doe je met stapjes, je hebt alle tijd in dit leven, geen enkele reden voor haastwerk. Het is echt niet zo dat als je gaat overdoseren met psychedelica dat je dan ineens van iedereen zijn gedachten kan lezen of alle ziektes in de wereld kan genezen of zoiets. Overmoed komt voor de val, is het gezegde, zo ook hier.

Ja veel mensen zeggen en denken dat, maar geen met deze ervaring :wink: Ben eigenwijs maar ook voorzichtig. Dus dat opbouwen ga ik ook zeker doen.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
moet eerlijk bekennen dat ik ZEER OPGELUCHT was terug te zijn hier na die 70mg DMT met remmers. Kwam overigens door de setting (was niet perfect). Een goede begeleider doet wonderen. Ik heb van mijn DMT trips er veel alleen gedaan en dat blijft trickie.
Klinkt heftig. DMT heb ik nauwelijks ervaring mee, wel met 5MeO-DMT, die in dezelfde hoek zit als DMT.

Ik zit overigens te twijfelen of ik dalijk een trip zal gaan doen en of ik dan niet voor de 400ug lsd moet gaan lol. laatste trip (350ug) is van 3,5 week geleden dus het kan, maar het weer is niet zo goed en ik prefereer eigenlijk een helder blauwe lucht en een buiten trip.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja veel mensen zeggen en denken dat, maar geen met deze ervaring :wink: Ben eigenwijs maar ook voorzichtig. Dus dat opbouwen ga ik ook zeker doen.
Opbouwen tot een 400 - 500 mcg lijkt mij wel aan te raden om een beeld te krijgen wat LSD doet op hoge dosering maar niets zal je voor kunnen bereiden op een thumbprint dosering lijkt mij, dat is gewoon niet vergelijkbaar en valt niet tegen op te bouwen. Het is niet voor niets dat dit iets is wat bijna niemand doet, wat ik erover lees is het zo'n beetje de meest heftige ervaring die je in je leven mee kunt maken. Dus ik denk in dit geval dat 'langzaam opbouwen' niet bijster veel gaat helpen.
Ik snap wat je zegt hoor. Ik ken ook dat ik de laatste tijd maar kleine beetjes nodig heb en dan in combinatie met meditatie en de juiste omgeving al heel diep kan gaan. Ik kan mij ook voorstellen dat bij mij de drang naar hogere doseringen op een gegeven moment steeds minder wordt, dat het allemaal wat stabieler wordt en er enkel soms een 'onderhoudsbeurt' nodig is om alles weer even helder te krijgen. Leven naar je inzichten, zo veel mogelijk in het moment, met enkel af en toe een opfrismomentje is een heel mooi streven.
Misschien is het ook een stukje thrillseeking, extreme ervaringen opzoeken. Het gevoel hebben dat je steeds dichterbij antwoorden komt, de intense drang om het allemaal te willen ervaren en begrijpen. Trippen op hoge(re) doseringen legt voor mij ook heel duidelijk bloot wat er toe doet en wat niet, no bullshit en direct omzetten in acties, om zo het proces van verandering in mijzelf en daarmee hopelijk ook om mij heen te versnellen. Op lage doseringen gaat het gewoon allemaal veel geleidelijker en liefjes terwijl hogere doseringen bestaande patronen direct omver blazen.
Maar ik herken ook wel de valkuil van het jezelf erin dreigen te verliezen en misschien zelfs ook wel tunnelvisie als je daar niet voor waakt.

Rivalrie

Badass junkie
hermala extract (thee) + canabisopsis kruiden (thee) en een DMT 70mg hit. Zittend. Heb nacht in dag zien veranderen. En van dorp naar stad naar woestijn.
LSD (max150mcg, niet zoveel dus) lees mijn laatste post.
Truffels (35gram), gedroogde paddos (5gram)
Je heb nu 150ug gedaan en wilt naar 10.000ug? Waarom ???

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Mijn 'record'is 2m2 LSD en was daar 2 of 3 dagen van de kaart vaart Ik raad het je af om zoveel te nemen. Het was wel leuk maar ik hou het tegenwoordig bij de normale doseringen 200-350 ug.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Voor mensen lijkt de stof LSD niet erg 'giftig' te zijn, niet op een directe manier in ieder geval. In het boek van Hoffman zelf staat:
De toxiciteit van LSD valt heel erg mee, ja. Maar je kunt wel flinke vasoconstrictie ervan krijgen. Dat leidt bij overdoseringen nogal eens tot amputaties van ledematen. Die vasoconstrictie kan ook leiden tot allerlei interne bloedingen. Dat kan wel gevaarlijk zijn.

Bovenaan