Ik zit overigens te twijfelen of ik dalijk een trip zal gaan doen en of ik dan niet voor de 400ug lsd moet gaan lol. laatste trip (350ug) is van 3,5 week geleden dus het kan, maar het weer is niet zo goed en ik prefereer eigenlijk een helder blauwe lucht en een buiten trip.
De toxiciteit van LSD valt heel erg mee, ja. Maar je kunt wel flinke vasoconstrictie ervan krijgen. Dat leidt bij overdoseringen nogal eens tot amputaties van ledematen. Die vasoconstrictie kan ook leiden tot allerlei interne bloedingen. Dat kan wel gevaarlijk zijn.
Coma, Hyperthermia and Bleeding Associated with Massive LSD Overdose: A Report of Eight Cases - PMC
Eight patients were seen within 15 minutes of intranasal self-administration of large amounts of pure D-lysergic acid diethylamide (LSD) tartrate powder. Emesis and collapse occurred along with signs of sympathetic overactivity, hyperthermia, coma ...www.ncbi.nlm.nih.gov
Neen, het is er niet van gekomen. Ik heb uiteindelijk wel getript op Datura, wat trouwens ook een beste beleving was.Herkenbare trigger. Ben benieuwd! Nog gedaan?
Waarom spierverslappers?Ai!!! In mijn familie zijn vernauwe slagaders een genetische afwijking. Verhoogd risico dus. Ik zal extra moeten uitkijken. Misschien combineren met spierverslappers?
Ik las op hier dat "Vasoconstrictie is het vernauwen van de slagaders door de daar aanwezige gladde spieren. ". Dit suggereert dat die gladde spieren een mate van spanning ervaren. Basis is blijkbaar bij mij hoger. Dus toename vasoconstrictie = risico dat die spieren nog meer vernauwen. Vandaar spierverslapper, de tegenhanger.Waarom spierverslappers?
De meeste spierverslappers werken door de activiteit van neuronen te verminderen, bijvoorbeeld door de GABA-receptoren te triggeren. Dat kan helpen bij het verminderen van spierspanning, maar het zal ook op andere manieren de activiteit in neuronen verminderen. Met andere woorden: die spierverslappers zullen ook het effect van LSD dempen.
Sowieso snap ik niet helemaal waarom je per se een 100-voudige dosis wil nemen. Dat is echt best wel gortig. Dat je een hoge dosis LSD interessant lijkt, dat snap ik wel. Maar begin dan eerst eens met 500 microgram en dan nog eens met 1000 microgram. Dat is al een ervaring op zich.
Vooral die 1000 microgram is al een vrijwel gegarandeerde ego-dood en versmelting met het universum. Volgens mij is het verschil met dan nog 10 keer zoveel, tot 10.000 microgram, echt te verwaarlozen. Voornamelijk omdat er bij zulke doseringen doorgaans toch geheugenverlies optreedt dus dat je niet kan onthouden wat je ervaren hebt.
Maar van 1000 naar 10.000 microgram scheelt wel een flinke hoeveelheid bijwerkingen.
Muizen en ratten hebben echter vrijwel totaal geen serotonine receptoren zoals mensen die hebben.Bij ratten is die 16,5mg/kilo, en als je dat om zou rekenen naar mensen zou dat betekenen dat een mens van 80 kilo 80 x 16,5mg = 1320mg, en dat zou betekenen dat je 50% kans hebt om te overlijden als je 1,32 gram LSD zou nemen.
Benzodiazepines bedoel je?Misschien combineren met spierverslappers?
Vasoconstrictie verwijst naar een verzameling bijwerkingen. Bij psychedelica gebruik is het vernauwen van de bloedvaten vaak de grootste boosdoener. Dit verhoogt o.a. de bloeddruk maar de bloedvaten kunnen ook zover vernauwen dat ze afsterven. Vaak zijn het eerst de tenen die afsterven aan dit fenomeen wat mensen vaak in eerste instantie niet meteen door hebben.Ik las op hier dat "Vasoconstrictie is het vernauwen van de slagaders door de daar aanwezige gladde spieren. ".
Op Bluelight zag ik een verhaal voorbij komen die gaten in het lichaam kreeg door cardiovasculariteit na een paar milligram 1P-LSD
Vasoconstrictie verwijst naar een verzameling bijwerkingen. Bij psychedelica gebruik is het vernauwen van de bloedvaten vaak de grootste boosdoener. Dit verhoogt o.a. de bloeddruk maar de bloedvaten kunnen ook zover vernauwen dat ze afsterven. Vaak zijn het eerst de tenen die afsterven aan dit fenomeen wat mensen vaak in eerste instantie niet meteen door hebben.
Ik maakte eens een flinke wandeling (15 klm) onder invloed van 1P-LSD, toen de avond viel kon ik niet slapen door de pijn in mijn kuiten en er was de volgende dag een onderhuids bloedpropje zichtbaar in mijn been. Ik heb vrij aanwezige slagaders in mijn benen. Op dat moment wouden mn slagaders wel vaker wat opzetten tijdens warmere periodes ook (zomer). Ik ben verder gezond en deed ook aan hardlopen en wat niet in die tijd.Laatste keer dat wij 1p-LSD deden kreeg mijn vriendin een verdoofd/dof gevoel in haar vingers. Bleef de hele avond maar de volgende ochtend was het weer weg. Ik denk dat dat ook door vernauwing van de bloedvaten komt. Is dat iets zorgelijks? Als ik op "LSD numbness" zoek kom ik wel veel topics tegen op Reddit e.d. waarin mensen het ook hebben maar er geen permanente klachten aan overgehouden hebben. Zelfs verhalen waarin mensen hun hele lichaam als "numb" beschrijven...
Hoe vaak heb je bijgenomen?Hi! Afgelopen zaterdag 23:00 heb ik 400 mcg ingenomen op een vuurplaats op de belgisch grens. Ik zit er nu nog in. Ik ga de thread morgen even teruglezen hoe dit kan. Maarre. ik vind het fantastisch!
Geen acid, 0 noppes,nada. Wel wietolie vape (THC) afentoe. Lijkt de boel alleen maar te versterken (ritjes ophoog). Ik probeer op mijn werk niet teveel aandacht te trekken (niet helemaal gelukt). Hooguit wek ik de ilussie dat ik een beetje weinig geslapen heb het weekend (denial).Hoe vaak heb je bijgenomen?
als je microgrammen. (miljoenste van gram) bedoeld. ja. Toch? sorry. vind dit zo heerlijkMcg is ug?
Gek dat je er nog zolang in blijft zitten. 400ug is een hoge dosis maar niet super extreem ofzo.als je microgrammen. (miljoenste van gram) bedoeld. ja. Toch? sorry. vind dit zo heerlijkAndere realiteit de laatste dagen.
ik werd net 8u wakker. en voelde al een stuk minder. en meer geslapen. dus 4 dagen was het wel ja.Je zit al 4 dagen te trippen op LSD!?
Wauw, weet je zeker dat het LSD was?ik werd net 8u wakker. en voelde al een stuk minder. en meer geslapen. dus 4 dagen was het wel ja.
Een positief pf negatief effect?Zo. interresant. Stond net thuis om mijn spullen op te halen om voor een bepaalde tijd (hoop ik) te vertrekken (mijn gezin). Volgens mij heeft deze 400ug dosis een bepaalde uitwerking gehad op mijn 1 van de grotere trauma's/frustraties in mij en stuur ik mezelf in 1 of ander pad waar ik dat trauma ding te lijf wil gaan. bevrijd worden.
Ik las bijpakken ergens voorgaande threads. als iemand wat kan brengen (kreeg mijn dokters tas niet mee, en ik wil geen te grote scene schoppen, kids erbij, not pretty anders)? ik ben er klaar voor.
Begrijp ik goed dat je je nu nog steeds niet nuchter voelt na je trip van 5 dagen geleden? Dat is niet normaal hoor, de LSD is allang uitgewerkt. Hopelijk heb je geen latente psychiatrische kwestie aangewakkerd. Ik zou in elk geval ZEKER NIET nu alweer gaan trippen. Normaal gesproken niet, en onder deze vreemde omstandigheden al helemaal niet. Waarschijnlijk beter om de huisarts te bellen.ik pak morgen wel bij. ik zit er gewoon nog in.
Begrijp ik goed dat je je nu nog steeds niet nuchter voelt na je trip van 5 dagen geleden? Dat is niet normaal hoor, de LSD is allang uitgewerkt. Hopelijk heb je geen latente psychiatrische kwestie aangewakkerd. Ik zou in elk geval ZEKER NIET nu alweer gaan trippen. Normaal gesproken niet, en onder deze vreemde omstandigheden al helemaal niet. Waarschijnlijk beter om de huisarts te bellen.
Je berichten zijn moeilijk te volgen, maar grote beslissingen nemen zoals je gezin verlaten zou ik ook bewaren tot je je nuchter voelt.
Je komt een beetje in de war over.Zo. interresant. Stond net thuis om mijn spullen op te halen om voor een bepaalde tijd (hoop ik) te vertrekken (mijn gezin). Volgens mij heeft deze 400ug dosis een bepaalde uitwerking gehad op mijn 1 van de grotere trauma's/frustraties in mij en stuur ik mezelf in 1 of ander pad waar ik dat trauma ding te lijf wil gaan. bevrijd worden.
Ik las bijpakken ergens voorgaande threads. als iemand wat kan brengen (kreeg mijn dokters tas niet mee, en ik wil geen te grote scene schoppen, kids erbij, not pretty anders)? ik ben er klaar voor.
check. vond ik zelf op dat moment ook.Je komt een beetje in de war over.
ik was maandag meteen op bezoek bij huisarts. Ik kon vrijer dan ooit praten over mijzelf en we hadden het over de "verslavings" problematiek. Ik gaf hem aan dat ik een verslaving alleen slecht vind als het leven verkeerd beinvloed (we hebben het hier over wiet overigens). Weet je wat hij zei? Hij had er ook niet echt een mening over en vond de gemiddelde consensus om mensen van verslavingen afhalen in de praktijk vaak meer schade aanrichten als goed.
het verhaal wat zich nu ontvouwt is prima. ik sta nu weer op een andere camping en heb mijn dokters tas mee. Straks komt iemand praten (1 van de begeleiders van het wonder van bestaan), wie weet brengt dat nog wat.Dat je morgen alweer wilt nemen sta ik al helemaal versteld van... Na 4 dagen trippen zou ik minstens maanden niet weer willen denk ik. Zeker na een diepgaande ervaring. Er moet ook de tijd genomen worden om te verwerken.
400µg LSD zou mij minstens 1 en wellicht zelfs 2 nachten wakker kunnen houden denk ik.Wauw, weet je zeker dat het LSD was?Een trip duurt doorgaans 10-12 uren. Hoge doseringen soms wel een aantal uren meer, maar 96 uren!??
Lekker bezig pik.ik was maandag meteen op bezoek bij huisarts.