Ervaring met 10.000+ mg LSD

therealburningman

Experimenterende gebruiker
Ik zit overigens te twijfelen of ik dalijk een trip zal gaan doen en of ik dan niet voor de 400ug lsd moet gaan lol. laatste trip (350ug) is van 3,5 week geleden dus het kan, maar het weer is niet zo goed en ik prefereer eigenlijk een helder blauwe lucht en een buiten trip.

Herkenbare trigger. Ben benieuwd! Nog gedaan?

therealburningman

De toxiciteit van LSD valt heel erg mee, ja. Maar je kunt wel flinke vasoconstrictie ervan krijgen. Dat leidt bij overdoseringen nogal eens tot amputaties van ledematen. Die vasoconstrictie kan ook leiden tot allerlei interne bloedingen. Dat kan wel gevaarlijk zijn.

Ai!!! In mijn familie zijn vernauwe slagaders een genetische afwijking. Verhoogd risico dus. Ik zal extra moeten uitkijken. Misschien combineren met spierverslappers?

Neo-Shulginist

Badass junkie
De meeste spierverslappers werken door de activiteit van neuronen te verminderen, bijvoorbeeld door de GABA-receptoren te triggeren. Dat kan helpen bij het verminderen van spierspanning, maar het zal ook op andere manieren de activiteit in neuronen verminderen. Met andere woorden: die spierverslappers zullen ook het effect van LSD dempen.

Sowieso snap ik niet helemaal waarom je per se een 100-voudige dosis wil nemen. Dat is echt best wel gortig. Dat je een hoge dosis LSD interessant lijkt, dat snap ik wel. Maar begin dan eerst eens met 500 microgram en dan nog eens met 1000 microgram. Dat is al een ervaring op zich.
Vooral die 1000 microgram is al een vrijwel gegarandeerde ego-dood en versmelting met het universum. Volgens mij is het verschil met dan nog 10 keer zoveel, tot 10.000 microgram, echt te verwaarlozen. Voornamelijk omdat er bij zulke doseringen doorgaans toch geheugenverlies optreedt dus dat je niet kan onthouden wat je ervaren hebt.
Maar van 1000 naar 10.000 microgram scheelt wel een flinke hoeveelheid bijwerkingen.

therealburningman

De meeste spierverslappers werken door de activiteit van neuronen te verminderen, bijvoorbeeld door de GABA-receptoren te triggeren. Dat kan helpen bij het verminderen van spierspanning, maar het zal ook op andere manieren de activiteit in neuronen verminderen. Met andere woorden: die spierverslappers zullen ook het effect van LSD dempen.

Sowieso snap ik niet helemaal waarom je per se een 100-voudige dosis wil nemen. Dat is echt best wel gortig. Dat je een hoge dosis LSD interessant lijkt, dat snap ik wel. Maar begin dan eerst eens met 500 microgram en dan nog eens met 1000 microgram. Dat is al een ervaring op zich.
Vooral die 1000 microgram is al een vrijwel gegarandeerde ego-dood en versmelting met het universum. Volgens mij is het verschil met dan nog 10 keer zoveel, tot 10.000 microgram, echt te verwaarlozen. Voornamelijk omdat er bij zulke doseringen doorgaans toch geheugenverlies optreedt dus dat je niet kan onthouden wat je ervaren hebt.
Maar van 1000 naar 10.000 microgram scheelt wel een flinke hoeveelheid bijwerkingen.

ja dat is wel de conclusie tot op heden.

Chillax

Bewuste gebruiker
Volgens mij ben je er inmiddels wel achter dat het niet zo verstandig is om te doen. Gelukkig maar, want als jij dan met je extreme dosis ergens van het dak af springt begint Grapperhaus en de media morgen weer over hoe gevaarlijk LSD wel niet is. Gebruik gewoon verantwoordelijk en verpest het niet voor iedereen door zwaar over te doseren.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Bij ratten is die 16,5mg/kilo, en als je dat om zou rekenen naar mensen zou dat betekenen dat een mens van 80 kilo 80 x 16,5mg = 1320mg, en dat zou betekenen dat je 50% kans hebt om te overlijden als je 1,32 gram LSD zou nemen.
Muizen en ratten hebben echter vrijwel totaal geen serotonine receptoren zoals mensen die hebben.

Op Bluelight zag ik een verhaal voorbij komen van iemand die gaten in het lichaam kreeg door cardiovasculariteit na een paar milligram 1P-LSD, het was niet exclusief aan maar wel overwegend het hoofdingrediënt. In extreme voorbeelden kan stress zelfs tanduitval veroorzaken, klinkt wellicht wat hysterisch maar mentaal en fysiek zijn zogezegd niet altijd geheel gescheiden. Psychedelica verdient wel enigszins respect zonder dat je in extremen hoeft te gaan liggen.
Misschien combineren met spierverslappers?
Benzodiazepines bedoel je?
Ik las op hier dat "Vasoconstrictie is het vernauwen van de slagaders door de daar aanwezige gladde spieren. ".
Vasoconstrictie verwijst naar een verzameling bijwerkingen. Bij psychedelica gebruik is het vernauwen van de bloedvaten vaak de grootste boosdoener. Dit verhoogt o.a. de bloeddruk maar de bloedvaten kunnen ook zover vernauwen dat ze afsterven. Vaak zijn het eerst de tenen die afsterven aan dit fenomeen wat mensen vaak in eerste instantie niet meteen door hebben.

Laatst bewerkt:

Chillax

Bewuste gebruiker
Op Bluelight zag ik een verhaal voorbij komen die gaten in het lichaam kreeg door cardiovasculariteit na een paar milligram 1P-LSD

Vasoconstrictie verwijst naar een verzameling bijwerkingen. Bij psychedelica gebruik is het vernauwen van de bloedvaten vaak de grootste boosdoener. Dit verhoogt o.a. de bloeddruk maar de bloedvaten kunnen ook zover vernauwen dat ze afsterven. Vaak zijn het eerst de tenen die afsterven aan dit fenomeen wat mensen vaak in eerste instantie niet meteen door hebben.

Laatste keer dat wij 1p-LSD deden kreeg mijn vriendin een verdoofd/dof gevoel in haar vingers. Bleef de hele avond maar de volgende ochtend was het weer weg. Ik denk dat dat ook door vernauwing van de bloedvaten komt. Is dat iets zorgelijks? Als ik op "LSD numbness" zoek kom ik wel veel topics tegen op Reddit e.d. waarin mensen het ook hebben maar er geen permanente klachten aan overgehouden hebben. Zelfs verhalen waarin mensen hun hele lichaam als "numb" beschrijven...

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Laatste keer dat wij 1p-LSD deden kreeg mijn vriendin een verdoofd/dof gevoel in haar vingers. Bleef de hele avond maar de volgende ochtend was het weer weg. Ik denk dat dat ook door vernauwing van de bloedvaten komt. Is dat iets zorgelijks? Als ik op "LSD numbness" zoek kom ik wel veel topics tegen op Reddit e.d. waarin mensen het ook hebben maar er geen permanente klachten aan overgehouden hebben. Zelfs verhalen waarin mensen hun hele lichaam als "numb" beschrijven...
Ik maakte eens een flinke wandeling (15 klm) onder invloed van 1P-LSD, toen de avond viel kon ik niet slapen door de pijn in mijn kuiten en er was de volgende dag een onderhuids bloedpropje zichtbaar in mijn been. Ik heb vrij aanwezige slagaders in mijn benen. Op dat moment wouden mn slagaders wel vaker wat opzetten tijdens warmere periodes ook (zomer). Ik ben verder gezond en deed ook aan hardlopen en wat niet in die tijd.

Als mensen een psychedelica innemen waarvan ze niet weten hoe potent die is en niet weten hoe die persoon er mogelijk op kan reageren, dat op zichzelf veroorzaakt al stress. En die stress wordt wordt mentaal uitvergroot door psychedelica. LSD / Psychedelica doen niet niets, ze doen enorm veel zelfs, maar de angstpropaganda die er tegen is gevoerd zal indirect ook merkbaar blijven denk ik. Lekker ironisch, maar toch.

therealburningman

Hi! Afgelopen zaterdag 23:00 heb ik 400 mcg ingenomen op een vuurplaats op de belgisch grens. Ik zit er nu nog in. Ik ga de thread morgen even teruglezen hoe dit kan. Maarre. ik vind het fantastisch!

therealburningman

Hoe vaak heb je bijgenomen?
Geen acid, 0 noppes,nada. Wel wietolie vape (THC) afentoe. Lijkt de boel alleen maar te versterken (ritjes ophoog). Ik probeer op mijn werk niet teveel aandacht te trekken (niet helemaal gelukt). Hooguit wek ik de ilussie dat ik een beetje weinig geslapen heb het weekend (denial).

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
ik werd net 8u wakker. en voelde al een stuk minder. en meer geslapen. dus 4 dagen was het wel ja.
Wauw, weet je zeker dat het LSD was? :tonguewink: Een trip duurt doorgaans 10-12 uren. Hoge doseringen soms wel een aantal uren meer, maar 96 uren!??

therealburningman

Zo. interresant. Stond net thuis om mijn spullen op te halen om voor een bepaalde tijd (hoop ik) te vertrekken (mijn gezin). Volgens mij heeft deze 400ug dosis een bepaalde uitwerking gehad op mijn 1 van de grotere trauma's/frustraties in mij en stuur ik mezelf in 1 of ander pad waar ik dat trauma ding te lijf wil gaan. bevrijd worden.

Ik las bijpakken ergens voorgaande threads. als iemand wat kan brengen (kreeg mijn dokters tas niet mee, en ik wil geen te grote scene schoppen, kids erbij, not pretty anders)? ik ben er klaar voor.

Rivalrie

Badass junkie
Zo. interresant. Stond net thuis om mijn spullen op te halen om voor een bepaalde tijd (hoop ik) te vertrekken (mijn gezin). Volgens mij heeft deze 400ug dosis een bepaalde uitwerking gehad op mijn 1 van de grotere trauma's/frustraties in mij en stuur ik mezelf in 1 of ander pad waar ik dat trauma ding te lijf wil gaan. bevrijd worden.

Ik las bijpakken ergens voorgaande threads. als iemand wat kan brengen (kreeg mijn dokters tas niet mee, en ik wil geen te grote scene schoppen, kids erbij, not pretty anders)? ik ben er klaar voor.
Een positief pf negatief effect?

LSD zal de deuren naar je trauma's kunnen openen.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
ik pak morgen wel bij. ik zit er gewoon nog in.
Begrijp ik goed dat je je nu nog steeds niet nuchter voelt na je trip van 5 dagen geleden? Dat is niet normaal hoor, de LSD is allang uitgewerkt. Hopelijk heb je geen latente psychiatrische kwestie aangewakkerd. Ik zou in elk geval ZEKER NIET nu alweer gaan trippen. Normaal gesproken niet, en onder deze vreemde omstandigheden al helemaal niet. Waarschijnlijk beter om de huisarts te bellen.

Je berichten zijn moeilijk te volgen, maar grote beslissingen nemen zoals je gezin verlaten zou ik ook bewaren tot je je nuchter voelt.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Begrijp ik goed dat je je nu nog steeds niet nuchter voelt na je trip van 5 dagen geleden? Dat is niet normaal hoor, de LSD is allang uitgewerkt. Hopelijk heb je geen latente psychiatrische kwestie aangewakkerd. Ik zou in elk geval ZEKER NIET nu alweer gaan trippen. Normaal gesproken niet, en onder deze vreemde omstandigheden al helemaal niet. Waarschijnlijk beter om de huisarts te bellen.

Je berichten zijn moeilijk te volgen, maar grote beslissingen nemen zoals je gezin verlaten zou ik ook bewaren tot je je nuchter voelt.

Dit is echt niet mogelijk met LSD, de eerste keer dat ik LSD nam was circa 400ug. Dat was na een uur of 10 toch echt wel weg.

Toen ik eens 2mg nam duurde het wel een dag , maar 5 dagen?! Ik zou je spul eens laten testen zoals je nu alweer opnieuw wilt trippen is ook niet logisch na een goede trip.

Plus je zal er bijna niks van voelen.
Inderdaad even komende weken geen grote beslissingen nemen. Land eerst maar terug nuchter op aarde..

FerdFatoehaus

Badass junkie

Je komt een beetje in de war over.

Spyro

DF-koning
Ik heb wel een keer 2.5 dag lopen trippen op die hoeveelheid... Ik ben écht heel gevoelig voor trip middelen. Maar 5 dagen... Ik zou knetter gek worden. Zou toch geen LSD kunnen zijn?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat je morgen alweer wilt nemen sta ik al helemaal versteld van... Na 4 dagen trippen zou ik minstens maanden niet weer willen denk ik. Zeker na een diepgaande ervaring. Er moet ook de tijd genomen worden om te verwerken.

therealburningman

Denk dat er wat anders aan de hand is.

Heb je al met de huisarts gesproken @therealburningman ?
ik was maandag meteen op bezoek bij huisarts. Ik kon vrijer dan ooit praten over mijzelf en we hadden het over de "verslavings" problematiek. Ik gaf hem aan dat ik een verslaving alleen slecht vind als het leven verkeerd beinvloed (we hebben het hier over wiet overigens). Weet je wat hij zei? Hij had er ook niet echt een mening over en vond de gemiddelde consensus om mensen van verslavingen afhalen in de praktijk vaak meer schade aanrichten als goed.

Dus... Huisartsen weten ook niet zoveel jongens.

therealburningman

Dat je morgen alweer wilt nemen sta ik al helemaal versteld van... Na 4 dagen trippen zou ik minstens maanden niet weer willen denk ik. Zeker na een diepgaande ervaring. Er moet ook de tijd genomen worden om te verwerken.
het verhaal wat zich nu ontvouwt is prima. ik sta nu weer op een andere camping en heb mijn dokters tas mee. Straks komt iemand praten (1 van de begeleiders van het wonder van bestaan), wie weet brengt dat nog wat.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Wauw, weet je zeker dat het LSD was? :tonguewink: Een trip duurt doorgaans 10-12 uren. Hoge doseringen soms wel een aantal uren meer, maar 96 uren!??
400µg LSD zou mij minstens 1 en wellicht zelfs 2 nachten wakker kunnen houden denk ik.

Is in ieder geval een reden dat ik er soms voor kies om langwerkende psychedelica wat lager te doseren en dan maar eventueel met een dissociatief te combineren. 200-225µg LSD 's 11:00 ochtends kan mij wel tot 4:00 wakker houden. Dat sommige mensen er minder van merken om welke reden dan ook wil ik ook wel geloven.
ik was maandag meteen op bezoek bij huisarts.
Lekker bezig pik.

Bovenaan