Ervaring met 10.000+ mg LSD

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
het verhaal wat zich nu ontvouwt is prima. ik sta nu weer op een andere camping en heb mijn dokters tas mee. Straks komt iemand praten (1 van de begeleiders van het wonder van bestaan), wie weet brengt dat nog wat.
Benieuwd hoe je hier straks allemaal op terugkijkt na een tijdje. :tonguewink: Je komt wat verward over, maar is ook moeilijk zeggen zo over internet natuurlijk.

Be safe :)

therealburningman

Experimenterende gebruiker
Morgenochtend de LSD rainbow challenge (duimprintje met LSD kristallen) toch?

Ik bedoel, wat is tijd nou eigenlijk.
ik heb een stuk of 50 zegels bij me. moet goedkomen. Maar wat betreft die verwardheid. Ik sla er niet op aan jongens. Ik begrijp jullie concern. Ik laat het even op beloop. Ik heb nog nooit ergens spijt van gehad. Dus of wederom geen spijt. Of ik heb mijn First Regret Badge gehaald.

Het mag er zijn.

therealburningman

Je klinkt als een verslaafde die de realiteit probeert te ontsnappen.
ik zou hem anders formuleren (mijn opvatting). De huidige realiteit houdt mij gevangen in verlangen. Het mag er niet zijn. Ik heb het lef, inzicht of overtuiging niet kunnen vinden. LSD helpt mij die conditionering te doorbreken. Zodat ik straks aan een nieuwe realiteit kan bouwen.

Vol overtuiging. :wink:

Blauweaap

Badass junkie
ik zou hem anders formuleren (mijn opvatting). De huidige realiteit houdt mij gevangen in verlangen. Het mag er niet zijn. Ik heb het lef, inzicht of overtuiging niet kunnen vinden. LSD helpt mij die conditionering te doorbreken. Zodat ik straks aan een nieuwe realiteit kan bouwen.

Vol overtuiging. :wink:
Is dat op deze manier wel zo slim ? Wat houdt je tegen om morgen heel het verhaal opnieuw te spelen ? Vervolgens weer 5 dagen trippen en weer.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nooit van gehoord die organisatie. Interessant, non-dualiteit + psychedelica.

Nou, heb de site bekeken. Begrijp nog steeds niet wat het is. Maar ik zie wel waar je dat moeilijk te volgen taalgebruik vandaan hebt.
Het is gewoon een combinatie van de filosofie dat alles in werkelijkheid één is, gecombineerd met psychedelica gebruik.

therealburningman

Nu nog steeds van de rel. Maar notitie waardig. Ik denk dat het uiteindelijk de Ketamine was die dit veroorzaakte ipv alleen de 400ug LSD. Het was onderdeel van een 2 daags proeverij festijn (XTC, MDMA, DMT, LSD, Changa, Rapee, Yopo, Cocaine, Ketamine, Wiet en uiteraard Alcohol). Alle middelen tot flinke hoeveelheden bij elkaar. Hi Waterloo. Niet handig gewoon. Maar nogmaals: een stuk effectiever dan 50K aan shrink kosten maken.

Rivalrie

Badass junkie
Nu nog steeds van de rel. Maar notitie waardig. Ik denk dat het uiteindelijk de Ketamine was die dit veroorzaakte ipv alleen de 400ug LSD. Het was onderdeel van een 2 daags proeverij festijn (XTC, MDMA, DMT, LSD, Changa, Rapee, Yopo, Cocaine, Ketamine, Wiet en uiteraard Alcohol). Alle middelen tot flinke hoeveelheden bij elkaar. Hi Waterloo. Niet handig gewoon. Maar nogmaals: een stuk effectiever dan 50K aan shrink kosten maken.
Wat leer je hiervan dan?

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Waren die begeleiders van die stichting hier allemaal bij?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Less is more...

Al die dingen door elkaar mixen, man... En in grote hoeveelheden ook nog. Er zijn er hier meer op dit forum die dat doen en nog extremer. En zeggen dat dat geen kwaad kan. Ik zie niet hoe dat geestelijk goed voor je kan zijn...

therealburningman

Waren die begeleiders van die stichting hier allemaal bij?
Nee! en dit was ook niet afgesproken. Ik ken ze goed en 1 van de begeleiders persoonlijk. Ze hebben hier dus niets mee te maken. Het was meer toeval dat ik met de camper eropuit was en in een gesprek met 1 van hen (beschouw ik als vriend) afsprak om in zijn woonplaats in de buurt te gaan staan.

Deze stichting doet het veel verantwoordelijker en gematigder. En ook 1 van de redenen dat deelname voor mij aan hun programma niet werkt.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Nee! en dit was ook niet afgesproken. Ik ken ze goed en 1 van de begeleiders persoonlijk. Ze hebben hier dus niets mee te maken. Het was meer toeval dat ik met de camper eropuit was en in een gesprek met 1 van hen (beschouw ik als vriend) afsprak om in zijn woonplaats in de buurt te gaan staan.

Deze stichting doet het veel verantwoordelijker en gematigder. En ook 1 van de redenen dat deelname voor mij aan hun programma niet werkt.
Gelukkig, dat zou wel erg onverantwoordelijk zijn geweest. Hopelijk doe je het een tijdje rustig aan.

therealburningman

Less is more...

Al die dingen door elkaar mixen, man... En in grote hoeveelheden ook nog. Er zijn er hier meer op dit forum die dat doen en nog extremer. En zeggen dat dat geen kwaad kan. Ik zie niet hoe dat geestelijk goed voor je kan zijn...
Wat deed 1 weekendje drugs ten overstaande van 50K shrink kosten? Mijn omgeving heeft mij altijd iemand gevonden met een zeer sterke geest. Mijn intentie was mezelf eruit te slaan. Want ik zat op slot. En nu zit ik in een proces wat volgens mij de echte reden van drugsgebruik veroorzaakte.

Less is more depends in mijn ogen wie je voor je hebt.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
In de regel is het niet verstandig om psychedelica met stimulanten en alcohol en wiet en dissociatieven te combineren, bedoelde ik.

Ik had niet door dat je door dit alles de controle kwijtraakte en dat dit je juist dingen liet inzien. Mooi dat je wat aan de ervaring had natuurlijk, al zou ik het nooit aan iemand aanraden om het zoals jij te doen.

therealburningman

In de regel is het niet verstandig om psychedelica met stimulanten en alcohol en wiet en dissociatieven te combineren, bedoelde ik.

Ik had niet door dat je door dit alles de controle kwijtraakte en dat dit je juist dingen liet inzien. Mooi dat je wat aan de ervaring had natuurlijk, al zou ik het nooit aan iemand aanraden om het zoals jij te doen.
Ok. ik denk dat ik een ander dit ook wel afraad. Want je wereld staat zo ongelofelijk op zijn kop.

Rivalrie

Badass junkie
ik was eindelijk een keer de controle kwijt. En in dat moment van controle kwijt zijn kwamen er dingen uit die voor mij en omgeving niet bekend waren. Nu wel. En nu kan ik er wat mee gaan doen.
Zelf dokteren loopt zelden goed af. Hoop dat je beseft wat je doet. Zeker aangezien je een gezin hebt is therapie aan te raden. Voor mannen is het lastig om over emotie te praten. Hier zijn ook speciale groepen voor die je verder kan helpen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ok. ik denk dat ik een ander dit ook wel afraad. Want je wereld staat zo ongelofelijk op zijn kop.
Je wereld kon ook op zijn op staan door een goede ervaring met 1 psychedelicum, zonder jezelf zo in gevaar te brengen. Maar soms gaat het toch zo dat we juist het meeste leren van de dingen die fout gaan...

Ik probeer me er altijd wat tegen uit te spreken dat extreme combineren. Er lezen hier veel mensen mee en je weet niet wat die daar aan ideeën over oppikken.

therealburningman

Je wereld kon ook op zijn op staan door een goede ervaring met 1 psychedelicum, zonder jezelf zo in gevaar te brengen. Maar soms gaat het toch zo dat we juist het meeste leren van de dingen die fout gaan...

Ik probeer me er altijd wat tegen uit te spreken dat extreme combineren. Er lezen hier veel mensen mee en je weet niet wat die daar aan ideeën over oppikken.
Hooguit zou je dan een topic als deze binnen een beschermde omgeving willen voeren waar alleen ervaren "professionals" zitten.

Nog even voor iedereen dan. Don't try this at home.

therealburningman

Zelf dokteren loopt zelden goed af. Hoop dat je beseft wat je doet. Zeker aangezien je een gezin hebt is therapie aan te raden. Voor mannen is het lastig om over emotie te praten. Hier zijn ook speciale groepen voor die je verder kan helpen.
Hoe mis zit het als je idd in die omstandigheden zover gaat. Was geen klein ei dat gelegd werd. Het had niet anders kunnen gebeuren.

therealburningman

Ligt vast aan mij maar ik begrijp niets van wat je tikt🤔
er kwam een trauma naar boven. ik was mezelf (onbewust) aan het pushen. Omdat ik vond dat ik compleet vastliep. Fatalistisch. same old story. En nu zit ik op een pad om hiervan te komen. Sorry. ik ben gewend om zo te communiceren.

FerdFatoehaus

Badass junkie
er kwam een trauma naar boven. ik was mezelf (onbewust) aan het pushen. Omdat ik vond dat ik compleet vastliep. Fatalistisch. same old story. En nu zit ik op een pad om hiervan te komen. Sorry. ik ben gewend om zo te communiceren.
Je houdt jezelf voor de gek door te denken dat dit alleen naar boven kon komen door zulke gestoorde combinaties.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik heb dus van het weekend 500ug 1p-lsd genomen, wat een ervaring was me dat lol!

Nog hoger doseren zie ik geen reden voor. Instant egodood, een met alles, gehele reset van mn mind en tal van inzichten. De visuals bestonden uit allerlei lagen, dat was nieuw voor me.

Het was alleen maar positief, hoewel ik paar keer gekotst heb en nog steeds aan het opruimen ben. Dat is aan de ene kant goed, maar ik begin een beetje bang van mezelf te worden dat ik zooo graag trip, ik heb nu al zin in de volgende.

Maar vandaag dus ook intakegesprek bij verslavingszorg. Dat trippen wil ik eigenlijk niet kwijt, de rest (disso's, uppers, downers, cannabis en alcohol) kan ik wel missen denk ik hoewel ik hoop nog af en toe een speciaalbiertje te kunnen pakken. Maar als dat niet meer lukt dan ook geen alcohol meer.

Maar afstand nemen van trippen zal het moeilijkst zijn.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb dus van het weekend 500ug 1p-lsd genomen, wat een ervaring was me dat lol!

Nog hoger doseren zie ik geen reden voor. Instant egodood, een met alles, gehele reset van mn mind en tal van inzichten. De visuals bestonden uit allerlei lagen, dat was nieuw voor me.
Wauw!

Hoe is de bodyload trouwens op zo'n hoge dosering? En de mindfucks, zijn die erg aanwezig?

Het was alleen maar positief, hoewel ik paar keer gekotst heb en nog steeds aan het opruimen ben. Dat is aan de ene kant goed, maar ik begin een beetje bang van mezelf te worden dat ik zooo graag trip, ik heb nu al zin in de volgende.

Maar vandaag dus ook intakegesprek bij verslavingszorg. Dat trippen wil ik eigenlijk niet kwijt, de rest (disso's, uppers, downers, cannabis en alcohol) kan ik wel missen denk ik hoewel ik hoop nog af en toe een speciaalbiertje te kunnen pakken. Maar als dat niet meer lukt dan ook geen alcohol meer.
Knap dat je wel inziet dat je een probleem hebt en ook actie onderneemt.

Ik denk toch dat dat iets is wat uiteindelijk vanzelf gaat komen. Dat de interesse erin wat af zal zwakken. Hoeft ook niet te betekenen dat je nooit meer gaat trippen, maar bijvoorbeeld eens per maand of een paar keer per jaar. Om weer even die reset te krijgen. Bij mij wisselt het vaak wat. Dan een periode vrijwel geen interesse erin, dan weer een periode dat ik er alles over wil lezen en ook weer zelf tripjes doe. Denk niet dat ik ooit terugga naar hoe ik jaren terug elke week wou trippen.

geflipt

Wijs gebruiker
Ik heb door DF ontdekt dat ik door mijn Lithium helemaal niet meer màg trippen. Heb uren zitten opzoeken en het blijkt levensgevaarlijk. Gelukkig heb ik vroeger mijn dosis wel gehad, maar toch... Net nu ik er weer mee wou beginnen. Ik snap je frustratie, maar je hebt nog de keuze! Misschien werkt minder trippen je inderdaad wel, misschien ook niet. Maar die keuze nog hebben lijkt me inderdaad niet simpel... Nogmaals succes, 86!

therealburningman

Je houdt jezelf voor de gek door te denken dat dit alleen naar boven kon komen door zulke gestoorde combinaties.
Er waren geen andere manieren want ik erkende wat loskwam niet als een probleem. En iedereen verzint een verhaaltje bij zijn eigen ik om het maar logisch te laten lijken. Was het gevaarlijk? Ja. Heeft het geholpen? Ja. Wil ik dit nog een keer? Nee

therealburningman

Herkenbaar verhaal. Zeker wat betreft speciaal biertjes. Ik ben groot fan van Kasteel donker, triples en weissebier. Ook een ding.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Er waren geen andere manieren want ik erkende wat loskwam niet als een probleem. En iedereen verzint een verhaaltje bij zijn eigen ik om het maar logisch te laten lijken. Was het gevaarlijk? Ja. Heeft het geholpen? Ja. Wil ik dit nog een keer? Nee
Die zijn er wel alleen jij kent ze (nog) niet. Je geest is tot veel meer in staat dan je denkt.

De makkelijke optie is inderdaad een cocktail aan drugs nemen en dan een openbaring ervaren.

Bovenaan