Het is ook niet overal verkrijgbaar in nederland maar het komt zeker voor in de poolse en russische (daklozen) gemeenschappen in nederland. En natuurlijk kan ik niet met 100% zekerheid zeggen dat het krokodil was. Maar die vriendin, die verslaafd is aan alcohol, liep door dat park en zag wat bekenden samen met wat polen zitten drinken. En zij gaven haar toen wat te drinken, geloof dat het erg smerig was en dat ze er niet veel van dronk en ook weinig tot niets van voelde. Daarom schonk ze er ook weinig aandacht aan toen ze hoorde dat het krokodil was. Iets later op de avond had ze contact met de verslavings kliniek waar ze verbleef, ( ze was op weekend verlof en het was weekend) en ze vertelde het verhaal. Deze waren zo gealarmeerd dat ze haar direct kwamen halen per auto waarna ze haar aan een groot medisch onderzoek bloodstelden. Er werd geen schade ondervonden.
Dat is dus het hele verhaal, natuurlijk bewijst dit niets.
Maar, waarom zou dit niet kloppen, ik ken haar goed en ze verzint dit niet.
Tevens zijn er veel daklozen Polen hier in den Haag, waar ik woon en zich dit afspeelde.
Die Polen kunnen heel gemakkelijk krokodil hier berijden, zij kennen de stof goed, hebben weinig geld en sommigen zijn eraan verslaafd. Dus waarom zouden ze hier er opeens mee stoppen, niet omdat hier heroine verkrijgbaar is, die vele, veeeeele malen duurder is.
Neehoor, dit verhaal klopt gewoon,
helaas...