ervaring met MDEA pillen??

nicole1973

Belezen gebruiker
Heb mijn nieuwe pillen laten testen en er zat wel ( jippie ) 1 mg MDMA in en 66 mg MDEA..... dus ik dacht nou softe pillen maar een vriend heeft ze uitgeprobeerd en die weegt denk ik toch al gauw 110 kg als niet meer en die ging er behoorlijk op moet ik zeggen..( hij had 2 x 1 halfje op in een uur tijd) maar voor ik ze ga gebruiken ben ik benieuwd .. weet iemand wat de eigenschappen zijn van MDEA? of het verschil met MDEA? Ik ben dit nog niet eerder tegengekomen eigenlijk. Bij het testpunt zeiden ze dat ze gewoon ok zijn..

Nicole

Flut

Belezen gebruiker
Dosering van MDA:

Threshold 30 - 50 mg
Common for small or sensitive people 75 - 100 mg
Common for most people 100 - 150 mg
Common for large or unsensitive people 130 - 170 mg
Required by few (side effects increase) 170 + mg

Heb zelf nog nooit MDA genomen, ik weet wel dat MDA meer psychedelisch is dan MDMA. Je kunt er dus op trippen.

Werkings duur MDA:

Onset : 20 - 90 minutes (depending on form and stomach contents)
Duration : 2 - 5 hours
Normal After Effects : 2 - 4 hours

Wil je nog meer weten?

Wens je iig veel plezier, lijkt me top spul. :)

flashkop

Bewuste gebruiker
Het is bereid met een ethyleen fase, geen methyleen fase, en aangezien dat ethyleen gezonder is dan methyleen is die pil uiteindelijk ook gezonder, van de effecten kan ik je wel niets kwijt, heb het mss al wel eens gehad maar dat wist ik dan niet...

davie

Wijs gebruiker
Je hebt speed en trip pillen. De echte zijn MDMA pillen. Daarnaast heb je ook nog pillen met psychedelische amfetaminen zoals MDEA of MDA. MDEA en MDA zijn aan MDMA verwante stoffen.

MDMA -> heeft een dubbel effect. Enerzijds is het een stimulerend middel met een oppeppende werking. Anderzijds is er een bewustzijnsveranderend effect: de waarneming wordt intenser en het gevoel van verbondenheid met anderen neemt toe.

MDEA -> geeft oppeppende effect sterker dan het bewustzijnsveranderende effect. Het lijkt daardoor meer op speed, dat alleen oppeppend werkt. Werkingsduur is korter dan MDMA: 3 tot 5 uur.

Een gebruiker die op zoek is naar het bewustzijnsveranderende effect, kan daardoor gemakkelijk in de verleiding komen om een 2e of zelfs 3e MDEA-pil te nemen, met alle risico's van dien.

MDA -> overheerst de bewustzijnsveranderende werking. Werkingsduur: 6 tot 8 uur, dus langer dan echte XTC.

Zo is MDEA meer speedy, terwijl MDA ook nog tripeffecten geeft.

Het zijn dus speedpillen en daardoor ging je vriend waarschijnlijk goed hard.

J0rrit

Badass junkie
iedereen zegt altijd van speed ga je hard. maar dat vind ik niet. al neem je 3 of 4 van die pillen, dan nog ga ik niet hard. Ik heb energie, maar als ik zeg ik ga hard dan bedoel ik dat ik hard van de kaart ben. Sowieso vind ik spee dgeen heftig gevoel, althans je wordt niet wappie dus dan is het voor je gevoel een stuk minder heftig.

davie

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
iedereen zegt altijd van speed ga je hard. maar dat vind ik niet. al neem je 3 of 4 van die pillen, dan nog ga ik niet hard. Ik heb energie, maar als ik zeg ik ga hard dan bedoel ik dat ik hard van de kaart ben. Sowieso vind ik spee dgeen heftig gevoel, althans je wordt niet wappie dus dan is het voor je gevoel een stuk minder heftig.

Hard gaan, spacen, strak staan het is maar net hoe je het noemt. Wil niet perse zeggen dat je ook echt hard gaat. Het is een uitdrukking idd waarbij je aangeeft dat je goed van de kaart bent.

Jeller

Badass junkie
valt goed mee :)

maar is het zo trippen zoals op paddo's, of eerder een hallucinante vorm van mdma?

Flut

Belezen gebruiker
Jeller zei:

maar is het zo trippen zoals op paddo's, of eerder een hallucinante vorm van mdma?

Meer een "echte" psychedelic, dus meer als paddo's, kweet er verder ook niks van heb het nog nooit gebruikt.

MDA is a synthetic empathogen sometimes found in ecstasy tablets. It is closely related to MDMA though its effects are said to be slightly more psychedelic.

davie

Wijs gebruiker
Flut zei:
Jeller zei:

Meer een "echte" psychedelic, dus meer als paddo's, kweet er verder ook niks van heb het nog nooit gebruikt.

MDA is a synthetic empathogen sometimes found in ecstasy tablets. It is closely related to MDMA though its effects are said to be slightly more psychedelic.

Volgens mij meer in de richting van de chemische variant van mescaline zoals 2cb's.

Bovenaan