Mathys_NRD
Newbie
Ik had een paar lijnen speed op en het ging allemaal goed. we waren met z'n 2en wat rond aan het rijden en veel aan het lullen. op een gegeven moment kwam er nog iemand in de auto en hij had alcohol en coke op. Hij gaf die vriend van mij een lijntje coke en ik nam nog een lijntje speed. die vriend van mij die coke en speed had gemixt merkte je aan dat hij in zich zelf een beetje gek werd van zijn gedacht en hij zei: ''ik moet nou echt niet alleen zijn want dan word ik helemaal gek in mezelf, dan zou ik alleen maar tegen mezelf praten en domme dingen zeggen, JOOO!! ik ben nu al de hele tijd tegen mezelf aan het praten, nee ik word helemaal gek, we moeten hier weg!!!'' en zo begon hij een beetje gek te worden en was hij alleen nog maar bezig met zijn gedachte. toen ik even later ook een lijntje coke ophad, gebeurde bij mij precies hetzelfde. we waren alleen nog maar over onze gedachte aan het praten. ''Wat dacht jij daarbij?'' of ''Waarom dacht jij nou weer wat jij dacht?'' en zo kwamen er gesprekken waar we 5u mee doorgingen. we hadden het van onszelf door dat we zo dom aan het praten waren maar we konden er ook niet mee stoppen. we zaten vast aan 1 soort gedachten en dat waren onze gedachte! ''Hoezo denk jij nou weer dat je denkt over wat je denkt?'' zulke vragen kwamen eruit!! en dan volgde er ook weer een serieus antwoord!! 5U LANG!!
Ik zou graag willen weten of iemand dit een beetje herkent. Dit was een hele rare trip. Zet a.u.b. ook een reactie neer als je wel is coke en speed hebt gemengd en wat er toen gebeurde??
Ik zou graag willen weten of iemand dit een beetje herkent. Dit was een hele rare trip. Zet a.u.b. ook een reactie neer als je wel is coke en speed hebt gemengd en wat er toen gebeurde??