Ervaring van Coke en speed

Ik had een paar lijnen speed op en het ging allemaal goed. we waren met z'n 2en wat rond aan het rijden en veel aan het lullen. op een gegeven moment kwam er nog iemand in de auto en hij had alcohol en coke op. Hij gaf die vriend van mij een lijntje coke en ik nam nog een lijntje speed. die vriend van mij die coke en speed had gemixt merkte je aan dat hij in zich zelf een beetje gek werd van zijn gedacht en hij zei: ''ik moet nou echt niet alleen zijn want dan word ik helemaal gek in mezelf, dan zou ik alleen maar tegen mezelf praten en domme dingen zeggen, JOOO!! ik ben nu al de hele tijd tegen mezelf aan het praten, nee ik word helemaal gek, we moeten hier weg!!!'' en zo begon hij een beetje gek te worden en was hij alleen nog maar bezig met zijn gedachte. toen ik even later ook een lijntje coke ophad, gebeurde bij mij precies hetzelfde. we waren alleen nog maar over onze gedachte aan het praten. ''Wat dacht jij daarbij?'' of ''Waarom dacht jij nou weer wat jij dacht?'' en zo kwamen er gesprekken waar we 5u mee doorgingen. we hadden het van onszelf door dat we zo dom aan het praten waren maar we konden er ook niet mee stoppen. we zaten vast aan 1 soort gedachten en dat waren onze gedachte! ''Hoezo denk jij nou weer dat je denkt over wat je denkt?'' zulke vragen kwamen eruit!! en dan volgde er ook weer een serieus antwoord!! 5U LANG!!

Ik zou graag willen weten of iemand dit een beetje herkent. Dit was een hele rare trip. Zet a.u.b. ook een reactie neer als je wel is coke en speed hebt gemengd en wat er toen gebeurde??

Exceptional Insight zei:
Gaat wel goed hè? Volgens mij kunnen jullie beter een paar jaartjes bij die dingen vandaan blijven.

Ik heb al een paar x coke gesnoven en ben verslaafd geweest aan speed. ik weet wat het allebei met je doet maar we hadden het gemixt, en dat had ik nog nooit gedaan.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Mathys_NRD zei:
Ik heb al een paar x coke gesnoven en ben verslaafd geweest aan speed. ik weet wat het allebei met je doet maar we hadden het gemixt, en dat had ik nog nooit gedaan.
Heb je 6 weken elke dag gesnoven om tegen iedereen te kunnen zeggen dat je verslaafd bent geweest? Je lijkt er nogal trots op namelijk. En inderdaad, als je niet met de ene drug om kan gaan is het een heel goed idee om het te combineren met de volgende.

Exceptional Insight zei:
Mathys_NRD zei:
Heb je 6 weken elke dag gesnoven om tegen iedereen te kunnen zeggen dat je verslaafd bent geweest? Je lijkt er nogal trots op namelijk. En inderdaad, als je niet met de ene drug om kan gaan is het een heel goed idee om het te combineren met de volgende.

ik ben van die verslaving af en ik weet heel goed hoe ik ermee om moet gaan. als ik dit nog nooit eerder heb gedaan hoe kan ik dan weten wat er met me gebeurd? reageer jij maar niet meer op dingen die ik zeg want uit jou komt er tog niks goeds, ik wil weten of iemand dit herkent, en ik zit niet te wachten op mensen die denken dat ik verslaafd ben geweest om dan aan iedereen te vertellen dat ik verslaafd ben geweest.

Chris Pontius zei:
Mathys_NRD zei:
Ik zou graag willen weten of iemand dit een beetje herkent.

Volgens mij heb ik zoiets soortgelijks nog wel laatst in het speedforum gelezen.
Ow, wacht...

dat klopt ja, maar ik had hier niet bij verteld dat ik hier ook coke bij op had. daarom had ik het hier neer gezet en wat beter proberen uit te leggen.

blu

Bewuste gebruiker
Joh, je snoof coke toen je al aan de pep zat en vind het gek dat je toen een beetje ging flippen?

Wie verzint het trouwens om coke te gaan snuiven als je al lekkere amfetamientjes in je neus hebt zitten :confused:

heroesss

Bewuste gebruiker
Coke en speed zijn drug met een groot risico waar je erg paranoïde of zelfs psychotisch van kan worden, dus dubbel op en de kans is er nog groter op. Geen goede combi he

Bored

Belezen gebruiker
En al die tijd rondgereden zonder ongelukken? Chapeau (y) :sunglasses: Oké dat was flauw, maar wat deden jullie sowieso in die auto? Ten eerste: Drugs + verkeer = no go.Ten tweede: Lekker thuis of bij vrienden speed/coke gebruiken is toch veel chiller dan in een auto? Or is that just me?
Conclusie: - je woont nog bij je ouders en ze mogen niet weten dat je gebruikt,
óf - je (/je vriend zijn) auto is tevens je huis.

Dit was een hele rare trip.
Voor zover ik weet kan je niet trippen op stimulanten. Met speed/coke op kan je wel: Flippen, je vriend(in) of iemand anders wippen, voor hem/haar strippen, met de auto slippen, de politie ontglippen, ergens in knippen, of een knappe serveerster tippen. Als ik zo naar dat rijtje kijk, gok ik dat je flippen bedoelde.

Wat betreft de vraag: Van genoeg coke kunnen mensen al behoorlijk paranoïde worden, doe er ook nog wat speed bij en dan gebeurt dit nog sneller. Dat is althans wat ik heb gezien bij andere mensen, zelf heb ik het nooit uitgeprobeerd.

Chris Pontius

Badass junkie
Bored zei:
Dit was een hele rare trip.
Voor zover ik weet kan je niet trippen op stimulanten. Met speed/coke op kan je wel: Flippen, je vriend(in) of iemand anders wippen, voor hem/haar strippen, met de auto slippen, de politie ontglippen, ergens in knippen, of een knappe serveerster tippen. Als ik zo naar dat rijtje kijk, gok ik dat je flippen bedoelde.
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Bovenaan