ervaringen A-pihp

Dirkdirk

DF-koning
yes genoeg verhalen gelezen tot aan zelfs IV.en maar niks gelezen nog over pluggen over ik las er toen overheen
Ik moet denken aan die zin uit trainspotting ("No thanks, I'd like to continue by injecting myself intraveneously with hard drugs now please").

En dan zakt ie in het tapijt en toen dacht ik: "hoe kunnen ze OD'en lijken alsof je naar de hemelpoort van Petrus onderweg bent voor een hemelse ontmoeting met god?

MR_CHIP

Badass junkie
ik heb eerlijk toegegeven met alles wat ik gebruik tot aan middelen die op lijst 1 van de opiumwet staat
hun antwoord : wij zijn hier om je te helpen we gaan dit dan ook niet melden eventuele politie (waar ik bang voor was ) , maar ik heb wel de flinke waarschuwing en dat (zei mevrouw plop toen ookal) dat de 24 uur van te voren clean zijn geen vrijbrief is om wekelijks tot meerdere keren in de week te gebruiken is en laat dit echt voorlopig echt de laatste keer zijn gebruik niet teveel we zien je graag levend terug

N3K0

Badass junkie
ik heb eerlijk toegegeven met alles wat ik gebruik tot aan middelen die op lijst 1 van de opiumwet staat
hun antwoord : wij zijn hier om je te helpen we gaan dit dan ook niet melden eventuele politie (waar ik bang voor was ) , maar ik heb wel de flinke waarschuwing en dat (zei mevrouw plop toen ookal) dat de 24 uur van te voren clean zijn geen vrijbrief is om wekelijks tot meerdere keren in de week te gebruiken is en laat dit echt voorlopig echt de laatste keer zijn gebruik niet teveel we zien je graag levend terug
Neem die hulp/steun asjeblieft aan. Ook van hier opt forum.

Everyone wants to see you thrive :redheart:

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Hebben ze hier ook weer 2 fluoratomen aan geplakt om het nog te kunnen verkopen? Hoe kun je dat doen met een geweten? Ach, ik heb ook domme dingen gedaan niet schijnheilig doen nu.

Gaan we weer... My god hoe vaak moet ik het nog zeggen: dat er ergens een fluor of een chloor atoom bijkomt, wil niet zeggen dat je zomaar 'fluor' of 'chloor' in zuivere vorm binnenkrijgt.

Ze passen dit ook toe in de farmacy onder andere om medicatie sneller op de plek te krijgen waar het moet zijn. Door- en door geteste medicatie.

Betekent dat dat 3-cmc of 4f-pihp gezond is? Dat zeg ik niet.

Kan je zomaar aannemen dat een stof per definitie veel ongezonder word omdat er een fluor of een chloor atoom aan vast zit: nee.

Daar is onderzoek voor nodig om dat uit te wijzen. Door te zien hoe de afbraak van die stof gaat in het menselijk lichaam.

En door....

ik vraag me af of @LucidLucy ooit pyro's geplugd heeft ?

Zeker. Op dagelijkse basis. En ik kan je vertellen, dat gaat echt mega veel zeer doen op termijn. En op een gegeven moment werkte het ook amper meer.

Ik nam a-pihp en a-php in de laatste fase van mijn gebruik op 4 manieren: vapen, pluggen, injecteren en zelfs oraal. Alle ROA's werkten steeds minder goed.

Vapen simpelweg omdat mn longen zo naar de klote waren dat ik nauwelijks lucht kreeg. Ik hapte sommige dagen echt uren achtereen naar adem als een vis op het droge.

Pluggen omdat het echt mega veel zeer deed, ik binnen 5 minuten op de plee zat en het er meteen weer uitvloog (tegen die tijd is het al ingewerkt, maar toch. Een beetje alsof je constant aan de diarree zit zegmaar)

Injecteren omdat het sowieso al lastig was en m'n aders het een voor een opgaven.

En oraal werkt eigenlijk sowieso nauwelijks. Maar ik deed het toch maar gewoon toen de rest steeds minder goed begon te werken.

Ohja, mocht je het in je hoofd halen om te gaan pluggen. Weest voorzichtig met je doseringen!!!!
Voor pluggen geld een beetje hetzelfde als injecteren. Een OD is zo gezet. En die zijn echt geen lachertje op pyro's.

MR_CHIP

Badass junkie
als dosering dacht ik omdat ik mdphp ken aan 20mg in 1ml water of moet dat 2ml zijn las ergens niet teveel water

Dirkdirk

DF-koning
Gaan we weer... My god hoe vaak moet ik het nog zeggen: dat er ergens een fluor of een chloor atoom bijkomt, wil niet zeggen dat je zomaar 'fluor' of 'chloor' in zuivere vorm binnenkrijgt.

Ze passen dit ook toe in de farmacy onder andere om medicatie sneller op de plek te krijgen waar het moet zijn. Door- en door geteste medicatie.

Je bent in een slechte bui? Helemaal oké. Eigenlijk ging het mij meer om het feit dat ze steeds die nieuwe dingen proberen erdoorheen te pushen om ons mak te krijgen.
Maar ik snap je irritatie maar bedoelde het denk ik dat
Kan je zomaar aannemen dat een stof per definitie veel ongezonder word omdat er een fluor of een chloor atoom aan vast zit: nee.
Waarom is bij 2cb dan veel sterker dan 2cc (chloor) het is een vraag aan jou hè want Wat ik leerde was dat elektronen en hun schillen vaak uitmaakte welke eigenschappen dit element had en dat broom veel zwaarder is dan fluor of chloor maar dat niet zo
Daar is onderzoek voor nodig om dat uit te wijzen. Door te zien hoe de afbraak van die stof gaat in het menselijk lichaam.

En door....
dat klopt
Bij veel stoffen zijn juist de metabolieten die het meeste kapot maken of wat het meeste verricht

ethanol?
acetaldehyde
Geef iemand Antabuse en dit stopt de afbraak waardoor iemand dood en dood ziek voelt

BelowTheFlow

Wijs gebruiker

Gaan we weer idd.

Als die angst voor een chloor-atoom zo sterk gegrond was, lag er ook geen keukenzout in de supermarkten. En bij deze chems speelt dat nog minder direct.

Wat er bij komt en waar, maakt wel degelijk uit.

Is het een goed plan om zomaar het ene hologeen door een ander halogeen te vervangen: natuurlijk niet !

Commerciële vervangers van een op een gegeven moment verboden middel zijn nooit eerste keus !

Dirkdirk

DF-koning
Maar keukenzout is een perfecte rangschikking van natrium en chloor in een kristalstructuur wat volgens mij niet het geval is bij alle chemicaliën die bijvoorbeeld een halogeen element bevatten.
elementen als zuurstof en waterstof reageren ontzettend snel en krachtig met heel veel elementen, metalen non metalen edele metalen gassen alles dus denk niet dat dat lukt haha

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Je bent in een slechte bui? Helemaal oké. Eigenlijk ging het mij meer om het feit dat ze steeds die nieuwe dingen proberen erdoorheen te pushen om ons mak te krijgen.
Maar ik snap je irritatie maar bedoelde het denk ik dat
Nouja slechte bui... Misschien dan.

Maar ik heb inmiddels al zo vaak die aanname voorbij zien komen chloor of fluor = slecht. Zeker toen 3mmc in de ban ging en 3cmc massaal werd afgekraakt.

En ik heb er al meermaals iets over gezegd op het forum. Maar een paar posts verder lijkt dat volledig niet aangekomen te zijn.

Gaat zeker niet alleen over jou hoor, maak je niet druk 😂

Laten we het er maar op houden dat dit gestapelde micro irritaties zijn die vanzelf een macro irritatie worden.

Waarom is bij 2cb dan veel sterker dan 2cc (chloor) het is een vraag aan jou hè want Wat ik leerde was dat elektronen en hun schillen vaak uitmaakte welke eigenschappen dit element had en dat broom veel zwaarder is dan fluor of chloor maar dat niet zo
Het effect veel sterker bedoel je?
Ik heb geen idee. Ik beschik over basale onderzoeksvaardigheden en wat kennis over bepaalde onderwerpen. Maar farmacologie ech chemie horen daar niet bij. Op wat zaken na dan die raakvlakken hebben met m'n werk.

dat klopt
Bij veel stoffen zijn juist de metabolieten die het meeste kapot maken of wat het meeste verricht

ethanol?
acetaldehyde
Geef iemand Antabuse en dit stopt de afbraak waardoor iemand dood en dood ziek voelt
Maar wacht... Dit stopt de afbraak? Dus ethanol blijft ethanol? Dan zou je zeggen, dat is makkelijk bezopen raken 😂

Ken er ook wel die het alsnog flikten om te drinken hoor op refusal of antabus. Je moet toch wat hè als diehard verslaafde.

Dirkdirk

DF-koning
Nouja slechte bui... Misschien dan.
Hoop dat het beter gaat spoedig, zelf zat laatst ook diep, life sometimes is a cold hearted bitch with a 14 inch strap on zei Vince Masuka dan poëtisch in Dexter. Maar ik ga weer opwaarts.
Maar ik heb inmiddels al zo vaak die aanname voorbij zien komen chloor of fluor = slecht. Zeker toen 3mmc in de ban ging en 3cmc massaal werd afgekraakt.

En ik heb er al meermaals iets over gezegd op het forum. Maar een paar posts verder lijkt dat volledig niet aangekomen te zijn.
Klopt en ik was er een van en het is waar ik geef toe het is niet oh fluor oh chloor oh broom (hoewel broom er is echt uit een potje lijkt op piss van een een obstipatie heroinejunk dat hij wilt testen op sporen van schade. Ooit gezien? Ik heb het zelfs heel kort mogen ruiken maar echt heel heel kort.
Laten we het er maar op houden dat dit gestapelde micro irritaties zijn die vanzelf een macro irritatie worden.
Herkenbaar. Ik was ook maar wat irritaties kwijt gooien over WEER die tandpasta fluoride shit die ik op mijn tanden smeer (totaal iets anders ik weet het) dat dat ook in meer en meer drugs zit. En chloor? Kijk eens hier James Bond. Q: Kijk. Chloor. Je kan er je badkamer mee reinigen, maar, je kan er ook iemands ogen mee verblinden of een walm creëeren die de vijand ziek zwak en dood kan maken als het je lukt het te mengen met reagenten. Veel succes op je missie ☝️
Het effect veel sterker bedoel je?
Ik heb geen idee. Ik beschik over basale onderzoeksvaardigheden en wat kennis over bepaalde onderwerpen. Maar farmacologie ech chemie horen daar niet bij. Op wat zaken na dan die raakvlakken hebben met m'n werk.
2cb kan echt erg diep en zwaar bodyload heavy en mind fuckery zijn maar chloor phenethylamines én chloor amfetamines (die tweede wel heel stimulerend en lang) maar 2c-c is echt heel erg mild vind ik of ik moet ecut hoog gaan maar mij hebben ze nog niet op weten te staan om het te halen.
Ken er ook wel die het alsnog flikten om te drinken hoor op refusal of antabus. Je moet toch wat hè als diehard verslaafde.
Ik geloof je hoor maar als je echt genoeg dosering disulfram neemt en je drinkt ook al is het miniem dan voel je werkelijk waar alsof je dood aan het gaan bent tenzij ze ENORME zeldzame afwijkende werking katalysators enzymen proteïnes en genen hebt maar dat zou mijn geluk weer zijn als alcoholist. En ik wilde liever doodgaan door een relatief pijnlijke dood dan onvermogen om mijnbouw en geest te kunnen afleiden en verdoven van mijn eigen mislukkende en gefaalde leven (wat het natuurlijk in stand hield maar toch), ik heb dingen gezien die niet mals waren, niet als twee hot jawbreakers vroeger op mijn vierde toen ik jankte na twee minuten in de pittige snaak
Dus ethanol blijft ethanol?
Neenee, haha, eigenlijk moet je het lichaam zien als een fabriek, as you know ofc, waar allemaal dingen worden verbeterd en veranderd zoals serotonine komt uit tryptophan ofzo of 5 hydroxy tryptophan enzo maar soms doet het personeel een dutje (antabuse aka disulfram) en dan verneukt iemand iets want ik dacht dacht eerst dus letterlijk alles in as goes out en steeds word verwerkt met de stoffen eruit gezeefd die je nodig hebt. Maar… Als dat zo was poep ik mijn xtc door, was ik het af en ga ik lekker afteren erna, ik kan gierig zijn maar je eigen verteerde pil nog een keer op strak staan is pas een hippie flip

Nee het medicijn verstoort groter deels acetyldehydohydrogenase, het enzym complex en het proces dus dat alcohol verbreekt tot ik dacht echt eerst ongevaarlijke zuren of zouten ofzoiets maar ook dat de giftige stof acetyldehyde en formaldehyde (even denken nu) die ook ontstaan en je katers geven na het drinken of bijvoorbeeld ziekte gevoelens geven. De acetaldehyde (wat een sappig woord is het ook) blijft weken Max nog in het lichaam aanwezig.

leuk dat je zo veel weet en sorry voor dit hele verhaal just gets me going wanneer anderen over stoffen scheikunde farmacologie elementaire chemie bio chemie analytische chemie en zelf ervaring hebben met gebruik en er open over zijn I just love it

laten we het voortaan hebben over wat zorgen die toevoegingen nou voor wat er met een drug gebeurt en is er een of meerdere dingen die NO GO ZONES zijn (dacht dat iodine bad was die zie je vrijwel nooit, ja 2ci) zeker vanwege Israël en alle conflicten moet de joden koek weg nu ook jood of di-jood of jodide terwijl ik denk Dirkjanium

tot halogeen 👋 🧪🔥

waarom zijn er geen scheikunde fora behalve looney tunes jungle blue light Reddit en psychonautwiki

Laatst bewerkt:

Dirkdirk

DF-koning
Over 278 jaar: Nobelprijs voor de ontdekker van de UnterDerFlow Kraften !

Just kidding way behind my grave.
Ik snap de grap niet en ik voel me zo dom en in de weg. Als hij kon zou de zon de hele dag mijn lichaam in de donkere schaduw zetten. Daar zitten de mensen die leven van moeders en kinderen met zakken wit brood om ons als eendjes te voeren,
Sorry off-topic ja veel ervaring met a-pihp. Altijd snuiven, vapen kan ik niet. Eén keer gloeiende damp in mijn slokdarm gezogen geen idee hoe dat deed enorm pijn maar dat was apvp of flakka

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Ik snap de grap niet

Dan was het een slechte grap, helaas.
Was wel een beetje mijn bedoeling om lichtelijk off-topic te gaan. Juist omdat er minder gevaarlijke alternatieven zijn.

Als de zon jouw lichaam in een donkere schaduw zet ???
Dan is dat maar hooguit de helft van jouw lichaam.
De andere helft staat in de volle zon (wel smeren factor 50) en zorgt voor de benodigde schaduw aan de andere kant !

Dirkdirk

DF-koning
Dan was het een slechte grap, helaas.
Was wel een beetje mijn bedoeling om lichtelijk off-topic te gaan. Juist omdat er minder gevaarlijke alternatieven zijn.
Slechte grappen kunnen alleen maar beter worden he. Anders zijn het slechts woorden. Maar humor én een poging daartoe is altijd welkom hier.
Als de zon jouw lichaam in een donkere schaduw zet ???
Dan is dat maar hooguit de helft van jouw lichaam.
De andere helft staat in de volle zon (wel smeren factor 50) en zorgt voor de benodigde schaduw aan de andere kant !
Waarom de helft? De zon schijnt niet op mij dat was het punt. Ik weerkaats licht.

Srsly. Vroeger haatte ik gesmeerd worden met crème maar ik heb slechte huid dus verbrand snel. Mijn moeder gaf het op. Toen was mij nickname geboren op de camping.

De vlaggenmast.

ik was 4 en ik heb asperger.

Wil ik echt normaal onverbrand zee en strand bestormen in midden zomer in landen rond de evenaar dan kan ik dat alleen in een ridder harnas. Ik lijk niet ziek maar witte kleding is mijn net te licht zodat ik lijk alsof ik naakt ben.

Goed. A-pihp. Hoe word jij meestal gepihpt? Ik heb serieus vaak overwogen om vroeger naar de hoeren te gaan onder invloed maar denk dat ik mijn geld zou verspillen aan te ruige impulsieve seks want dan wil je meer en meer en meer en ze zitttn zaten ongeveer 10 minuten van mijn huis toen 😒

Neo-Shulginist

Badass junkie
A-pihp kan je snuiven. Erg verslavend en niet de moeite waard. Ook zeer schadelijk door de lange koolstofketen en de pyrodine ring (@Neo-Shulginist tam tam ik trommel je op is die ring en die langere keten de oorzaak van extra nevenschade itt pharmaceutical grade a laboratorium schone amfetamine? Of is dat gokken tot je neus verstopt zit?)
Volgens mij kun je dat niet zo algemeen stellen. Het hangt heel erg af van het afbraakproces en welke metabolieten daarbij ontstaan.

_shikantaza

Badass junkie
Ze zijn veel te lief voor je. Wat ga je anders doen om het de laatste keer te laten zijn?

Dirkdirk

DF-koning
Ze zijn veel te lief voor je. Wat ga je anders doen om het de laatste keer te laten zijn?
Vertel! Leerzaam!
Ik kan een paar voorzetjes geven. 🤏🏻

nee grapperij 😜

fuck nucleaire oorlog virussen of artificial intelligence, onze ondergang worden organofosforverbindingen zoals VX en Sarin. Als je ook maar in de buurt van dat spul komt bestel maar vast bloemen voor je crematie of begrafenis.

maar blijf af van deze pip drug het is troep gewoon ophouden ermee

Dirkdirk

DF-koning
Volgens mij kun je dat niet zo algemeen stellen. Het hangt heel erg af van het afbraakproces en welke metabolieten daarbij ontstaan.
Doet me denken aan een citaat van Camus, een zin erin is (als hij iemand vraagt naar de opbouw en het gedrag van de stoffen en elementen) dan realiseert hij zich dat het vragen van vragen meer en meer vragen geeft en dan zegt hij: “you present to me a world as if an image but i now realize you’ve been reduced to poetry. I’ll never know”.

Wat niet zegt dat we moeten blijven onderzoeken.

Dirkdirk

DF-koning
Wacht al op het trip rapport.
Het blokkeert acetylcholine een neurotransmitter dat zorgt voor de skeletspieren en hun activatie en het enzym en katalysatoren dat het proces verzorgen, genaamd acetylcholinesterase wat enorme potente snelle en dodelijke deactivatie van de ademhaling en hartslag veroorzaakt bij inname. Dood treed op bij opname zelfs door de huid en is lastig te bestrijden, en is dodelijk na seconden tot minuten.

Lekker spul hoor.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Hoop dat het beter gaat spoedig, zelf zat laatst ook diep, life sometimes is a cold hearted bitch with a 14 inch strap on zei Vince Masuka dan poëtisch in Dexter. Maar ik ga weer opwaarts.

Het gaat met mij over het algemeen erg goed hoor! Op wat momenten na dan dat ik soms in m'n HALT terecht kom. Maargoed, dat duurt hooguit één of twee uurtjes.

Blij om te horen dat jij ook weer aan de beterende hand bent!

tbh nog geen idee nog niet over nagedacht het is dan ook morgenavond pas

'Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.'

Als ik zo vrij mag zijn om mijn kritische kijk erop te geven. In herstel zijn drie punten heel erg belangrijk, dat zijn eerlijkheid, openheid van geest en bereidwillig.

Die eerlijkheid die zit er volgens mij voor een groot deel wel. Voor zover wij hier vanaf afstand kunnen zien.

Die bereidwilligheid die is er met vlagen wel en op bepaalde punten minder. En ik krijg het idee dat die te maken hebben met het volgende:

Openheid van geest: het vermogen om jezelf open te stellen voor nieuwe ideeën en suggesties die soms dus keihard botsen met je eigen ideeën, cultuur en je omgeving.

M.a.w. luisteren naar de suggesties van anderen. Die misschien eerst eens een tijdje uitproberen voordat het wordt afgeschreven als moeilijk, niet voor mij, etc.

Regelmatig zie ik weleens suggesties van mensen voorbijkomen waar je dan vaak een tegenantwoord op hebt. Logisch, want ze botsen met jouw eigen ideeën en kijk op zaken.
En het kan lang duren voor deze suggesties binnen komen en je er iets mee doet. Maar als je het dan doet, blijkt het ineens wèl te werken.

Denk bijvoorbeeld aan het meer open delen met mensen in je omgeving. Je hebt die suggestie best een tijdje afgehouden, maar toen je dan eenmaal ècht begon te doen, ging het een tijdje serieus beter.

@dupont geeft hier eigenlijk indirect al de suggestie om na te denken over wat je voortaan anders gaat doen om niet weer in hetzelfde patroon te belanden.

Mijn suggestie zou zijn: luister goed naar suggesties die worden gegeven door mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt en er uiteindelijk beter uit zijn gekomen. Schrijf de suggesties niet direct af, maar ga er eens één of enkele dagen over nadenken hoe je die kan toepassen. En liefst, probeer het ook eens een paar keer toe te passen en zie wat de uitkomst is. Als je iets een tijdje hebt geprobeerd en het werkt niet, dan kan je het nog altijd bestempelen als: 'niet voor mij'.

Op die manier buig je beren op de weg hopelijk om tot kansen. Kansen om er beter uit te komen.

We hebben het beste met je voor kerel! ♥️

En please... Plug die shit nou niet 😥

MR_CHIP

Badass junkie
ik denk dat ik na gebruikt hier op terug zal komen /kijken met pijn in mijn hart met waarom ik dit mezelf aan doe
ik waardeer jullie kritische kijk/woorden wel weet dat al klinken ze voor mij soms hard/pijnelijk

one last time hope my body doenst give up on me , living on the edge ,total system failure is imminent

Dirkdirk

DF-koning
Het gaat met mij over het algemeen erg goed hoor! Op wat momenten na dan dat ik soms in m'n HALT terecht kom. Maargoed, dat duurt hooguit één of twee uurtjes.
Goed om te horen, je hebt het zelf een acronym gegeven, this guy means no BS (ik kan het ook)
Blij om te horen dat jij ook weer aan de beterende hand bent!
Ik heb wel geleden hoor, hele domme dingen gedaan maar ook narigheid meegemaakt. binnenkort rouw bijeenkomst nabestaanden zelfmoordenaars (raar woord) want het is nooit en kan onmogelijk ooit een misdaad zijn of worden dit verder pak ik dit jaar rust en ben ik soort boer en tuinman bij een oud klooster boerderij achtig voor mensen die problemen ervaren en ik kan niet anders zeggen dan ander levends genezen geneest je zelf automatisch ook.
Als je iets een tijdje hebt geprobeerd en het werkt niet, dan kan je het nog altijd bestempelen als: 'niet voor mij'.
Het ligt aan de persoon en de situatie maar in gevallen als “niet voor mij” handelen we veel vaker vanuit ons instinctieve oerbrein en maken we geen verstandige beslissingen. Dat is de reden dat zoveel mensen verslaafd raken. Omdat HET MIDDEL ze heeft misleid en niet omdat zelf in het eerste geval dom en inzichtloos waren. Ik zou het gewoon niet doen want er is geen meerwaarde en je wilt meer en meer en meer omdat je DENKT dat je dat zelf beslist maar dat heb je pas door als het te laat is en dan zeg je “niet voor mij, maar ik ben nog heel en zonder kleerscheuren hier wedergekeerd dus nog eentje het is niet zo erg als ik dacht”, maar als het het niet waard is doe het niet.

Van bijvoorbeeld ket of iets dergelijks wat een bijzondere ervaring kan geven zou ik oprecht lastig tot een antwoord komen omdat ik dat zelf ook bijna tot verslaving heb opgestofzuigt dus het kan met alle drugs
Plug die shit nou niet
IMG_8986.jpeg

“achteruitgang is geen ingang! Hè! Voor instappen, achter uitstappen!”

LucidLucy

Verslaafde in herstel
dit verder pak ik dit jaar rust en ben ik soort boer en tuinman bij een oud klooster boerderij achtig voor mensen die problemen ervaren en ik kan niet anders zeggen dan ander levends genezen geneest je zelf automatisch ook.
Dat is zeker zo! Het geeft toch een bepaalde voldoening en zingeving en laat zien dat je waardig bij kan dragen aan de levens van anderen. Wat is er nou mooier dan dat?

Het ligt aan de persoon en de situatie maar in gevallen als “niet voor mij” handelen we veel vaker vanuit ons instinctieve oerbrein en maken we geen verstandige beslissingen. Dat is de reden dat zoveel mensen verslaafd raken. Omdat HET MIDDEL ze heeft misleid en niet omdat zelf in het eerste geval dom en inzichtloos waren. Ik zou het gewoon niet doen want er is geen meerwaarde en je wilt meer en meer en meer omdat je DENKT dat je dat zelf beslist maar dat heb je pas door als het te laat is en dan zeg je “niet voor mij, maar ik ben nog heel en zonder kleerscheuren hier wedergekeerd dus nog eentje het is niet zo erg als ik dacht”, maar als het het niet waard is doe het niet.
Het gaat niet zozeer om gebruiken an sich, maar om het uitproberen van nieuwe dingen.

Verslaafden staan er toch een beetje om bekend dat ze een sterke eigen wil hebben en ervan overtuigd zijn dat ze zelf wel kunnen bepalen wat goed voor ze is. Maarja, als dat echt zo zou zijn, zouden we niet zo in de shit belanden toch?

Alleen al het openstellen voor nieuwe ideeën, nieuwe gewoontes, etc en die ook echt uitproberen maakt een wereld van verschil. Anders blijven we keer op keer hetzelfde proberen. En laat dan nou net ook keer op keer dezelfde uitkomst daarop volgen: insanity.

Van bijvoorbeeld ket of iets dergelijks wat een bijzondere ervaring kan geven zou ik oprecht lastig tot een antwoord komen omdat ik dat zelf ook bijna tot verslaving heb opgestofzuigt dus het kan met alle drugs
Tja mijn visie staat ook compleet los van de middelen hè. Ik zie verslaving als een ziekte in mijn denken.

"My problem is not my drinking, my problem is my thinking"

En als dit echt zo is, is het slechts een kwestie van tijd voor het met een ander middel ook uit de hand loopt :shrugman:
Zelfde (foutieve) denkwijze, maar een ander middel; levert nog steeds problemen op imo.

Bekijk bijlage 55259

“achteruitgang is geen ingang! Hè! Voor instappen, achter uitstappen!”

Ach, misschien een betere ingang dan de neus, je spier of je aders...
Longen zijn dan misschien een normale ingang, maar zoals die van mij eraan toe waren... Dat kan ook niet de bedoeling zijn.

Als we het zo gaan bekijken is oraal de enige 'correcte' manier en zouden alleen vrouwen een 'correcte' tweede ingang hebben.

Dirkdirk

DF-koning
"My problem is not my drinking, my problem is my thinking"
Met sommige drugs vind ik ook dat het probleem er altijd al was. Unpopular opinion: al drinkers have the disease. Als in, om vrij van alcoholisme te zijn, moet ik geloven dat het middel de oorzaak is en dat het geen voordelen heeft en bij alcohol geloof ik dus echt dat dat zo is, maar ik zeg dit nooit in gezelschappen omdat het voor een ander niet uitmaakt want hij of zij is niet verslaafd. Maar ik moet zegmaar voor mezelf bewijzen dat ik niet schuldig ben maar slechts de vlieg in de nectar plant. Ik wist niet beter, TOT nu maar als ik mezelf nu vertel dat ik best kan drinken dan werkt de methode nket meer. Zelfde met blowen, dat is leuk tot je elke dag stoned bent. En roken, never nooit niet want de mantra staat stevig als een huis: smokers need to feed that nicotine craving at certain points in their lives for eternity. I don’t.

En ketamine heb ik tot rollebollend toe gedaan en besefte: de wereld wordt eenvoudiger omdat je zelf minder capabel bent. DAT is de truuk. Maar ik ging het doen om het te vasthouden en dan besef je dat je er nooit aankomt, je grijpt net mis. Daarom KUNNEN dissos ontzettend verslavend zijn als je niet weet dat het gewoon een moment is en niet een verbetering van het nu. Een reis, naar een onbekende stemming die ongevaarlijk is maar wel nieuw is onvoorspelbaar.
En als dit echt zo is, is het slechts een kwestie van tijd voor het met een ander middel ook uit de hand loopt :shrugman:
Zelfde (foutieve) denkwijze, maar een ander middel; levert nog steeds problemen op imo.
Ja dit vind ik dus met veel middelen zo, alle middelen die niet recreatief maar om te dempen of te verzachten (behalve bij nood operaties etc) dus alcohol GHB benzos heroïne en wiet is dat misschien niet meteen maar wordt sneller loom suf en nietsnutten de hele dag, wat blowen leuk maak en dat is ook het enige is dat je even uit je comfortzone stapt en buiten je wereldje treed maar als dit je normale wereld gaat worden dan worden de leuke effecten (lachkicks, filosofisch, fantasierijk, melig, energiek, tegenovergestelde van wat het eerst deed. Zo was het bij mij. Tot ik van me 14 tot 18 glazig voor me uitstaarde en mezelf niet meer ontwikkelde.
Ach, misschien een betere ingang dan de neus, je spier of je aders...
Longen zijn dan misschien een normale ingang, maar zoals die van mij eraan toe waren... Dat kan ook niet de bedoeling zijn.

Als we het zo gaan bekijken is oraal de enige 'correcte' manier en zouden alleen vrouwen een 'correcte' tweede ingang hebben.
De maag is HET orgaan voor opname, daarna de longen, de anus betwijfel ik hoewel het heel goed werkt maar dat doet ook intraveneuze manier en die is zeker weten abnormaal. Disagree about the gleuf though. Ik eer haar en respecteer haar maar zou nooit een vrouw tijdens het eten een paracetamol onder de tafel toedienen. Het voelt… respectloos? Niet als in met je kont haha gay kinderachtig maar de vagina, het heilige waar leven uit komt, idk voelt weird maar dat komt omdat ik er ongemakkelijk van word.

Bovenaan