Ik wil graag in contact komen met mensen die cocaine roken in een pijp of op folie op een glas. (in mijn geval) ben geen junk, maar wordt wel constant gegrepen door deze drugs...ik heb veel gelezen hier op de site over constant weer nr's van dealers weggooien en toch nog behoefte hebben...Ik wil graag met mensen in gesprek komen die hier ook moeite mee hebben...ik ben hier niet om deze drugs aan te moedigen maar wie weet kunnen we bepaalde dingen delen waardoor de realiteit weer onder ogen gezien wordt, want dat is het probleem...Je bent de realiteit uit het oog verloren...je verwaarloosd naaste..zoals familie en vrienden en daarnaast Jezelf nog veel en veel meer...ik ben een regelmatige gebruiker....en zie me zelf meer als iemand die zo nu en dan in een flow leeft. Het is een vraagstuk mensen...net als dat je een boek openslaat en gegrepen word door de inleiding...ALLEEN dit boek raakt nooit uit ! Dat is het probleem...Er komen vragen op je af, die je welliswaar beantwoord wil hebben waardoor je blijft experimenteren met cocaine...deze vragen worden niet beantwoord ! zodra de uitwerking toetreed dan komen de antwoorden...sommige zullen me begrijpen ! Daarnaast dacht je veel vrienden te hebben en het tegendeel zal dit uitwijzen...je verwacht hulp van echte vrienden...maar sorry jongens....niemand kan je hier bij helpen, naar mijn mening zelfs geen praatgroepjes bij een afkickcentrum...kan dit verkeerd hebben,,,wat ik hier vaker heb gelezen: De wil om te stoppen ligt BIJ JEZELF ! en dat is waar ! Ik ben hier om mezelf te helpen maar ook andere die mijn verhaal serieus willen nemen en gezamelijk ervaringen te delen om tegen deze drugs of (vorm van het gebruik van coke) te bevechten ! En deze gezamelijk te OVERWINNEN
GROETJES PSCYH ([email protected])
GROETJES PSCYH ([email protected])