Ervaringen delen gezien Crack/Base ?

PSYCH

Newbie
Ik wil graag in contact komen met mensen die cocaine roken in een pijp of op folie op een glas. (in mijn geval) ben geen junk, maar wordt wel constant gegrepen door deze drugs...ik heb veel gelezen hier op de site over constant weer nr's van dealers weggooien en toch nog behoefte hebben...Ik wil graag met mensen in gesprek komen die hier ook moeite mee hebben...ik ben hier niet om deze drugs aan te moedigen maar wie weet kunnen we bepaalde dingen delen waardoor de realiteit weer onder ogen gezien wordt, want dat is het probleem...Je bent de realiteit uit het oog verloren...je verwaarloosd naaste..zoals familie en vrienden en daarnaast Jezelf nog veel en veel meer...ik ben een regelmatige gebruiker....en zie me zelf meer als iemand die zo nu en dan in een flow leeft. Het is een vraagstuk mensen...net als dat je een boek openslaat en gegrepen word door de inleiding...ALLEEN dit boek raakt nooit uit ! Dat is het probleem...Er komen vragen op je af, die je welliswaar beantwoord wil hebben waardoor je blijft experimenteren met cocaine...deze vragen worden niet beantwoord ! zodra de uitwerking toetreed dan komen de antwoorden...sommige zullen me begrijpen ! Daarnaast dacht je veel vrienden te hebben en het tegendeel zal dit uitwijzen...je verwacht hulp van echte vrienden...maar sorry jongens....niemand kan je hier bij helpen, naar mijn mening zelfs geen praatgroepjes bij een afkickcentrum...kan dit verkeerd hebben,,,wat ik hier vaker heb gelezen: De wil om te stoppen ligt BIJ JEZELF ! en dat is waar ! Ik ben hier om mezelf te helpen maar ook andere die mijn verhaal serieus willen nemen en gezamelijk ervaringen te delen om tegen deze drugs of (vorm van het gebruik van coke) te bevechten ! En deze gezamelijk te OVERWINNEN

GROETJES PSCYH ([email protected])

cocaientje

Experimenterende gebruiker
ik herken heel veel dingen die je geschreven hebt, Je raakt raakt steeds meer op jezelf gericht, Omdat je geen zin hebt om te lullen met andere mensen.
Als alle ellende is uitegwerkt , zolanfg je maar daargaat dan gaaat het wel maar als het uitgewerkt is ....... FLIP JE en heb je geen zin meer om te praten en andere mensen interesseren je niet meet. Je hebt het al druk genoeg met jezelf

angie123

Bewuste gebruiker
Tja de eertste pijp blijft het lekkerst, daarna ga je door omdat het toch op moet!!! Na de laatste sweer je dat je er nu helemaal klaar mee bent en na een dag (of twee) gaat het weer knagen en doe je het toch weer. Niet te vaak maar toch............

Kim

Wijs gebruiker
Ja je word wakker en een erg sterke drang naar een pijpje
dus dan rook je er ff een
daarna is het vooral inderdaad moeten en dan gaat er 2 a 3 gram door heen dan is het op (ik heb ook nog dan zo iets van er is meer ik base dat ook op) ga je slapen en dan begint t weer van vooraf aan

soms ga je een nacht door maar das wat anders
dus tja ik ben eigelijk bezig de hele dag met scoren en me eigen ontwenings verschijnselen op te herlderen

elgeoffio

Als ik zo verhalen zie van mensen die 2g per dag gebruiken.
Stel nu je betaald 100 E voor 2 gram.
100x 30= 3000 E

Hoe kom je nu aan dat geld? Hebben jullie een goede job of
rijke ouders/partner.
K snap niet hoe ze het doen.
K heb al moeite om 2g per week te betalen.

K ben toch zo arm :beer:

jaja

Bewuste gebruiker
elgeoffio zei:
Stel nu je betaald 100 E voor 2 gram.
100x 30= 3000 E

K ben toch zo arm :beer:

Als jij veel mensen kent die ook 100 Euro willen betalen voor 2 gram, kun je daar snel verandering in brengen.

elgeoffio

Hier bij ons dok je 60 E neer als je beetje kwaliteit wilt.
En dan is de kwaliteit nog niet zo bijzonder.

elgeoffio

Niet elke stad heeft goed spul.
Wij moeten hier 2u rijden als we goed spul willen voor
een goede prijs.
In antwerpen.

Als je goede kwaliteit wilt, en een gram. Dan betaal je je blauw hier :(

basen is ellendig, ben al 14jaar aan het blowen en af en toe wat sterkers, ben er psychisch niet echt beter van geworden. Nu ben ik 3/4 jaar verslaafd aan crack. Paar weekjes dagelijks gebruikt, enorme schulden gemaakt, en nu een tijdje stabiel op 1x per week. Voordeel is wel dat ik niet meer blow doordeweeks omdat ik daar geen geld voor heb, nadeel is dat ik nogal aan het verwaarlozen was, incasso buro's op mn kop kreeg, criminele mensen over de vloer kreeg. Ik ga hier ook niet zo snel van af komen ben ik bang..

skunky

Newbie
hallo ik ben eigelijk nieuw op dit forum, heb zelf wel een probleem met basen, blijf dikwijls een nacht doorgaan, dan werken, thuis komen en opnieuw, ik zie er eigelijk geen einde meer in, zelfs afkickcentrum helpt niet echt, mss dat het helpt om er met andere mensen over te praten, heb er geen gedacht van, groeten uit belgie

Miriam

Bewuste gebruiker
angie123 zei:
Tja de eertste pijp blijft het lekkerst, daarna ga je door omdat het toch op moet!!! Na de laatste sweer je dat je er nu helemaal klaar mee bent en na een dag (of twee) gaat het weer knagen en doe je het toch weer. Niet te vaak maar toch............

Ik ken het probleem

Bovenaan