Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ervaringen met 2c-e, DON, DOC,Desoxypipradrol,4-FMP???
Hahaha, eerst een topic over websites/bedrijven waar je legaal deze stoffen kunt bemachtigen, en vervolgens een topic waarin je er vragen over stelt. Ben ik stoned of is dit echt grappig?
Nee tis gewoon. Opeens krijg ik een lijste van nieuwe stofjes te zien die me eerst een heeeel ver van men bed show lijken, en waar ik dus niet meteen over ga opzoeken.
En dan opeens....Ja dan wil ik er gewoon vanalles over weten. En het zijn herexames bijna, dan hoe ik me met vanalles bezig
4-FMP is interessant. De rest ben ik niet mee bekend. 4-FMP is een amphetamine die vrij lang actief is (6 - 8 uur), ik vond het effect vergelijkend met methylone.
4-FMP is interessant. De rest ben ik niet mee bekend. 4-FMP is een amphetamine die vrij lang actief is (6 - 8 uur), ik vond het effect vergelijkend met methylone.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.