Ervaringen met 2c-e, DON, DOC,Desoxypipradrol,4-FMP???

Hahaha, eerst een topic over websites/bedrijven waar je legaal deze stoffen kunt bemachtigen, en vervolgens een topic waarin je er vragen over stelt. Ben ik stoned of is dit echt grappig? :stoned:

Nee tis gewoon. Opeens krijg ik een lijste van nieuwe stofjes te zien die me eerst een heeeel ver van men bed show lijken, en waar ik dus niet meteen over ga opzoeken.

En dan opeens....Ja dan wil ik er gewoon vanalles over weten. En het zijn herexames bijna, dan hoe ik me met vanalles bezig :D

4-FMP is interessant. De rest ben ik niet mee bekend. 4-FMP is een amphetamine die vrij lang actief is (6 - 8 uur), ik vond het effect vergelijkend met methylone.

Hmmm leuk om te horen. Wel jammer dat het duurder is, maarja werkt dan wel weer veel langer dusja:d

Bal0n zei:
4-FMP is interessant. De rest ben ik niet mee bekend. 4-FMP is een amphetamine die vrij lang actief is (6 - 8 uur), ik vond het effect vergelijkend met methylone.

dat vindt ik nou net vreemd. Methylone werkt toch vooral op je serotonine en amphetamines veel meer op het dopamine systeem.

Terug
Bovenaan