Peppi en Coki zei:
Een klein vraagje, als je bijvoorbeeld naar een feest/festival zou gaan, wat zou dan beter zijn om het festival mee uit te houden: BK-2C-B of LSD (analogen). Beide duren vrij lang, wat wel wenselijk is op een festival, maar zoals Jmths aangeeft zou je van BK-2C-B op een gegeven moment hoofdpijn krijgen en bij LSD heb ik dat nog niet gehoord
Hangt voor mijn gevoel heel erg van het soort festival af, als het een festival is waar psychedelica wat minder de standaard is is BK-2C-B wellicht een betere optie omdat deze een stuk helderder is en minder overweldigend.
LSD op een (druk) festival kun je lijkt me ook wel wat hoofdpijn van krijgen achteraf. LSD (analogen) geven nog wel eens vervelende spierspanning/krampen achteraf voor sommige mensen. Het verschilt nogal per persoon hoe deze er op reageert, gewoon gaan met hetgeen waar je je het meest comfortabel bij voelt. Meestal hebben positieve of negatieve associaties ook wel een sterke uitwerking op hoe een tripje uit pakt, zo wordt bijvoorbeeld XTC door veel mensen anders ervaren dan MDMA ondanks dat MDMA het actieve bestandsdeel van XTC is.
Zoals ik al aan gaf heeft voor mij DOC op een festival de voorkeur, als het echter een goed hippie festival is in de bossen zou ik wellicht eerder naar LSD (analoog) leunen omdat het dan minder uit maakt of ik waus over kom of niet.
Gebruik je er dan nog wat anders naast bij de DOC? Jointje of keta of speed? Weet ik veel haha gewoon benieuwd.
Phenibut in combinatie met 'psychedelische phenylethylamines' is extreem euforisch, iets minder trippy maar ook zeker leuk. MXE dus wel gecombineerd met DOC, erg chaotisch maar kan ook erg leuk wezen (ik gok dat het met ketamine ongeveer hetzelfde zal werken), ook wel gecombineerd met wat 2C-B om de soortgelijke effecten wat te versterken.
Wiet heb ik vrijwel nooit voor handen omdat het niet zo lang houdbaar is en het in België voor mij teveel moeite is om er aan te komen, beetje hasj vind ik echter meestal wel prettig bij psychedelica.
Amfetamine of andere stimulant combinatie heb ik nooit behoefte aan gehad omdat DOC al aardig 'dopageen'/actief aanvoelt.
Het plan is om DOC in de toekomst nog eens te combineren met 3MeO-PCP.