Ervaringen met "mobiele smartshop" :S

yoyoyo

Newbie
Hallo allemaal,

ik heb een tijdje geleden een mail adres kunnen bemachtigen van een zogeheette "mobile-smartshop" die opereert in NL-BE. Dit adres kreeg ik echter heel makkelijk, en ook het aanbod is redelijk groot, tegen normale prijzen (geloof ik... 5 xtc voor 20, 50 lsd-trips voor 25?).
Ze verkopen ook legale spulletjes (happy caps en andere shizzle), uiteraard ben ik alleen daar in geinteresseerd, niet in de illegale hap... :smoke:

Nou vroeg ik me af: heeft iemand ook toevallig ervaring met deze "mobile-smartshop" en zo ja, zijn ze een beetje betrouwbaar? Ik vind het maar een beetje vreemd dat je gewoon via mail kan bestellen en afhalen...
Niet dat ik staks bij een afspraak aankom en dat ik beroofd wordt of dat de coppers klaar staan... :P

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Later.

yoyoyo

Newbie
Het feit dat ze ook coke, crack, heroine, 2cb, barbituraten, benzo's en paddo's verkopen maakt het niet waarschijnlijker zeker? :rolleyes:

Sorry, ben totaal onbekend met dit soort dingen... :P

3970

Wijs gebruiker
Ik zou zeggen bestel gewoon een paar pilletjes, en je weet het...gewoon, voor de fun :wink:

Angramar Temenos

Badass junkie
Voor 3 pillen of zo krijg je geen problemen, hoogstens een boete (1%), meestal worden ze gewoon afgepakt, is geen dealhoeveelheid.

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Voor 3 pillen of zo krijg je geen problemen, hoogstens een boete (1%), meestal worden ze gewoon afgepakt, is geen dealhoeveelheid.

Ligt eraan waar.
En als je het koopt is het geen bezit maar handel dus dan heb je sowieso een probleem.

Angramar Temenos

Badass junkie
Het is handel voor de verkoper, volgens mij is het kopen van gebruikshoeveelheden (net als het bezitten van gebruikshoeveelheden) gedoogt. Volgens mij is kopen zelf zelfs legaal: In de opiumwet staat:

* A. binnen of buiten het grondgebied van Nederland te brengen (smokkelen);
* B. te telen, te bereiden, te verwerken, te verkopen, af te leveren, te verstrekken of te vervoeren; (Dealen)
* C. aanwezig te hebben (het bezit);
* D. te vervaardigen. (Drugslabje hebben).

Het in ontvangst nemen, verstrekt te krijgen of te kopen staat er niet tussen. Zal dus wel onder bezit vallen.

yoyoyo

Newbie
hmm... misschien moet ik dan toch kijken of ik een paar pilletjes kan regelen, en als dat wat is, dan horen jullie het nog wel. :wink:

Bedankt voor de reacties!

Soma

Bewuste gebruiker
Mobile smartshop? Je hebt gewoon een e-mailadres van een drugsdealer gekregen, lol.

En 50 trips voor 25 euro? Hahaha!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Maybe its true. In Zutphen en Nijmegen heb je ook een wiet taxi, en die hebben daar ook geen toestemming voor. Er zullen nog wel meer van dit soort dingen zijn. Meestal een mail adress of een telefoon nummer wat van gebruiker naar gebruiker gaat tot het in de verkeerde handen komt en dan is het afgelopen.

yoyoyo

Newbie
Ze mailen niet meer terug, helaas... (misschien hebben ze dit topic gezien? XD )
Nou zullen we het nooit weten!

Bovenaan