1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ervaringen met verschillende soorten Drugs

Discussie in 'Drugs' gestart door Menno, 16 jul 2018.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Menno

Menno Newbie

Ik vraag me altijd al af wat andere mensen voelen van drugs en of het lijkt op mijn ervaring.
    Zelf ben ik begonnen met wiet en dat vond ik vanaf de eerste keer al helemaal geweldig, ongeveer een jaar daarna had ik voor het eerst speed gesnoven, ik voelde daar de eerste paar keer niet echt iets van en nu nog steeds vind ik het echt geen bijzondere ervaring. Ik voel me van speed opzich wel relaxed maar ook gespannen met meer energie en zin om dingen te doen, nooit echt had ik het gevoel dat ik er echt hard van ging behalve een keer maar toen had ik heel veel gesnoven en ik vind het niet normaal om elke keer zoveel te gebruiken voor ik er echt iets van merk.
    Daarna had ik coke geprobeerd maar dat vind ik echt waardeloos ik vind het gevoel dat je ervan in je tanden krijgt wel grappig maar veel meer als dat merk ik er niet van behalve een soort heldere "roes".
    Mijn vilgende drugs was XTC wat ik toendertijds op mijn werk had gebruikt (gekregen van een collega) ik vind het de eerste keer echt geweldig ik voelde mijn hele lichaam bonzen en ik zag de wereld vanuit een soort bubbel, mijn 2e keer XTC was een van mijn beste ervaringen: ik voelde me geestelijk en lichamelijk in harmonie, ik voelde me helemaal gelukkig en vol met energie ik rende harder als ooit en voelde geen pijn(op heel veel manieren uitgetest) en de werking was toen ook het langst van 1 pilletje.
    Daarna had ik ketamine geprobeerd van een klasgenoot gekregen en dat hadden we samen op Rotterdam Centraal in de fotohokjes opgesnoven, toen ik daarna in de trein zat krijg de wereld een soort visoog effect en lopen voelde grappig. Ik weet nog dat ik de hele tijd op en neer naar de wc liep gewoon om dat grappige gevoel te voelen en mijn handen leken heel groot als ik mijn arm aanraakte en mijn lichaam voelde als een soort winegum wat ik echt heel vaag vond, toen ik tussen de hoofdleuningen van de treinstoelen helemaal naar het einde keek vond ik dat er ook zo raar uitzien dat ik zo echt 10 minuten heb lopen kijken.
    Mijn volgende drugs was 2CB die ik toen inwetend had ingenomen, een vriend van me gaf me n pilletje en 2 uur later kwam ik er achter dat het geen XTC maar 2CB was.
    Ik voelde me bijna helemaal het zelfde als XTC want ik had maar 1 pilletje, toch merkte ik een klein verschil in lichte bewegingen in mijn ooghoeken en toen ik later die avond in het donker door het park fietste zag ik alle schaduwen bewegen wat ik echt grappig vond.
    De 2e keer dat ik 2CB gebruikte was vorig weekend en dat was ook zeer spontaan op een donderdag avond/nacht waar ik samen met een vriend van me de hele nacht heb lopen trippen, ik vond het echt geweldig ik hoorde geluid anders en zag het licht de heletijd van sterkte veranderen terwijl het eigenlijk het zelfde bleef. We dachten de hele tijd dat de deur openging en dat er auto's aan kwamen rijden, toen we ons hoofd uit het raam hielden en naar beneden keken zaten we ineens in een andere wereld, voor mijn geviel had licht het meeste invloed op mijn trip. Elke keer als ik bijvoorbeeld de deur opendeed naar de lichte gang veranderde mijn trip en wereld volledig, wat ik ook heel bijzonder vond is als ik mijn vingers voor mijn gezicht op elkaar tikte dat mijn wereld op een stroboscoop lamp begon te lijken.
    Tot nu toe vind ik 2CB de leukste drugs die er is en eentje die ik zeker vaker ga gebruiken.
    Drugs die ik heel graag nog een keer wil doen zijn: LSD en paddo's en nog een paar waar ik nu niet op kan komen.

Ik wou dit graag met mensen delen en ik hoop ook verhalen en ervaringen van anderen te horen,
    Ik hoop dat mijn verhaal niet te lang en saai was en dat jullie er een beetje van hebben kunnen genieten!
    Groetjes,
    Menno,
    Drugsliefhebber.

2. Raver

Raver Wijs gebruiker

Xtc: geweldige ervaringen mee gehad eerste keren. Daarna was de magie gauw verdwenen.

Speed: eerste keren vond ik het wat te opgejaagd, later op festivals vond ik het prettig. Later begon ik er wat paniekerig en nerveus van te worden omdat ik het te vaak gebruikte.

Wiet: was echt de shit.

Tripmiddelen: mwa

GHB: geweldig, maar teveel ellende.

Ketamine: bah, te vaag.

Menno vindt dit leuk.
  3. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Xtc/mdma: altijd mijn favoriete drug geweest op feestjes. Maar na 2 jaar had ik het wel gehad. Mede doordat het echte euforische gevoel stukken minder is geworden. En ik wordt er tegenwoordig best sloom van. Ik sta alleen maar stil en bijt werkelijk mijn wangen kapot. Ben er eigenlijk gewoon klaar mee voor nu.

Speed: in het begin had ik zoiets van 'is dit alles'. Maar hoe meer ik het ben gaan gebruiken op feestjes hoe meer ik het ben gaan waarderen. Ik vind het perfect spul om lekker uren achter elkaar los te gaan zonder dat je moe wordt, of last van je benen krijgt. Ik pak dus alleen speed op feesten waar ik echt iets om geef. Dit zijn voor mij hardcore feesten. Anders zou ik het niet zo leuk vinden, ofja het nut er niet van zien.

Wiet: Is niet voor mij bestemd. Aantal keren gedaan maar vindt er niets aan. Drugs gebruik ik om energie of vaag te worden, niet om moe te worde :tearsofjoy:

Ketamine: Dit is mijn favoriete drug. Dit gebruik ik altijd op feestjes, maakt niet uit of ik speed of xtc pak. Wel moet je er echt van houden, het is niet voor iedereen weggelegd. Ook moet je weten hoe je het moet doseren, vooral in combinatie met andere middelen. Uiteraard wordt dit sterk afgeraden! Maar als je van een beetje vaag worden niet vies bent. Dan is dit het perfecte middel in mijn ogen.

4. Bas

Bas Wijs gebruiker

Speed: duiveltje en engeltje tegelijk! :redheart:
    Wiet: mehh
    XTC: mehh
    GHB: mehh
    Speed: :redheart:
    Trip middelen: mehh
    Zie iemand pep? :redheart:

Zeelanddude vindt dit leuk.
  5. HetGevoelVan

HetGevoelVan Newbie

Wiet: geweldig kan altijd
    Xtc: een van de beste ervaringen ooit maar het speciale is er een beetje van af, dom geweest.
    2cb: heeft een bijzonder plekje, naar mijn mening erg leuke binnenkomer in psychedelica
    Speed: altijd fijn wat extra pep op een festival
    Keta: niet echt mijn ding maar k heb nog wat liggen dus experimenteer toch nog wat door...
    Salvia: korte intense trip ga dan liever voor lsd of 2cb
    Lsd: enorm euforisch met geweldige visuals

Menno vindt dit leuk.
  6. Anitaa

Anitaa Experimenterende gebruiker

Wiet en hasj: vreselijk. Totaal niet mijn ding. Word en lichamelijk rustig van, maar mijn hoofd slaat op hol en word soms para.

Speed: love itt. Vooral in combi met drank of GHB. Alleen de kater van speed vind ik soms irritant.

Coke: love ittt. Als ik uit ga en gewoon wil slapen erna. Ik vind coke alleen leuk in combinatie met drank. Zonder drank vind ik er geen moer aan:flushed:

MDMA/xtc : wel leuk op zich. Maar ook niet zo mijn ding. Word er in tegenstelling tot andere heel rustig en stil van.

Ketamine: vind ik alleen leuk als ik brak ben van andere drugs.

GHB : lekkerste en verraderlijkste drugs voor mij.

Don_Juan vindt dit leuk.
  7. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

Wiet : Rust samen met vrienden zeer fijn

Hasj : Gewoon een downgrade van wiet

Sos : Zeer fijn op een festival, wil er wel een drankje bij en niet teveel

Pep : Gets me crazy but in a nice way. love it on some good houseparty's

Ketamine : nice in een thuissetting lekker met groovy muziek op je lichaam los laten gaan in je stoel bed of waar dan ook, maakt je geest beetje los vind ik.

Xtc : liefdevol, praten, fijn om in de muziek op tegaan

2cb : Zeer fijn maakt van je omgeving de fantasy werkelijkheid maar houdt je wel lichtelijk helder met een roes van energie

4-fa : liefdes gevoel minder dan bij xtc, fantastisch party middel. wel lastig te doseren naar mijn mening ( pak er een goede after party voor want je gaat lang door )

benzo : a bit to mutch, vind het een beetje combinatie gevoel van sos en x heb liever 1 van de 2 effecten apart. maar alsnog wel leuk soms op zijn tijd ( geen aanrader voor thuis setting )
    Mdai: afleidend van de xtc, vind het liefdes gevoel wel iets groter wat ik wel heeel fijn vond.

mdat: liever de xtc, viel iets te licht, kan je beter xtc nemen ( vond dit xtc geven maar dan licht )
    lsd : een wereld die voor je open komt staan, fantasy op zijn best, heb voor me gevoel dat het negatieve zelfs ook positief is ( voor wat ik heb meegemaakt ).

Lean: sommige omschrijven het als combinatie van dronken en stoned, ik vond het meer richting stoned neigen.

Favoriet: 2cb-Wiet <3

Menno vindt dit leuk.
  8. Junk4life

Junk4life Experimenterende gebruiker

1. Alchohol
    2. Wiet
    3. Hasj
    4. Hasj-olie 5%, 15%, 25%
    5. XTC - geweldig
    6. Amfetamine - begin heel geweldig tot ik er knettergek van werd
    7. Dextro-amfetamine - zelfde als speed
    8. heroine - lekkerste wat ik ooit op heb
    9. Ritalin
    10. Ketamine - heel lekker
    11. Cocaine-hci - voelde nooit wat, veelste zacht voor mij
    12. Psilocybine - heerlijk om te hallucineren
    13. Poppers - alleen als ik niks anders in huis had en me verveelde, saai
    14. Salvia divinorum puur, 15 extract, 25 extract- HEEL GEVAARLIJK, maar super leuk SPUL, zeker de extracten
    15. N2O - ook heel leuk
    16. Ether
    17. Deodrant - in de kliniek, je moet toch wat
    18. Diazepam
    19. Lorazepam
    20. Themazepam
    21. Oxazepam
    22. Chloordiazepoxide
    23. Akineton
    24. librium
    25. Lijm
    26. Smartdrugs - vele soorten, weet niet meer wat allemaal
    27. Eco-drugs
    28. Industriele vluchtige stoffen
    29. crack - supper lekker in combinatie met hero, maar alleen ook super lekker
    30. topiramaat
    31. olanzipine
    32. risperidone
    33. seroquel
    34. concerta
    zitten veel soorten medicatie bij, maar dat is ook de reden dat ik geen ene soort medicatie meer in huis mag hebben, ik moet elke ochtend en middag ophalen

Laden...
Vergelijkbare Topics - Ervaringen verschillende soorten
  1. MDMAZING
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    716
  2. giorgio129
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    1.234