Wat zijn paddo druppels?Ik lees nog vrij weinig over ervaringen met paddo druppels hier.
Dit terwijl er in de party scene volgens mij een behoorlijke opmars bezig is.
Oftewel: wie heeft dit al eens geprobeerd? hoe waren de effecten, dosering setting etc?
Dank alvast!
Wat zijn paddo druppels?
Dat ligt aan de mensen die de druppels maken.Heb er nog nooit van gehoord. Heb het gevoel dat het gewoon research chemicals zullen zijn die qua effect lijken op paddo's.
Ik begreep dat je paddo extract kunt verwerken in druppels en vervolgens ijsblokjes van maken. Kan misschien handig zijn als je je eigen paddos kweekt en je op deze manier een voorraadje bewaren voor de nabije toekomst.Zou het gwn lekker bij echte paddo's houden dan weet je teminste wat je naar binnen werkt en hoeveel je naar binnen werkt
Ik denk dat de werkende stof van de paddo dan dood gaat weet ik niet zeker hoorIk begreep dat je paddo extract kunt verwerken in druppels en vervolgens ijsblokjes van maken. Kan misschien handig zijn als je je eigen paddos kweekt en je op deze manier een voorraadje bewaren voor de nabije toekomst.
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar wel een youtube filmpje van gezien.
Wat heeft het voor ‘n nut om Psilocine en de synthetische variant 4-ACO-DMT te mengen? De synthetische variant is legaal te koop. Als ‘producent’ van die zgn. paddodruppels lijkt het mij gewoon extra werk om de Psilocine uit het ruw product, de paddo te moeten extraheren. Gewoon volledige synthetische variant in het flesje en klaar voor verkoop. Verschil merkt men toch niet. Is het hier in NL wel mogelijk om vloeibaar spul gratis te laten testen?De dealer hier omschrijft het als een mix van Psicoline extract en 4-ACO-DMT. (enfin dat moet je dan maar geloven want ze testen dit volgens mij niet in NL)
Houdbaarheid ongeveer een jaar.
Het is een uitspraak van een dealer. Dat zegt toch al genoegWat heeft het voor ‘n nut om Psilocine en de synthetische variant 4-ACO-DMT te mengen? De synthetische variant is legaal te koop. Als ‘producent’ van die zgn. paddodruppels lijkt het mij gewoon extra werk om de Psilocine uit het ruw product, de paddo te moeten extraheren. Gewoon volledige synthetische variant in het flesje en klaar voor verkoop. Verschil merkt men toch niet. Is het hier in NL wel mogelijk om vloeibaar spul gratis te laten testen?
Ik zou zelf zeggen: geen.Wat heeft het voor ‘n nut om Psilocine en de synthetische variant 4-ACO-DMT te mengen?
Waarom zou de werkende stof doodgaan? je kunt de paddo"s toch ook gewoon invriezen zonder dat ze hun werking verliezen?Ik denk dat de werkende stof van de paddo dan dood gaat weet ik niet zeker hoor
Dat verschilt enorm per flesje dus moeilijk te zeggenKleine bump, laatst een flesje hiervan gekocht, iemand meer ervaring met paddodruppels en zo ja; bij welke dosering krijg je een volwaardige trip?
Zo lang? Ik zou het nog geen weken gegeven hebben als het op waterbasis is (???)Ohja trouwens, als de paddodruppels inderdaad op waterbasis zijn, onthoud dan dat psilocybine heel snel ontleedt in water. Dus het is maar beperkt houdbaar. Langer dan een half jaar zou ik het niet geven.
Ik vind het moeilijk om precies te zeggen omdat wetenschappelijke data grotendeels ontbreekt en er ook andere factoren meespelen zoals de temperatuur.Zo lang? Ik zou het nog geen weken gegeven hebben als het op waterbasis is (???)
Ijsblokjes van maken was toch een manier om langer te genieten van de active stof?Ik vind het moeilijk om precies te zeggen omdat wetenschappelijke data grotendeels ontbreekt en er ook andere factoren meespelen zoals de temperatuur.
Voor mij zijn de 4-HO-MET druppels een perfect alternatief voor de truffels😊 ik krijg ze ook niet meer weg helaas, en ga er elke keer weer van over mijn nek voordat de trip begint. Niet echt een fijne start van een mooie truffeltripMaar ik zou het wel graag willen hebben omdat ik truffels niet weg krijg.
Was het niet 4-HO-MET ? paddo's kan je makkelijk tot poeder vermalen en met capsule machine vullen zelf vind ik de smaak van paddo's niet vies maar van truffels kan ik wel begrijpenDat is opzich niet zo erg alleen was er alcohol gebruikt om te extraheren dus naast de smerige paddosmaak brandde het ook aardig.
50 mg. is een redelijke dosis. Gebruik je medicijnen?Ik kom ipv in een psychedelisch paleisje in een saaie vinex woning terecht.
4-HO-MET doet niet veel bij me. (50 mg)
Wat jammer! Ik moet zeggen dat ik ook wel erg gevoelig lijk voor de 4-HO-MET druppels. Met 2 (3mg werkzame stof per druppel) druppels ga ik al redelijk trippen en heb ik flinke Oev’s.Ik kom ipv in een psychedelisch paleisje in een saaie vinex woning terecht.
4-HO-MET doet niet veel bij me. (50 mg)
merk je misselijkheid in de come up bij de druppels? ik merk dat wel bij pelletsWat jammer! Ik moet zeggen dat ik ook wel erg gevoelig lijk voor de 4-HO-MET druppels. Met 2 (3mg werkzame stof per druppel) druppels ga ik al redelijk trippen en heb ik flinke Oev’s.
Mijn grootste inname tot nu toe was zo’n 13/15 druppels, geweldige avond gehad met 2 vriendinnen bij mij thuis. Zij deden het voor het eerst, en ik kon makkelijk schakelen wanneer zij mij even in nuchtere toestand nodig hadden (er was ook een tripsitter aanwezig).
Vd week in een prachtige omgeving aan het water 5 druppels genomen en kan wel stellen dat dit mijn eerste trip was waarbij de paniek toesloeg. Waar dit precies aan ligt ben ik nog aan het onderzoeken. Ik was totaal de weg kwijt en werd helemaal para van de stilte. Ik dacht dat ik de druppels aardig kende, maar ben even flink op mijn vingers getikt.
Voor nu een stapje terug en even niet meer buiten de deur trippen voor mij en weer beginnen met thuis avondjes op 2 druppels
Ik kan helaas niet tekenen, maar wilde de trip toch op een bepaalde manier vast leggen (van afgelopen week waar ik dus paniekerig was). Dus heb hulp gehad van chatgpt.
Wellicht zal ik de volgende keer zelf proberen te tekenen.
Nee absoluut niet! Dat heb ik bij truffels wel, daar ga ik dan ook standaard bij overgeven in het eerste uur.merk je misselijkheid in de come up bij de druppels? ik merk dat wel bij pellets
Er van uit gaande dat het 4-HO-MET betreft bouw je vrij snel tolerantie op.
Het best zou niet zijn natuurlijk, maar eens per 2 a 3 maanden is vermoedelijk relatief onschadelijk. Houd het in iedergeval bij minder dan eens per maand.
Cross tolerantie met andere psychedelica treed bij 4-HO-MET ook op.