Etaqualone

pammetje82

Bewuste gebruiker
Ik heb hier geen verstand van maar vallen methetaqualone en etaqualone onder opiaten of barbituraten? Iemand die mij dit kan vertellen?
Wil etaqualone proberen om te kijken of me dit beter doet slapen. Maar ben een beetje huiverig aangezien ik ook methadon en diazepam gebruik. Any info please?? :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Re: Etaqualone??

Zover ik kan zien valt het onder geen van beiden maar onder: Quinazolinones.
Wiki

Quinazolinone is a heterocyclic chemical compound. There are two structural isomers, 2-quinazolinone and 4-quinazolinone, with the 4-isomer being the more common.
Derivatives

Quinazolinones are also a class of drugs which function as hypnotic/sedatives that contain a 4-quiazolinone core. Their use has also been proposed in the treatment of cancer.[1] Examples include afloqualone, cloroqualone, and diproqualone.

Heb je nog slaap problemen nu je diazepam en methadon gebruikt?
Zou het in dat geval alleen mixen als ik/je aan beide al wat tolerantie hebt opgebouwd, als je het probeert zou ik het in een lichte dosering nemen eerst om te kijken. Kan zijn dat de wisselwerking elkaar tegenwerkt waardoor het minder werkt, of juist andersom vandaar zou ik met weinig starten.

Be safe!

pammetje82

Bewuste gebruiker

ja slaapproblemen zijn behoorlijk irritant het komt mede door methadonafbouw en diazepam afbouw. Denk dat ik maar eerst ff wacht tot mijn lichaam is gewend aan de nieuwe dosering methadon. Ik slaap al tijden slecht doordat ik in maanden tijd van 95 naar 17,5 mg methadon en van 80 mg diazepam naar 10 mg ben gegaan. thx voor de info

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter

Bah ik weet er alles van hoe het is om maar niet genoeg slaap te krijgen.. Veel sterkte, ik hoop dat je beter zal slapen zodra je gewend bent aan deze doseringen!

pammetje82

Bewuste gebruiker

Je slecht slapen kan best voor 1 nachtje maar als het maanden zo doorgaat word ik er knettergek van en kan ik niet meer fatsoenlijk functioneren. Methadon is a bitch. Was dus eerst 72 uur clean cold turkey. Nou daarna begon de ellende en ben ik weer methadon gaan gebruiken. Telkens als ik ook maar 2,5 mg naar beneden ga slaap ik 2 weken slecht. BAHH

maxdw1212

Belezen gebruiker

pammetje82 zei:
Ik heb hier geen verstand van maar vallen methetaqualone en etaqualone onder opiaten of barbituraten? Iemand die mij dit kan vertellen?
Wil etaqualone proberen om te kijken of me dit beter doet slapen. Maar ben een beetje huiverig aangezien ik ook methadon en diazepam gebruik. Any info please?? :grin:
Rook je ook wel is een joint? zo nee probeer dat dan. tenzij dat niet werkt. ik ben niet ervaren met methadon en dat hou ik zo.

pammetje82

Bewuste gebruiker

nee blow niet meer sinds ik in de kliniek zit, daarvoor wel elke dag maar ik word van wiet nogal paranoia en antisociaal en wiet heeft over het algemeen een slechte werking op mijn dagelijkse stemming vandaar dat ik niet meer ben begonnen met blowen nu ik weer uit de kliniek ben.
Ik ben in de kliniek al heel veel afgebouwd van methadon en diazepam.
Ik kwam binnen met 80mg diazepam en 90mg methadon per dag
Ik ging er 8 maanden later uit met 10mg diazepam en 17,5 mg methadon.
Het was een zware tijd maar ben wel trots op mezelf :sunglasses:
alleen kan ik zo slecht tegen slecht slapen, het ging net weer wat beter.
Maar toen zette de arts me op 12,5 methadon en daar ging mn nachtrust weer :(
Nu blijf ik wel een tijd op 12,5 anders trek ik het echt niet.

Realities

Belezen gebruiker

Geen van beiden zoals 25 to life al zei...is een oud middel (methaqualone bedoel ik dan), bekend vroeger onder de naam Qualuudes , iig extreem sterk.
Qua dosering weet ik niet veel ervan.
Is iig niet meer op de moderne markt.
Neem aan dat etaqualone op de rc markt aangeboden wordt?
Denk wel dat je ervan gaat slapen, beter dan van diazepam.

pammetje82

Bewuste gebruiker

nou heb het geprobeerd. Na zeer veel teleurstellende reacties erover op internet te hebben gelezen zakte me de hoop op een leuke ervaring wel in de schoenen. Vooral omdat al blijkt dat etaqualone en benzodiazepines een kruistollerantie hebben en ik een zeer hoge benzotollerantie heb.

Toch was 800 mg in doseringen van 300 en 500 verdeeld een zeer goede ervaring. Vind het een beetje te vergelijken met een hoge dosis benzos met een alcohol-achtig iets eraan. Het valt iig zeker niet tegen bij mij!

Bovenaan