Eten terwijl onder invloed van Speed

NocturnalJohnny

Belezen gebruiker
Hallo,

Ik denk dat ik één van de weinigen ben die wél een maaltijd benuttigt wanneer ik onder invloed van Speed ben , nu was mijn vraag , vermindert dit het pep effect als je eet tijdens de Speed invloed?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je zult je alleen maar beter voelen, tenminste dat is mijn ervaring. Maar waarom zou je hier in hemelsnaam zorgen over maken vraag ik me af.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja, wees blij dat je wat naar binnen kunt krijgen. Dat scheelt in je kater na afloop en is sowieso gezonder!

Ik probeerde zelf trouwens ook altijd toch nog wel wat te eten wanneer ik aan de pep zat, maar ik heb nooit wat van een minder goed effect gemerkt...

Dopezilla

Badass junkie
Ik heb juist het idee dat eten onder invloed het effect enkel ten goede komt omdat je op die manier een bodempje krijgt om op te teren. Ook werkt het tegen duizeligheid en misselijkheid.

Wel zou ik voor "nat" voer gaan. Pasta met veel saus, goedgevulde soep, etcetera. Droge boterhammetjes of kruimige aardappelen doen het nooit zo goed bij mij als ik een pepbek heb.

Olle

JunkXL

Bewuste gebruiker
Dopezilla zei:
Ik heb juist het idee dat eten onder invloed het effect enkel ten goede komt omdat je op die manier een bodempje krijgt om op te teren. Ook werkt het tegen duizeligheid en misselijkheid.

Wel zou ik voor "nat" voer gaan. Pasta met veel saus, goedgevulde soep, etcetera. Droge boterhammetjes of kruimige aardappelen doen het nooit zo goed bij mij als ik een pepbek heb.

Olle

Wat hij zegt :wink:

Beanhead

Badass junkie
Onder de pep is eten niet moeilijk maar zo met de afkick erna heb ik het toch wat moeilijker, kreeg overlaatst amper twee broodjes binnen & ben dan maar overgestapt op bouillon.

Eten doet wonderen :)

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
het is alleen maar goed om te eten,lukt mij meestal niet maar probeer wel altijd een banaan of wat vla ofzo te eten...

Beanhead

Badass junkie
Trouwens heeft iemand ook last van echt verschrikkelijke pijn boven in je mond als je iets eet? Ik had daar eventjes last van maar daarna ging het wel over, deed echt wel fucking veel pijn.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Als het na een nachtje door begint te duizelen is het tijd om te eten.

Ik zweer bij deze:

En na het eten weer lekker verder snuiven. Ik heb geen last van effectverliezen.

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
Meen je dat nu.. :)
Dan zweer ik toch net iets liever bij mijn belgische frieten hoor..
Nuja zo'n potje is wel gezond, maar kan toch niet lekker zijn

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Flunitrazespeed zei:
Bende ge zot! Gepureerd fruit? Da's lekkerder dan frieten! Galopperende tering!

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Exceptional Insight zei:
Flunitrazespeed zei:
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: hahahaha
maar je hebt gelijk hoor exceptional, die potjes met fruit zijn echt lekker, zeker als ze lekker koud zijn....
hebben ze geen frieten met mayo in van die potjes??

W.F.L.

Badass junkie
Eten is goed voor je, doe ik ook altijd, anders kater en kutgevoel in je maag. Hamburgers, frieten, pasta, gratis mandarijntjes

NocturnalJohnny

Belezen gebruiker
Thanks voor de reacties gozers! Ik had al bij mezelf het gedacht dat dit gezonder is of zou zijn en de mede gebruikers die het raar vinden / vonden dat ik kon eten terwijl onder invloed konden het alleen maar aanmoedigen

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
Dr Gonzo zei:
Exceptional Insight zei:
Flunitrazespeed zei:
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: hahahaha
maar je hebt gelijk hoor exceptional, die potjes met fruit zijn echt lekker, zeker als ze lekker koud zijn....
hebben ze geen frieten met mayo in van die potjes??

Ik zal ze eens proberen dan...misschien

nu moet je ook niet TE ver gaan met je potjes friet..In mijn gedachten lijkt dat op frieten nadat ik ze heb uitgekotst.

Winehouse

Badass junkie
Als ge niet meer met de pot mee-eet, is het zo gebeurt met je zei m'n oma altijd.
Eten is goed(vooral) onder pep!
Boerenkool, goed gevulde soepen, fruit-smoothie's en pasta's gaan d'r wel in
Je voelt je daarna ook een stuk beter! Misselijkheid en duizeligheid gaan weg en ik heb het gevoel dat dan de pep weer goed begint te werken

Aalpoepert

Badass junkie
Eten onder/na pep is de bom, zeker als je dat lege gevoel in je maag hebt, dat het bijna pijn doet.
Maar makkelijk is anders. Vaak eet ik soep of kruidkoek met veel sojamelk of ander vocht. Als ik xtc op heb maak ik pompoensoep, met gepureerde groenten. Dat is een genot! Eten dat makkelijk weg te krijgen is ftw! :rock:

Guapo Temudgin

Bewuste gebruiker
Ik vind eten echt vreselijk onder invloed!
Er zijn maar een paar dingen wat ik weg krijg.
soep pasta etc.
maar er is 1 ding wat ik gewoon echt lekker vind!
en geloof het of niet maar dat zijn kiwi's! :grin:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Beanhead zei:
Trouwens heeft iemand ook last van echt verschrikkelijke pijn boven in je mond als je iets eet? Ik had daar eventjes last van maar daarna ging het wel over, deed echt wel fucking veel pijn.

Jep,ook wel eens last van. Moet ergens een topic over ronddwalen hier.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Beanhead zei:

Helemaal, ik dacht al dat ik de enige was. Dit duurt wel even maar blijft dan wel weg?
Zo ergens op je gemelte- achteraan bovenaan. Enorm vervelend! Ik kan dan echt niets eten. Iemand weet hoe dit komt?

Beanhead

Badass junkie
NorthernLightBE zei:
Beanhead zei:

Helemaal, ik dacht al dat ik de enige was. Dit duurt wel even maar blijft dan wel weg?
Zo ergens op je gemelte- achteraan bovenaan. Enorm vervelend! Ik kan dan echt niets eten. Iemand weet hoe dit komt?

Ja, dat. Was echt enorm frustrerend deed effectief pijn als iets het nog maar aanraakte maar het was ook snel weer verdwenen dus boeie.

Heb wel zin in pep :rock:

it'sme

Belezen gebruiker
Met pep eten is niet zo een probleem. Maar dit weekend mijn hele tong naar de verdommenis geholpen door het bijten en zuigen op mijn tong :openmouth: ........Dan wordt eten wel wat lastiger :rolleyes:

nou ik vreet alleen maar meer als ik speed heb gehad net zo met pillen en mdma vreet ik ook me kasten leeg kan aan mij liggen hoor maar boeit me niet wat mensen er van denken :tearsofjoy: :tearsofjoy:

MeejheM

Badass junkie
gekkewous90 zei:
nou ik vreet alleen maar meer als ik speed heb gehad net zo met pillen en mdma vreet ik ook me kasten leeg kan aan mij liggen hoor maar boeit me niet wat mensen er van denken :tearsofjoy: :tearsofjoy:

interressante manier om je voor te stellen, maar krijg je echt vreetneiging van speed?

voxy93

Newbie
Bij speed gebruik kan ik ook altijd gewoon normaal eten erg vreemd dus je bent zoiezo niet de enige! Gister nog rauwe andijvie met aardappels en een speklap. Het leek wel of ik meer dan normaal eet bij speed gebruik.

MeejheM

Badass junkie
je hebt van die blikken maaltijdsoep van een bekende nerderlandse leverancier, dat spul vind ik prima weg te krijgen, en het is net sportdrank met nog wat extra vitamientjes en andere nuttige voedingsstoffen.

dat bevalt me de laatste tijd erg goed, maar ander eten is bij mij ook niet zo'n probleem, als het maar vloeibaar of smeuig is. vla en andere zuivel zijn ook super, denk aan een drinkontbijtje of hoe ze dat spul noemen om de hoofdprijs te vragen voor yoghurt.

droge dingen als broodjes enzo zijn aan mij niet besteed als ik onder invloed ben, en lang kauwen hou ik ook niet van.

ik bedenk net dat dat eigenlijk altijd wel geld voor mij, ook zonder druks. je kan er altijd nog fritesaus overheen mikken...

Bovenaan