Eten voor gebruik

Moon

Bewuste gebruiker
Hallo,
Mijn vriend en ik gebruiken in het weekend regelmatig speed. Nu vraag ik me af of er hier iemand weet wat je het beste kunt eten voordat je een avondje speed gaat gebruiken. We hebben al vanalles geprobeerd van friet tot spaghetti enz enz maar toch wordt mijn vriend elke keer misselijk nadat hij een paar lijntjes gehad heeft, ik zelf heb hier minder last van. Ik hoop dat iemand hier een idee heeft over wat je nou het beste kunt eten van te voren?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
de ene reageert anders op de efecten van drugs als de ander,
je hoort vaak dat mensen speed vies vinden..en zelfs kunnen gaan overgeven, vaak geeft overgeven ook aan het lichaam et er nie mee eens is.. bijvoorbeeld tevaak gebruikt.. en het licheaam zich verzet.. ?

Mac...

Badass junkie
Idd, als je er niet tegen kunt kun je er niet tegen, mss wat rustiger aan gaan doen, ik weet niet hoeveel hij dan op heeft, maar als je een gram binnen een paar uur in je neus duwt akn dat wel eens voorkomen.

cokkie

Newbie
Wat mij altijd het beste bevalt is gewoon niks eten en het een andere keer inhalen. Wat er niet in zit kan er ook niet uit :sunglasses:

Jeller

Badass junkie
best wel eten voor gebruik, want je hebt je reserves nodig en op speed teer je op je reserves.. tijdens en er achter zal je ook niet veel honger hebben dus ik zou toch aanraden er voor te eten..

Wat er niet in zit kan er ook niet uit

dit klopt niet echt, je hebt voor misselijkheid op een boot ofzo meer kans met een nuchtere maag, je bent gewoon wat zwakker ook denk ik als je weinig eet.. eten is gezond :) !

TLK#1

Newbie
smaak & geur

Mijn vriend werd in het begin ook niet misselijk als hij een lijntje nam, maar door te lang dezelfde speed (roze) te gebruiken, kon hij de geur en smaak ervan niet meer verdragen en elke keer hij het nog maar rook was hij ziek...

Gewoon eens even andere uitproberen, andere smaak, andere geur, mss helpt dat wel !

suc6 :mrgreen:

scratchtraxx

Belezen gebruiker
Re: smaak & geur

TLK#1 zei:
Mijn vriend werd in het begin ook niet misselijk als hij een lijntje nam, maar door te lang dezelfde speed (roze) te gebruiken, kon hij de geur en smaak ervan niet meer verdragen en elke keer hij het nog maar rook was hij ziek...

Gewoon eens even andere uitproberen, andere smaak, andere geur, mss helpt dat wel !

suc6 :mrgreen:

Heb dat ook als'k al een periode een bepaalde sorrt neem, gewoon ff andere zoeken :)

Bovenaan