greetings,
4 weken geleden hebben mijn vrouw en ik een wapdate gehad, rond 17:00 hebben we een goede spagetti maaltijd gehad, onze daters hadden er verstand van, na ca 2 uur hebben we wat gedumpt ik een halve ferrari, was geel met het loge van een ferrari erop, en mijn vrouw een andere heb ik niet opgelet maar was wel een hele.
na ca 15 minuten wist ik al niet meer hoe ik het had waauuuwww ongelofelijk ik was al aan het stijgen, knal rode kop dikke adres op mijn kale koppie heerlijk warm enzenz, de overige drie personen waaronder mijn vrouw keken raar op, maar ik was ondertussen al naar boven verhuist
ik heb hier tot ergens een uur of een van genoten zonder wel heb ik tussendoor nog 2,5ml ghb genomen maar ik heb een top avond nacht gehad en de volgende dag weer het heerjte.
maar bij mijn vrouw is er werkelijk niks gebeurt ze voelde zich wat happy en ontspannen maar niet wat ik had.
nu vorige week op zaterdag hadden we samen een wapavondje, rond 17:30 drie broodjes gegeten een met hamburger en gebakken uitjes, rond 19:00 hebben we een halve ferrari genomen en zijn lekker de slaakamer ingedoken waar ik alles tiptop voor elkaar had, lees mijn andere topic, maar de effecten van de pil waren toch minder bij mij dan op die wapdate en nu was het bij mijn vrouw juist weer meer aan de hand.
wat ik dus wil zeggen is dat wat bij de een goed is met eten voor een pil werkt dus bij een ander weer anders en dus zeg ik uitproberen wat het beste voor je is.
grt