Ethylone en 4p, ervaringen?

Heey,

mijn vriend en ik hebben ethylone en 4p besteld en vandaag ontvangen.
Ongeduldig als we zijn, hebben we het meteen getest ( we hebben geen verplichtingen en afspraken buiten de deur ). Vriend 2 punten van beide, ik 2 punten ethylone.

Mijn vriend voelt zich relaxed, maar is daarnaast wel erg beweeglijk. Zijn benen gaan op en neer en hij ijsbeert een beetje.
Ik ben ook erg actief en had net na het snuiven een lachkick.

Smaakt erg chemisch maar niet vervelend.

Het is licht trippy, alsof je xtc heb geslikt en je vlak voor t inslaan zit.

We hebben gezond eten en drinken in huis, vitamines etc.

Zijn zelf zeer ervaren met drugs, maar we lezen graag ervaringen van anderen omdat het hier toch om experimentele drugs gaat.

:)

edblok2

Bewuste gebruiker
4p is 4-mec in combinatie met pentedrone.
4mec is een sederende stimulant met weinig euforie, pentedrone een stimulant met milde euforie. Tezamen misschien wel interssant maar er zijn betere RC's op de markt.

zaagmans

Bewuste gebruiker
Ik heb 4P gehad een paar keer. Ik heb caps van 200 of 250mg gemaakt. Staat me even niet meer bij, ik had het al een tijd in huis. 4MEC vind ik sowieso al een zwak middel. 30% van dit middel is maar pentedrone (wat ik wel een heerlijk speedy drug vind).

Leuk voor een keer, maar ik bestel het niet meer.

Totaal vergeten te reageren. Ik moet zeggen, het was leuk voor een keer, maar ook wat mij en mijn vriend betreft niet voor herhaling vatbaar. Het deed niet bijzonder veel en wij hebben het ook niet meer besteld.

:)

Bovenaan