Etizolam bah

Danny46

Bewuste gebruiker
Dit is wel stoer doen en bovendien een bijzonder zinloze bijdrage aan dit topic. Waarschijnlijk heb je een torenhoge tolerantie voor deze middelen, anders post je dit niet.

Om er nog maar iets doms aan toe te voegen...
I got the point ,fijne jaarwisseling

Danny46

Bewuste gebruiker
I heb weleens 18mg op (0 tolerantie). 14 uur later wakker, nergens last van 🙄
Dat kan heel goed heb er wel eens 20 van 2mg op (en ja getest) kiplekker de volgende dag .edit; doe het nooit zelf .je weet niet meer wat je doet het huis is een puinhoop er staan onbekende gasten aan de deur die ik schijn uitgenodigd te hebben .Niet leuk :weary: heb ze weer weggestuurd zij snapten er werkelijk niks van.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Volgens @Roze Olifant is het onmogelijk om een overdosis benzos te nemen 🤷🏼‍♂️

Nee nee, volgens Roze Olifant is het belachelijk om 18 mg etizolam te nemen. Dat is iets heel anders. :wink: En de reactie van @Danny46 bevestigt dat alleen maar. Als je zonder tolerantie daadwerkelijk 18-20 mg (zelfs 40 mg blijkbaar, wtf?) neemt, dan is de kans best wel een beetje groot dat er dingen gebeuren die niet zo handig zijn, zeg maar.

Zanza

DF-koning
Nee nee, volgens Roze Olifant is het belachelijk om 18 mg etizolam te nemen. Dat is iets heel anders. :wink: En de reactie van @Danny46 bevestigt dat alleen maar. Als je zonder tolerantie daadwerkelijk 18-20 mg neemt, dan is de kans best wel een beetje groot dat er dingen gebeuren die niet zo handig zijn, zeg maar.
En potverdikkie luisteren naar die roze olifant. Die is afgestudeerd aan de modder-eter school!

Blyatman

Badass junkie
ik wil niet stoer doen maar na 10 mg etizolam nergens last van
Dit is gewoon stoerdoenerij, en dat wordt hier nooit vriendelijk ontvangen.
10mg etizolam staat gelijk waardig aan 100 mg valium en of jouw tolerantie is torenhoog, of jij houdt jezelf voor de gek dat jij valium niet voelt.
Al begin ik er met 1 is binnen een half uur de strip leeg met nog wat ghb werkt perfect
GHB met valium nemen? Dus je Gaba A en Gaba B tegelijkertijd frituren? Goed bezig zeg, wat ben jij een rolmodel (s). Wederom stoerdoenerij.
I heb weleens 18mg op (0 tolerantie). 14 uur later wakker, nergens last van 🙄
En dit is ook reinste onzin want op 18mg heb je een behoorlijk hoge halfwaardetijd door het stapelen en ben jij echt nog na 14 uur niet klaar met deze stoffen. Constant stapelen en na 14 uur nergens last van hebben is gewoon echt dikke onzin.

Sorry maar waarom moeten mensen altijd of onwaarheid uitkramen of stoer doen met benzodiazepines of triazolobenzodiazepines. 😒🤨

Laatst bewerkt:

Blyatman

Badass junkie
Dat kan heel goed heb er wel eens 20 van 2mg op (en ja getest) kiplekker de volgende dag .edit; doe het nooit zelf .je weet niet meer wat je doet het huis is een puinhoop er staan onbekende gasten aan de deur die ik schijn uitgenodigd te hebben .Niet leuk :weary: heb ze weer weggestuurd zij snapten er werkelijk niks van.
Waarom wordt stoerdoenerij eigenlijk geaccepteerd op het Forum @Eik @Roze Olifant @Mezelf
We weten allemaal dat een inname van 40mg Etizolam voor blackouts zorgt en erger en deze dude zit het hier te verheerlijken. “Kiplekker” 20 x de normale hoeveelheid op wat gegeven staat voor insomnia. Yeah right.
Sorry maar mensen met nuchter verstand en kennis en ervaring hebben met dit middel weten allemaal dat dit b*****t is.

• Like
Waarderingen: ljuv

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Waarom wordt stoerdoenerij eigenlijk geaccepteerd op het Forum @Eik @Roze Olifant @Mezelf
We weten allemaal dat een inname van 40mg Etizolam voor blackouts zorgt en erger en deze dude zit het hier te verheerlijken. “Kiplekker” 20 x de normale hoeveelheid op wat gegeven staat voor insomnia. Yeah right.
Sorry maar mensen met nuchter verstand en kennis en ervaring hebben met dit middel weten allemaal dat dit b*****t is.

Het wordt in die zin niet geaccepteerd dat er wel wat van wordt gezegd als mensen dit soort dingen lopen verkondigen, die potentieel zeer gevaarlijk kunnen zijn voor anderen. Vaak wordt dat gelukkig door actieve leden ook al gedaan. Als iemand er dan nog overheen gaat met meer opschepperij kan iemand uiteindelijk een ban verwachten. Het is altijd een beetje grijs-gebied dit, je wil niet dat mensen opscheppen over hoeveelheden op het forum, maar je wil mensen ook niet volledig beperken in wat ze zeggen. Gaat vaak om de manier waarop ze het zeggen ook. We bekijken het per situatie. Ik ben het hier wel met je eens dat luchtig praten over dit soort hoeveelheden benzo’s gewoon link is.

Danny46

Bewuste gebruiker
Dit is gewoon stoerdoenerij, en dat wordt hier nooit vriendelijk ontvangen.
10mg etizolam staat gelijk waardig aan 100 mg valium en of jouw tolerantie is torenhoog, of jij houdt jezelf voor de gek dat jij valium niet voelt.

GHB met valium nemen? Dus je Gaba A en Gaba B tegelijkertijd frituren? Goed bezig zeg, wat ben jij een rolmodel (s). Wederom stoerdoenerij.

En dit is ook reinste onzin want op 18mg heb je een behoorlijk hoge halfwaardetijd door het stapelen en ben jij echt nog na 14 uur niet klaar met deze stoffen. Constant stapelen en na 14 uur nergens last van hebben is gewoon echt dikke onzin.

Sorry maar waarom moeten mensen altijd of onwaarheid uitkramen of stoer doen met benzodiazepines of triazolobenzodiazepines. 😒🤨
ik heb gewoon en hoge tolerantie dat kan ook niet anders na 6 jaar,ik vertel hierbij dat het niemand kan aanraden

• Sad
Waarderingen: ljuv

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
18 mg is een belachelijke hoeveelheid, denk dat je dan bindmiddelen hebt genomen in plaats van etizolam…
Al eens 20mg gedaan 🤷‍♂️ Het kan zeker.
Zat eerst op 12ml en total blackout. Tijdens de blackout had iemand me overtuigd om 8ml bij te nemen zodat ik in slaap zou vallen. Niet in slaap gevallen, wel brabbeltaal.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Al eens 20mg gedaan 🤷‍♂️ Het kan zeker.
Zat eerst op 12ml en total blackout. Tijdens de blackout had iemand me overtuigd om 8ml bij te nemen zodat ik in slaap zou vallen. Niet in slaap gevallen, wel brabbeltaal.

Wow serieus? Met hoeveel tolerantie? Ik heb best een zwak voor benzo’s, maar ik ken ze alleen op lagere meer functionele doseringen. Kan me zo niks voorstellen bij zelfs maar 10 mg etizolam, ik zou denken dat je echt als een baksteen omvalt. Heb je dan ook geen gigantische kater? Ik had vroeger nog wel eens een soort benzokater de volgende dag als ik een keer ietsje meer nam (dan heb ik het over enkele milligrammen). Heel onprettig, misselijk, flauw en zweterig tot het uitwerkte en wegtrok.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Wow serieus? Met hoeveel tolerantie? Ik heb best een zwak voor benzo’s, maar ik ken ze alleen op lagere meer functionele doseringen. Kan me zo niks voorstellen bij zelfs maar 10 mg etizolam, ik zou denken dat je echt als een baksteen omvalt. Heb je dan ook geen gigantische kater? Ik had vroeger nog wel eens een soort benzokater de volgende dag als ik een keer ietsje meer nam (dan heb ik het over enkele milligrammen). Heel onprettig, misselijk, flauw en zweterig tot het uitwerkte en wegtrok.
Wel wat tolerantie toen. Nam 7-8mg flualprazolam per nacht. Geen kater gelukkig, lijkt me heel naar. Kon me wel niks herinneren.

Bovenaan